eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Przedmiotem zamówienia jest dostawaczęść I - mebli biurowych i kuchennych, część II - mebli medycznych, część III - sprzętu do utrzymania czystości i higieny, część IV - sprzętu AGD, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, stanowiącym zał. n

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-11-10

Szczecin: Przedmiotem zamówienia jest dostawa: część I - mebli biurowych i kuchennych, część II - mebli medycznych, część III - sprzętu do utrzymania czystości i higieny, część IV - sprzętu AGD, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, stanowiącym zał. nr 4 do SIWZ oraz rysunkami i zdjęciami poglądowymi do magazynu zamawiającego zlokalizowanego w Szczecinie przy ul. Żołnierskiej 4
Numer ogłoszenia: 391430 - 2009; data zamieszczenia: 10.11.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 322348 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Pomorski Oddział Straży Granicznej, ul. Żołnierska 45, 71-141 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 0-91 466 52 39, faks .

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest dostawa: część I - mebli biurowych i kuchennych, część II - mebli medycznych, część III - sprzętu do utrzymania czystości i higieny, część IV - sprzętu AGD, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, stanowiącym zał. nr 4 do SIWZ oraz rysunkami i zdjęciami poglądowymi do magazynu zamawiającego zlokalizowanego w Szczecinie przy ul. Żołnierskiej 4.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: część I - mebli biurowych i kuchennych, część II - mebli medycznych, część III - sprzętu do utrzymania czystości i higieny, część IV - sprzętu AGD, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, stanowiącym zał. nr 4 do SIWZ oraz rysunkami i zdjęciami poglądowymi do magazynu zamawiającego zlokalizowanego w Szczecinie przy ul. Żołnierskiej 4.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00 - Meble biurowe 33.19.20.00 - Meble medyczne 39.29.80.00 - Figurki, ozdoby, ramy do fotografii lub zdjęć oraz lustra 39.17.11.00 - 39.17.11.00 39.14.10.00 - Meble i wyposażenie kuchni 42.96.82.00 - Maszyny wydające artykuły toaletowe 39.83.17.00 - Automatyczne dozowniki mydła 30.51.44.00 - 30.51.44.00 39.71.11.30 - Chłodziarki .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 68940.56 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych i kuchennych

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.10.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Stolarski BRANDT Andrzej i Sławomir Brandt s.c., ul. Starogardzka 11, Dąbrówka, 83-212 Bobowo, kraj/woj. pomorskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 44245.00
  • Oferta z najniższą ceną: 44245.00 oferta z najwyższą ceną: 68314.32
  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli medycznych

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.10.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Stecko Meble Janusz, Gabriela Stecko S.j., ul. Chodkiewicza 2, 3, 3A,, 70-344 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 20950.86
  • Oferta z najniższą ceną: 20950.86 oferta z najwyższą ceną: 20950.86
  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu do utrzymania czystości i higieny

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.10.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Merida Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu, Oddział Szczecin, ul. Struga 44, 70-784 Szczecin., Karkonoska 59, 53-015 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 3744.70
  • Oferta z najniższą ceną: 3744.70 oferta z najwyższą ceną: 4734.31
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.