eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Dostawy koszul z krótkim i długim rękawem, spodni letnich, kurtek z podszewką i kurtek ocieplanych dla kierowców PKM Katowice sp. z o. o.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-10

Katowice: Dostawy koszul z krótkim i długim rękawem, spodni letnich, kurtek z podszewką i kurtek ocieplanych dla kierowców PKM Katowice sp. z o. o.
Numer ogłoszenia: 391526 - 2009; data zamieszczenia: 10.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Komunikacji Miejskiej Katowice Sp. z o.o. , ul. Mickiewicza 59, 40-085 Katowice, woj. śląskie, tel. (032) 258 80 71-74, faks (032) 258 80 75.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy koszul z krótkim i długim rękawem, spodni letnich, kurtek z podszewką i kurtek ocieplanych dla kierowców PKM Katowice sp. z o. o..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie I - dostawy koszul z krótkim i długim rękawem 1. Koszula męska z krótkim rękawem 1100 szt 2. Koszula męska z długim rękawem 1100 szt 3. Koszula damska z krótkim rękawem 8 szt 4. Koszula damska z długim rękawem 8 szt Zadanie II spodnie letnie: 600 par spodni męskich, 4 pary spodni damskich Zadanie III kurtki z podszewką: 600 sztuk kurtek męskich, 3 sztuki kurtek damskich, Zadanie IV kurtka zimowa (ocieplana) 400 sztuk kurtek męskich, 4 sztuki kurtek damskich.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.21.10.00 - Peleryny 18.33.20.00 - Koszule 18.23.40.00 - Spodnie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości: Zadanie I: 1.000,00 złotych, słownie: tysiąc złotych, Zadanie III: 1.000,00 złotych, słownie: tysiąc złotych, Zadanie IV: 1.000,00 złotych, słownie: tysiąc złotych, może być wniesione w jednej lub kilku formach zgodnie z art. 45 ust 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy: 1.1 nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 cyt. Ustawy, 1.2 posiadający uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie objętym zamówieniem, 1.3 posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 1.4 którzy, spełnią wymagania zamawiającego zawarte w SIWZ Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków zgodnie z formuła spełnia - nie spełnia na podstawie dołączonych do oferty dokumentów..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie, że Wykonawca: 1.1 spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, Pzp Załącznik nr 2 do SIWZ, 1.2 posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.3 posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawia pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 1.4 znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 2. Dokument potwierdzający zabezpieczenie oferty akceptowalną formą wadium. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego urzędu skarbowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. dla zadania I: certyfikat jakości materiału, deklarację lub certyfikat zgodności z PN, atest lub informacje techniczne dotyczące: ­ składu, ­ kurczliwości po praniu, ­ odporności na wybarwienia, ­ wytrzymałości na rozerwanie, dla zadania II: atest oraz deklarację zgodności z PN dla zadania III i IV: - atest jakości, deklarację zgodności z PN, warunki techniczne dotyczące: ­ kurczliwości po praniu, ­ pillingu, wytrzymałości na rozerwanie, - oświadczenie o możliwość prania w temperaturze 40oC.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pkm.katowice.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: PKM Katowice sp. z o. o., ul. Mickiewicza 59, 40-085 Katowice..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.11.2009 godzina 12:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie PKM Katowice sp. z o. o., ul. Mickiewicza 59, 40-085 Katowice, pokój nr 10 (sekretariat), I piętro, w godzinach pracy PKM Katowice tj. w godzinach od 7:00 do 15:00..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawy koszul z krótkim i długim rękawem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawy koszul z krótkim i długim rękawem 1. Koszula męska z krótkim rękawem 1100 szt 2. Koszula męska z długim rękawem 1100 szt 3. Koszula damska z krótkim rękawem 8 szt 4. Koszula damska z długim rękawem 8 szt.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.33.20.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Spodnie letnie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 600 par spodni męskich, 4 pary spodni damskich..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.23.40.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: kurtki z podszewką.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 600 sztuk kurtek męskich, 3 sztuki kurtek damskich,.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.21.10.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: kurtka zimowa (ocieplana).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 400 sztuk kurtek męskich, 4 sztuki kurtek damskich,.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.21.10.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.