To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-10-10
Pietrowice Wielkie: Stylizacja paznokci dwoma metodami
Numer ogłoszenia: 391128 - 2012; data zamieszczenia: 10.10.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 220306 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Szkolna 5, 47-480 Pietrowice Wielkie, woj. śląskie, tel. 32 4198101, faks 32 4198101.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Stylizacja paznokci dwoma metodami.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia 1) Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia z zakresu stylizacji paznokci dwoma metodami dla 11 uczestniczek w podziale na dwie grupy 5-cio i 6-cio osobowe w dniach od 15.10.2012 do 26.10.2012. w zakresie teoretycznym i praktycznym + egzamin. 2) Czas trwania egzaminu nie wlicza się do wymaganej liczby godzin zajęć. 3) Łączna ilość godzin szkolenia wynosi 80 godzin zegarowych, 4) Na jedną grupę przypada 40 godzin zegarowych, w tym 30 godzin praktycznych, 5) Szkolenie musi odbywać się w godzinach od 8.00 do 16.15, 6) Szkolenie pierwszej grupy musi odbywać się w terminie od 15.10.2012 do 19.10.2012 7) Szkolenie drugiej grupy musi odbywać się w terminie od 22.10.2012 do 26.10.2012, 8) Szkolenie teoretyczne i praktyczne odbywają się w tym samym dniu szkolenia, następują kolejno po sobie i stanowią łącznie 8 godzin zegarowych, przy czym na szkolenie praktyczne przypada 6 godzin, 9) Szkolenie teoretyczne musi rozpoczynać się w godzinach 8.00 - 10.00, 10) Szkolenie praktyczne musi rozpoczynać się w godzinach 10.15 - 16.15 11) Program szkolenia teoretycznego musi obejmować następujące zagadnienia: a) spotkanie informacyjno-integracyjne, b) organizacja stanowiska pracy, a) budowa paznokci i ich choroby, przeciwwskazania do stylizacji, b) higiena, metody dezynfekcji i sterylizacji, c) rodzaje manicure, wybór metody stylizacji paznokci, d) preparaty i narzędzia stosowane w stylizacji, materiały do stylizacji paznokci, 12 ) Program szkolenia praktycznego musi obejmować: 1)Wykonanie manicure, 2) Stylizacja paznokci metodą akrylową: przedłużanie paznokci na tipsie, przedłużanie paznokci na szablonie, przedłużanie paznokci - french permanentny 3) Stylizacja paznokci metodą żelową: przedłużanie paznokci na tipsie, przedłużanie paznokci na szablonie, przedłużanie paznokci french permanentny, zatapianie paznokci naturalnych technika żel UV, 13) Szkolenie powinno zakończyć się egzaminem i wydaniem zaświadczenia zgodnie z przepisami Ministra Edukacji i Nauki (Rozporządzenie z dnia 03 lutego 2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych - Dz. U. z 2006r. Nr 31 poz.216) 14) Uczestnikom szkolenia przysługują w czasie szkolenia: 15 min. przerwa kawowa oraz 30 min. przerwa obiadowa nie wliczane do czasu trwania szkolenia. .2 Wykonawca musi zapewnić: 1) lokal w skład którego wchodzi: min. 1 sala o powierzchni min.25 m2 wyposażona w stoliki, krzesła (w ilości odpowiadającej ilości uczestników szkolenia) oraz sanitariaty, 2) lokal o którym mowa wyżej musi znajdować się na terenie miasta Raciborza 3) kadrę dydaktyczną posiadającą kwalifikacje zawodowe odpowiednie do prowadzonych szkolenia, 4) materiały dydaktyczne i ćwiczeniowe niezbędne przy realizacji szkolenia, 5) odpowiednie warunki BHP podczas szkolenia, 6) catering dla uczestników szkolenia: a) w przerwie kawowej: kawę, herbatę, wodę miner. niegaz. w dzbankach (0,33l-os)., mleczko-śmietankę do kawy, cukier, oraz na przemiennie: owoc, jogurt, batonik (1 szt-os), ciasta kruche koktajlowe (4szt-os) b) w przerwie obiadowej gorący posiłek (drugie danie w skład którego wchodzą ziemniaki lub ryż lub kasza; porcja mięsa lub ryby; surówka) każdego dnia inny zestaw podawany w opakowaniach termoizolacyjnych jednorazowego użytku wraz ze sztućcami jednorazowego użytku + woda miner. niegaz. w dzbankach (0,33l-os) 3. Wykonawca jest zobowiązany: przeprowadzić zajęcia