Ogłoszenie z dnia 2009-11-10
Kielce: Dostawa serwerów i oprogramowania komputerowego dla Komendy Miejskiej PSP w Kielcach
Numer ogłoszenia: 391256 - 2009; data zamieszczenia: 10.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Kielach , ul. Sandomierska 81/83, 25-324 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3693010, faks 041 3693015.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.straz.kielce.com.pl/index.php?go=22&id_k=192
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa serwerów i oprogramowania komputerowego dla Komendy Miejskiej PSP w Kielcach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa serwerów i oprogramowania komputerowego dla Komendy Miejskiej PSP w Kielcach Oznaczenie wg CPV: 48822000 - Serwery komputerowe 48000000 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 80533100 - Usługi szkolenia komputerowego 72611000- Usługi w zakresie wsparcia technicznego Wymagania Zamawiającego dla przedmiotu zamówienia zostały szczegółowo określone w załączniku nr 1 do SIWZ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.82.20.00-0, 48.00.00.00-0, 80.53.31.00-0, 72.61.10.00-0.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 11.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie będzie żądał wniesienia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. Są uprawnieni do wykonywania działalności będącej przedmiotem zamówienia. Ocena spełnienia warunku - dostarczenie dokumentu opisanego w Części X pkt.2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). 2. Ustanowią, w przypadku gdy wykonawcy wspólnie ubiegać się będą o udzielenie zamówienia, pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (dot. spółek cywilnych, konsorcjów). Ocena spełnienia warunku - złożenie dokumentu 3. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie. Dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp - w przypadku wykonawców działających wspólnie (spółka cywilna, konsorcjum itd.) dotyczy każdego wykonawcy z osobna. Ocena spełnienia warunku - złożenie oświadczenia w trybie art. 44 ustawy Pzp. 4. Zaakceptują warunki zawarte w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz załącznikami i przyjmują je bez zastrzeżeń. Ocena spełnienia warunku - złożenie oświadczenia na formularzu oferty. 5. Złożą komplet wymaganych dokumentów wymienionych w Części X. Ocena spełnienia warunków będzie polegać na sprawdzeniu kompletności i poprawności złożonych dokumentów i oświadczeń wg. zasady - spełnia / nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany przez upoważnione osoby formularz oferty (załącznik nr 2 do SIWZ). 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (w przypadku przedsiębiorców występujących wspólnie - m.in. spółki cywilne, konsorcja - zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub odpis z właściwego rejestru każdego ze wspólników) - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie - z powyższego dokumentu powinien wynikać zakres udzielonego pełnomocnictwa, tj. do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4. Oświadczenie w trybie art. 44 ustawy Pzp - załącznik nr 3 do SIWZ. W przypadku wykonawców składających ofertę wspólnie (spółka cywilna, konsorcjum itd.) każdy ze współwykonawców składa oświadczenie oddzielnie. 5. Zaakceptowany i podpisany przez wykonawcę ( pełnomocnika podmiotów występujących wspólnie ) wzór umowy dostawy - załącznik nr 4 do SIWZ..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.straz.kielce.com.pl/index.php?go=22&id_k=192.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Miejska PSP w Kielcach
ul. Sandomierska 81/83
25-324 Kielce
pok. 330.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.11.2009 godzina 10:00, miejsce: W siedzibie zamawiającego (sekretariat - pok. 327).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Zakup wraz z dostawą wyrobów medycznych dla Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach.
- Dostawa kart podarunkowych przedpłaconych (prepaid) dla pracowników ŚCRMiTS w Kielcach
- "Samochód osobowo-dostawczy - 8-osobowy, diesel, automat" - powt.
- Doposażenie OIT Uniwersyteckiej Kliniki Neonatologii
- Zakup bezzałogowych statków powietrznych dla jednostek organizacyjnych PSP z terenu województwa świętokrzyskiego
- Interwencyjne usuwanie martwej zwierzyny z pasa drogowego dróg wojewódzkich administrowanych przez ŚZDW Kielce na terenie województwa świętokrzyskiego z podziałem na zadania częściowe
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych
- Cyberbezpieczna Gmina Kołbiel
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Urzędu Statystycznego w Białymstoku
- Gmina Osieczna cyberbezpiecznym samorządem
- Świadczenie usług wsparcia technicznego oprogramowania Microsoft
- Dostawa i wdrożenie systemu do zarządzania oświatą i jednostkami nieoświatowymi w Gminie Miejskiej Mielec - II postępowanie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





