eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › Modernizacja sieci LAN w UP Grójec, ul. Niepodległości 6, 05-600 Grójec

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-10

Kielce: Modernizacja sieci LAN w UP Grójec, ul. Niepodległości 6, 05-600 Grójec
Numer ogłoszenia: 391144 - 2009; data zamieszczenia: 10.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Poczta Polska S.A., 00-940 Warszawa, ul. Rakowiecka 26, Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Kielcach , ul. Sienkiewicza 7, 25-351 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3359187, faks 041 3359187.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.poczta-polska.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja sieci LAN w UP Grójec, ul. Niepodległości 6, 05-600 Grójec.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: - Powiększanie istniejących i wykucie nowych otworów w stropach i ścianach w celu dołożenia okablowania komputerowego i elektrycznego; - Wymiana starych i montaż nowych paneli elektroinstalacyjnych z PCV; - Przygotowanie podłoża pod montaż osprzętu; - Rozbudowa sieci logicznej w oparciu o urządzenia kategorii 6, tj. patch panele 24xRJ45, switche zarządzane 100-1000 24 portowe, gniazda 2xRJ45, kable informatyczne typu (skrętka) UPT 4x2x0,5 nie ekranowe; - Rozbudowa sieci zasilającej komputerowej, na zasadzie uzupełnienia gniazd do poszczególnych punktów logicznych w pokojach - nawiązując do istniejącej ogólnej sieci zasilającej; - Zamontowanie nowych punktów PEL składających się z gniazd RJ45, gniazd sieciowych komputerowych koloru czerwo-nego z blokadą, gniazd sieciowych drukowanych sieci ogólnej bez blokady - wszystko umieszczone jako osprzęt w syste-mie modułowym M45 w ramkach kanałowych; - Rozbudowa sieci logicznej o wymianę szafy krosownicznej na większą i zamontowanie w niej urządzeń przeniesionych ze starej szafy i dodanie nowych; - Przeniesienie istniejącej szafy krosowniczej do innego pomieszczenia; - Zamontowanie tablicy rozdzielczej..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.43.20 - Instalowanie okablowania komputerowego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości: 300,00 zł (słownie: trzysta złotych).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: . Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się WYKONAWCY, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie na załączniku do protokołu postępowania o udzielenie zamówienia (DRUK ZP-17) zgodnie z formułą spełnia nie spełnia, w oparciu o treść SIWZ i treść oferty. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że WYKONAWCA spełnił ww. warunki. 3. Niespełnienie któregokolwiek z warunków udziału w postępowaniu stanowi podstawę do wykluczenia WYKONAWCY i odrzucenia oferty zgodnie z art. 24 ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, WYKONAWCA zobowiązany jest złożyć następu-jące oświadczenia, dokumenty: 1) Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust.1 ustawy,że Wykonawca: -posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności; - posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuję lub będzie dysponował potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - Znajduję się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - Nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, zgodnie z brzmieniem art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy (sporzadzone wg załacznika nr 5 do SIWZ). Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć WYKONAWCY w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. W celu potwierdzenia, że WYKONAWCA posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy: 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); W celu potwierdzenia, że WYKONAWCA posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem tech-nicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 3) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj.: dokumenty potwierdzające uprawnienia Kierownika robót elektrycznych do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektroenergetycznych wraz z aktualnym zaświadczeniem o wpisie na listę właściwej izby samorządu zawodowego. Kwalifikacje osoby, która obejmie funkcję Kierownika robót elektrycznych udokumentować należy poprzez załączenie kserokopii odpowiednich uprawnień, o których mowa w art. 12 Ustawy Prawo Budowlane. 4) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. co najmniej 2 roboty budowlane o wartości nie mniejszej niż: 19 500,00 zł brutto każda, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, sporządzo-ny wg załącznika nr 6 do SIWZ, oraz dokumenty potwierdzające, że wymienione w wykazie roboty zostały wykonane należycie (np. referencje, bezusterkowe protokóły odbioru końcowego, itp.). ZAMAWIAJĄCY nie będzie oceniał zrealizowanych robót o wartości poniżej wska-zanej kwoty (wartości poszczególnych robót nie będą sumowane). 2. Oprócz oświadczeń i dokumentów wymienionych w pkt.1, WYKONAWCA zobowiązany jest złożyć: 1) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy, wg załącznika nr 7 do SIWZ wraz z załączonym kosztorysem ofertowym Wykonawcy; 2) W przypadku, gdy oferta jest podpisywana przez pełnomocnika: pełnomocnictwo obejmujące uprawnienia do składania oświadczeń wynikających z toku niniejszego postępowania..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 90.00
  • 2 - Gwarancja na wykonane roboty (min. 3 lata - max. 5 lat) - 10.00

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poczta-polska.pl/O_Firmie/?d=przetargi.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Infrastruktury Oddział Regionaly w Kielcach, ul. Sienkiewicza 7, 25-351 Kielce, Dział Zamówień Publicznych, I piętro, pokój 14.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.12.2009 godzina 10:00, miejsce: Centrum Infrastruktury Oddział Regionaly w Kielcach, ul. Sienkiewicza 7, 25-351 Kielce, Sekretariat, I pietro, pokój 10.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.