zgodnie ze złożoną ofertą, wymaganiami i warunkami określonymi w przedmiocie zamówienia, 1) oznakować wszelką dokumentację związaną z realizacją umowy zgodnie z wytycznymi Zamawiającego oraz z Wytycznymi dotyczącymi oznaczenia projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki znajdującymi się na stronie www.efs.gov.pl, 2) opracować i dołączyć przed podpisaniem umowy program modułowy szkolenia obejmujący zagadnienia o których mowa w § 3 pkt. 3.1 p.pkt. 11 i 12 z określeniem czasu jego trwania sporządzony zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 02 marca 2007r. w sprawie szczegółowych warunków prowadzenia przez publiczne służby zatrudnienia usług rynku pracy (Dz. U. z 2007r. Nr 47, poz. 315) zawierający w szczególności: a) nazwę i zakres szkolenia, b) czas trwania i sposób organizacji szkolenia (z odznaczeniem informacji dotyczących c) ogólnej liczby godzin zajęć teoretycznych, praktycznych oraz zarezerwowanych na d) egzamin końcowy), e) wymagania wstępne dla uczestników szkolenia, f) cele szkolenia, g) plan nauczania określający tematy zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar z h) uwzględnieniem, w miarę potrzeby, części teoretycznej i części praktycznej, i) treści szkolenia w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych, j) wykaz literatury oraz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych, k) sposób sprawdzania efektów szkolenia, 3) opracować harmonogram przeprowadzenia zajęć w oparciu o ustaloną częstotliwość spotkań z określeniem czasu jego trwania z uwzględnieniem wszystkich godzin zgodny z programem i przedłożyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy, 4) dostarczyć w dniu rozpoczęcia zajęć uczestnikom niezbędne materiały biurowe (notes oraz długopis- w ilości po 1 szt na uczestnika) oraz materiały ćwiczeniowe niezbędne do realizacji szkolenia. 5) przeprowadzić egzamin na zakończenie szkolenia, 6) zakupić zestaw startowy na zakończenie szkolenia dla każdej uczestniczki w skład którego muszą wchodzić: Produkt: a) proszek akrylowy super biały, 12 g, b) proszek akrylowy różowy 12g., c) płyn akrylowy Young 100ml, d) płyn PRIMER 15 ml, e) szablony do akrylu pasek 50szt.1op, f) pędzel do akrylu 06 włosie z czerwonej kuny 1szt, g) płyn do czyszczenia pędzelków z żelu i z akrylu 100 ml, h) Cleaner Young 100 ml, i) żel jednofazowy Young 15 g, j) tipsy 120 szt. 1 op., k) klej do tipsów 7,5ml l) gilotyna 1szt., m) pilnik prosty, czarny 180/240 1szt., n) pilnik prosty, biały 100/180 1szt, o)blok polerski 1szt. p) pędzel do żelu 04 1 szt. r) patyczek z drzewa brzozowego 1 szt. Lampa do żelu UV 4 żarówki 1 szt., 7) dołączyć wykaz zestawu wraz ceną do Formularza ofertowego (Załącznik Nr1 do SIWZ) 8)po zakończonym szkoleniu sporządzić listę odbioru zestawów startowych potwierdzoną własnoręcznym podpisem uczestniczek, 9) ubezpieczyć uczestniczki na cały czas trwania szkolenia (od dnia rozpoczęcia szkolenia) od następstw nieszczęśliwych wypadków (na sumę ubezpieczenia 10 000 zł, forma ubezpieczenia imienna, pełny zakres całodobowy). Kserokopię polisy należy dostarczyć do Zamawiającego najpóźniej na dwa dni przed planowanym rozpoczęciem szkolenia, a w przypadku kiedy okres od podpisania umowy do rozpoczęcia szkolenia będzie krótszy, to najpóźniej w dniu rozpoczęcia. W przypadku zmiany osób uczestniczących w Projekcie Wykonawca zobowiązany jest zapewnić ubezpieczenie nowym uczestnikom na własny koszt. 