Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-09-26
Mińsk Mazowiecki: Dostawa materiałów budowlanych i elektrycznych - Sprawa ZP/32/2013
Numer ogłoszenia: 391400 - 2013; data zamieszczenia: 26.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 1131 , 05-300 Mińsk Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 25 74 74 510, faks 25 74 74 520.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.23blt.sp.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: wojsko.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów budowlanych i elektrycznych - Sprawa ZP/32/2013.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów budowlanych, farb, materiałów elektrycznych oraz materiałów budowlanych do naprawy lotniskowych nawierzchni betonowych. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w formularzu cenowym dla poszczególnych zadań - załącznik nr 2. 2. Wszystkie dostarczone materiały stanowiące przedmiot zamówienia, muszą być fabrycznie nowe, bez śladów uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta z widocznym logo, symbolem produktu i terminem gwarancji w wymiarze określonym przez producenta oraz muszą spełniać wymagania odpowiadające normom jakościowym oraz bezpieczeństwa określonych dla tych produktów. 3. Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych gdzie każdą częścią jest jedno pełne oddzielne zadanie. Zamawiający nie ogranicza ilości części, w jakich Wykonawca może złożyć ofertę. Postępowanie zawiera w sumie 4 zadania: Zadanie Nr 1 MATERIAŁY BUDOWLANE - zgodnie z załącznikiem nr 2 do siwz: Zadanie Nr 2 FARBY - zgodnie z załącznikiem nr 2 do siwz: Zadanie Nr 3 MATERIAŁY ELEKTRYCZNE - zgodnie z załącznikiem nr 2 do siwz; Zadanie Nr 4 MATERIAŁY BUDOWLANE DO NAPRAWY LOTNISKOWYCH NAWIERZCHNI BETONOWYCH - zgodnie z załącznikiem nr 2 do siwz; 4. Zamówienie obejmuje dostawę wraz z rozładunkiem towaru w miejsce wskazane przez odbiorcę, na terenie kompleksów JW. 1131 do których się będą odbywać dostawy. 5. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przez Wykonawcę asortymentu równoważnego w stosunku do artykułów opisanych przez Zamawiającego za pomocą nazw handlowych. Przez artykuły równoważne Zamawiający rozumie te, które posiadają takie same parametry lub lepsze jak artykuły wskazane przez Zamawiającego. 6. W przypadku zaoferowania artykułów równoważnych Wykonawca zobowiązany jest do dołączenia do oferty dokumentów potwierdzających, że zaoferowane artykuły posiadają takie same parametry lub lepsze jak artykuły wskazane przez Zamawiającego. W takich przypadkach, oprócz wpisania w formularzu cenowym nazwy równoważnego produktu, wykonawca dołączy do oferty opis techniczny równoważnego artykułu lub kartę katalogową lub inny dokument potwierdzający spełnianie wymagań zamawiającego. 7. Wymaga się dostawy materiałów tylko od jednego producenta dla poszczególnego asortymentu. 8. Brak wpisu równoważności w formularzu cenowym oznaczać będzie, że Wykonawca dostarczy produkt marki wskazanej w opisie przedmioty zamówienia i takiego produktu Zamawiający będzie wymagał przy dostawie. 9. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 10. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia - zadania, określonego w formularzu cenowym zostaną odrzucone..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.10.00-1, 44.80.00.00-8, 31.00.00.00-6, 44.11.39.00-4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę (zgodnego z zał. nr 3 do SIWZ).
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę (zgodnego z zał. nr 3 do SIWZ).
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę (zgodnego z zał. nr 3 do SIWZ).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę (zgodnego z zał. nr 3 do SIWZ).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę (zgodnego z zał. nr 3 do SIWZ).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
inne dokumenty
b. Dla materiałów wymienionych w zadaniu nr 1 dla poz. 1, 2, 3, 4, 5 - wymagana Karta Charakterystyki Preparatu Chemicznego w momencie dostawy i na każde żądanie zamawiającego, dla poz. 9, 10, 11, 12, 13- wymagana Karta techniczna produktu w momencie dostawy i na każde żądanie zamawiającego; c. Dla materiałów wymienionych w zadaniu nr 2 poz. 1, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 - wymagana Karta charakterystyki niebezpiecznego preparatu w momencie dostawy i na każde żądanie zamawiającego; d. Dla materiałów wymienionych w zadaniu nr 3 - wymagana Karta techniczna produktu - w momencie dostawy i na każde żądanie zamawiającego; e. Materiały wymienione w zadaniu nr 4 poz. 1, 3, 4 winny posiadać dopuszczenie do stosowania na lotniskach lub w drogownictwie, wymagane aprobaty techniczne, orzeczenia o przydatności i opinie techniczne wystawione przez ITWL - załączyć do oferty;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.23blt.sp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 1131, 05-300 Mińsk Mazowiecki.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.10.2013 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w Jednostce Wojskowej 1131, 05-300 Mińsk Mazowiecki; (kancelaria jawna) w dni robocze w godzinach 730 - 1530.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: materiały budowlane.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: materiały budowlane zgodnie z załącznikiem nr 2 do siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.10.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Farby.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Farby- zgodnie z załącznikiem nr 2 do siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.80.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Materiały elektryczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Materiały elektryczne zgodnie z załącznikiem nr 2 do siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.00.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: MATERIAŁY BUDOWLANE DO NAPRAWY LOTNISKOWYCH NAWIERZCHNI BETONOWYCH.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: MATERIAŁY BUDOWLANE DO NAPRAWY LOTNISKOWYCH NAWIERZCHNI BETONOWYCH - zgodnie z załącznikiem nr 2 do siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.39.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z MIŃSKA MAZOWIECKIEGO
- Artykuły i akcesoria do usługi sprzątania, pojemniki na zużyte igły, podajniki - powtórka Zadanie 6.
- Zakup piaskarki i pługa dla Zarządu Dróg Powiatowych- Zadanie 1: Zakup rozsypywarki środków chemicznych i piasku (piaskarki) - 1szt. Zadanie 2: Zakup pługa odśnieżnego typu średniego - 1szt
- "Rozbudowa drogi powiatowej nr 2236W Dębe Małe - Transbór - Starogród polegająca na rozbiórce istniejącego mostu oraz budowie nowego obiektu mostowego"
więcej: przetargi w Mińsku Mazowieckim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów budowlanych, farb, produktów z tworzyw sztucznych
- Sukcesywna dostawa fabrycznie nowych materiałów elektrycznych dla jednostek organizacyjnych Politechniki Gdańskiej
- Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztowej oraz pełnienie nadzoru autorskiego nad zadaniem: "Modernizacja oświetlenia zewnętrznego - ZUS O/Opole, ul. Wrocławska"
- "Dostawy materiałów budowlanych: część 2 - zaprawy, cementy"
- OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ ORAZ WYKONANIE NA JEJ PODSTAWIE MODERNIZACJI I DOPOSAŻENIA SOR W SPZOZ-ZZ SZPITAL POWIATOWY W MAKOWIE MAZOWIECKIM W FORMULE ZAPROJEKTUJ-WYBUDUJ-WYPOSAŻ.
- Dostawa sukcesywna materiałów elektrycznych.
więcej: Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.