eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlsztynDostawa dla Prokuratury Rejonowej w Giżycku sprzętu komputerowego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-11-22

Olsztyn: Dostawa dla Prokuratury Rejonowej w Giżycku sprzętu komputerowego
Numer ogłoszenia: 391192 - 2011; data zamieszczenia: 22.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prokuratura Okręgowa w Olsztynie , ul. Dąbrowszczaków 12, 10-959 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. (089) 52 15 457, faks (089) 52 15 401.

  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.olsztyn.po.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Prokuratura.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa dla Prokuratury Rejonowej w Giżycku sprzętu komputerowego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa wraz z rozładunkiem we wskazane miejsce sprzętu komputerowego zgodnie ze specyfikacją techniczną (wymagane minimalne parametry i funkcje techniczne) stanowiącą Załącznik Nr 8 do niniejszej SIWZ do siedziby Prokuratury Rejonowej w Giżycku przy ul. Gdańskiej 52. Przedmiot zamówienia obejmuje: Część Nr 1 - sprzęt i urządzenia komputerowe: komputer przenośny - 3 kpl., switch 24 porty - 2 szt., drukarka kolorowa laserowa - 1 szt., UTM - 1 szt., dysk twardy przenośny - 5 szt., termometr - 1 kpl., dysk sieciowy, rakowy 1U - 1 szt., aparat fotograficzny - 1 szt., kamera video - 1 szt., szafa serwerowa - 1 szt., storage library - 1 szt., torba do laptopa - 5 szt., torba do drukarki - 2 szt., torba do notebooka i drukarki - 1 szt., Host Monitor Enterprise - 1 szt., przełącznik KVM - 1 szt., CISKO 891 K9 ADVANCED - 14 szt., CON-SNT-C8911K9 - 14 szt. Część Nr 2 - zestaw komputerowy klasy Tempest - 1 szt. 2. Podane parametry i funkcje techniczne sprzętu należy traktować jako wymagania minimalne. 3. Wykonawca dostarcza zamówiony sprzęt własnym transportem i na własny koszt. 4. Wykonawca udziela gwarancji on-site na przedmiot umowy na okres określony w załączniku Nr 8 do SIWZ, licząc od daty protokolarnego odbioru przedmiotu umowy. Gwarancja obejmuje wszystkie, wykryte podczas eksploatacji sprzętu, usterki i wady oraz uszkodzenia, powstałe w czasie poprawnego, zgodnego z instrukcją, ich użytkowania. 5. Wykonawca, w okresie gwarancji, zobowiązuje się do dokonywania nieodpłatnych napraw serwisowych, w terminie 3 dni roboczych, od chwili powiadomienia o awarii. Naprawy dokonywane będą w miejscu eksploatacji sprzętu, a w przypadku braku takiej możliwości, Wykonawca na czas naprawy zabezpieczy Zamawiającemu nieodpłatnie sprzęt zastępczy o podobnych parametrach. 6. Zamawiający zastrzega sobie, iż w przypadku uszkodzenia dysku twardego Wykonawca wymieni dysk na nowy, a uszkodzony pozostaje u Zamawiającego. 7. Zamawiający zastrzega sobie, iż w przypadku naprawy sprzętu poza miejscem jego użytkowania dysk twardy pozostaje w jednostce Zamawiającego. 8. Wszystkie urządzenia objęte przedmiotem zamówienia muszą być fabrycznie nowe..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.21.31.00-6, 30.23.72.00-1, 38.65.10.00-3, 32.33.32.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zgodnie z art. 45 ustawy Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana zgodnie z formułą (spełnia lub nie spełnia) na podstawie analizy oświadczeń i dokumentów załączonych do oferty Wykonawcy, wyszczególnionych w art. 7 niniejszej SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana zgodnie z formułą (spełnia lub nie spełnia) na podstawie analizy oświadczeń i dokumentów załączonych do oferty Wykonawcy, wyszczególnionych w art. 7 niniejszej SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana zgodnie z formułą (spełnia lub nie spełnia) na podstawie analizy oświadczeń i dokumentów załączonych do oferty Wykonawcy, wyszczególnionych w art. 7 niniejszej SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana zgodnie z formułą (spełnia lub nie spełnia) na podstawie analizy oświadczeń i dokumentów załączonych do oferty Wykonawcy, wyszczególnionych w art. 7 niniejszej SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana zgodnie z formułą (spełnia lub nie spełnia) na podstawie analizy oświadczeń i dokumentów załączonych do oferty Wykonawcy, wyszczególnionych w art. 7 niniejszej SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a. podpisany formularz ofertowy sporządzony zgodnie ze wzorem - (wzór stanowi Załącznik Nr 1 do SIWZ), b. podpisany formularz cenowy na dostawę sprzętu komputerowego sporządzony zgodnie ze wzorem - (wzór stanowi Załącznik Nr 2 do SIWZ). Do niniejszego formularza należy dołączyć specyfikację techniczną zaproponowanego przez Wykonawcę sprzętu w celu porównania jego parametrów z wymogami określonymi w SIWZ. c. oświadczenie o spełnieniu przez Wykonawcę warunków określonych w art.22 ust. 1 ustawy - (wzór stanowi Załącznik Nr 3 do SIWZ), d. oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - (wzór stanowi Załącznik Nr 4 do SIWZ). e. aktualny odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, f. oświadczenie Wykonawcy o braku zaległości w opłacaniu podatków lub, że uzyskał on przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - (wzór stanowi Załącznik Nr 5 do SIWZ). g. oświadczenie Wykonawcy o braku zaległości w opłacaniu składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - (wzór stanowi Załącznik Nr 5 do SIWZ), h. wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw sprzętu komputerowego - co najmniej jedna dostawa sprzętu komputerowego o wartości nie mniejszej niż 80.000,00 zł (brutto) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie np. referencje (wzór stanowi Załącznik Nr 6 do SIWZ), i. podpisany projekt umowy - (wzór stanowi Załącznik Nr 7 do SIWZ),

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.olsztyn.po.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Prokuratura Okręgowa w Olsztynie ul. Kopernika 5 10-510 Olsztyn pok. nr 112.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.11.2011 godzina 10:00, miejsce: Prokuratura Okręgowa w Olsztynie ul. Dąbrowszczaków12 10-959 Olsztyn biuro podawcze.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część Nr 1 - sprzęt i urządzenia komputerowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: komputer przenośny - 3 kpl., switch 24 porty - 2 szt., drukarka kolorowa laserowa - 1 szt., UTM - 1 szt., dysk twardy przenośny - 5 szt., termometr - 1 kpl., dysk sieciowy, rakowy 1U - 1 szt., aparat fotograficzny - 1 szt., kamera video - 1 szt., szafa serwerowa - 1 szt., storage library - 1 szt., torba do laptopa - 5 szt., torba do drukarki - 2 szt., torba do notebooka i drukarki - 1 szt., Host Monitor Enterprise - 1 szt., przełącznik KVM - 1 szt., CISKO 891 K9 ADVANCED - 14 szt., CON-SNT-C8911K9 - 14 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.21.31.00-6, 30.23.72.00-1, 38.65.10.00-3, 32.33.32.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część Nr 2 - zestaw komputerowy klasy Tempest.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część Nr 2 - zestaw komputerowy klasy Tempest - 1szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.