10) przed rozpoczęciem szkolenia zamieścić ogłoszenie o szkoleniu i nazwę instytucji szkolącej na stronie internetowej pod adresem: www.inwestycjawkadry.pl, a wydruk ze strony internetowej dostarczyć Zamawiającemu najpóźniej w pierwszym dniu szkolenia, 11) niezwłocznie informować na piśmie Zamawiającego o nieobecności uczestnika na zajęciach lub rezygnacji z uczestnictwa w nich, 12) wydać zaświadczenie i certyfikat o ukończeniu szkolenia (Zamawiającemu) potwierdzającego zakres oraz umiejętności zdobyte w związku z ich ukończeniem. Wydane zaświadczenie powinno obowiązkowo zawierać dodatkowe informacje o współfinansowaniu w ramach PO KL oraz logo UE, EFS. 13) przeprowadzić na zakończenie zajęć badania ankietowe uczestniczek dotyczące poziomu zawartości merytorycznej oraz jakości prowadzonego szkolenia. Ankieta ta winna posiadać metryczkę (wzór ankiety należy dołączyć celem zatwierdzenia przed podpisaniem umowy), 14)przeprowadzić analizę ankiet a wyniki przekazać Zamawiającemu w formie papierowej oraz elektronicznej z możliwością przetwarzania danych, 15) prowadzić dokumentację z przebiegu szkolenia, (dokumentacja powinna obowiązkowo zawierać informację o współfinansowaniu w ramach PO KL oraz logo- EFS, UE ) którą stanowi: a) lista obecności, (obecność na liście musi być potwierdzona własnoręcznym podpisem uczestnika)- uzupełniania na bieżąco, b) lista potwierdzającą odbiór materiałów biurowych przez uczestników, c )dziennik zawierający wymiar godzin, tematy szkolenia- uzupełniany na bieżąco, d) rejestr wydanych zaświadczeń i certyfikatów potwierdzających ukończenie szkolenia- sporządzony po zakończonym szkoleniu, e) ankiety z przeprowadzonych badań- sporządzone podczas ostatnich zajęć z uczestniczkami szkolenia, f) analizę z przeprowadzonych badań sporządzoną po zakończeniu szkolenia, g) lista osób - odbiór Cateringu (potwierdzona własnoręcznym podpisem uczestnika) - uzupełniania na bieżąco, h) lista potwierdzająca odbiór zestawów startowych przez uczestniczki szkolenia sporządzona po jego zakończeniu, i) zdjęcia dokumentujące przebieg szkolenia min. 10 zdjęć ze szkoleń teoretycznych oraz min. 10 zdjęcia ze szkoleń praktycznych dokumentujących szkolenie, które należy dostarczyć na płycie CD-DVD w momencie ukończenia szkolenia (Wykonawca zobowiązany jest do wykonania zdjęć aparatem cyfrowym). 16) do przechowywania dokumentacji związanej z realizacją szkolenia do dnia 31.12.2020r. W przypadku konieczności przedłużenia tego terminu Zamawiający o tym Wykonawcę przed jego upływem..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: W ramach Projektu DO PRACY BY SIĘ SZŁO- NASZA GMINA NAS PROMUJE w ramach Priorytetu VII, Działania 7.1 Poddziałania 7.1.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.10.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ZAKŁAD DOSKONALENIA ZAWODOWEGO Ośrodek Kształcenia Zawodowego, ul. Podwale 12, 47-400 Racibórz, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 19730,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 14476,00
Oferta z najniższą ceną: 14476,00 / Oferta z najwyższą ceną: 17545,00
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi wsparcia w procesie usamodzielniania wychowanków pieczy zastępczej - działania wzmacniające kompetencje społeczne - vouchery - kurs prawa jazdy
- Organizacja i przeprowadzenie szkoleń i kursów zawod. dla uczniów Gminnego Zespołu Szkół w Dobiegniewie w ramach proj.: "Modernizacja szkolnictwa zawodowego obszaru PPWLZR" (2 części) II postępowanie
- Usługi zorganizowania i przeprowadzenia kursów zawodowych dla uczniów i nauczycieli, w ramach projektu pn. "Uczeń - pracownik - przedsiębiorca - IV Edycja"
- Sukcesywne świadczenie usług w zakresie zorganizowania i przeprowadzenia szkoleń i kursów dla uczniów i nauczycieli będących uczestnikami projektu"24krokidorozwoju-każdyinny,każdyważny,wszyscy równi"
- "Usługi szkoleniowe - organizacja i przeprowadzenie kursów kwalifikacyjnych dla uczniów technikum w ramach projektu pn. "Praktyka czyni mistrza - praktyczne formy edukacji uczniów technikum Powiatu...
- Usługi szkoleniowe-organizacja i przeprowadzenie kursów kwalifikacyjnych dla uczniów technikum w ramach projektu pn.Praktyka czyni mistrza-praktyczne formy edukacji uczniów technikum...
więcej: Usługi szkolenia zawodowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





