eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TrzebiniaOPRACOWANIE PROJEKTU PARKU MIEJSKIEGO W TRZEBINI, OBEJMUJĄCEGO TEREN BALATONU I RYBNEJ W ZAKRESIE PROJEKTU BUDOWLANO -WYKONAWCZEGO

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-09-26

Trzebinia: OPRACOWANIE PROJEKTU PARKU MIEJSKIEGO W TRZEBINI, OBEJMUJĄCEGO TEREN BALATONU I RYBNEJ W ZAKRESIE PROJEKTU BUDOWLANO -WYKONAWCZEGO
Numer ogłoszenia: 390778 - 2013; data zamieszczenia: 26.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Trzebinia , ul. Józefa Piłsudskiego 14, 32-540 Trzebinia, woj. małopolskie, tel. 32 6121227, faks 32 6121147.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.trzebinia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: OPRACOWANIE PROJEKTU PARKU MIEJSKIEGO W TRZEBINI, OBEJMUJĄCEGO TEREN BALATONU I RYBNEJ W ZAKRESIE PROJEKTU BUDOWLANO -WYKONAWCZEGO.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej Parku Miejski w Trzebini, obejmującego teren Balatonu i Rybnej w zakresie projektu budowlano- wykonawczego. W dokumentacji należy uwzględnić teren zaznaczony na Planie zagospodarowania terenu kolorem czerwonym oraz zgodnie z opisem zał. A , który obejmuje : 1)Budynek wielofunkcyjny o pow. ok. 600,00 m 2( zadaszony od strony zachodniej i wschodniej) dla: pomieszczenia dla płetwonurków; pomieszczenia dla ratowników, pomieszczenia dla wędkarzy, pomieszczenia wielofunkcyjne, łazienki publiczne pomieszczenia sanitarne niezbędne dla w/w pomieszczeń, 2)Obiekty sprzedaży sezonowej wraz z miejscami parkingowymi. Teren rekreacyjny obejmuje : 1)strefę wędkarską , 2)boiska do piłki plażowej , 3) plac zabaw ( przeniesiony bliżej budynku wielofunkcyjnego ), 4) ściankę wspinaczkową , 5) basen pływający wraz z podestem oraz ciągiem pryszniców , 6) brodzik dla dzieci ( lodowisko ) oraz fontannę, 7) parkingi rowerowe , 8) parkingi obok pawilonu wielofunkcyjnego , 9) miejsce na ogniska i grill , 10) infrastrukturę techniczną, 11) ciągi piesze oraz ciągi do jazdy na rowerach, 12)tereny zieleni oraz nasadzenia nowych drzew. Dokumentacja projektowa winna obejmować : - architektoniczną koncepcję programowo przestrzenną (rzuty, elewacje, wizualizacja obiektu) w celu uzyskania akceptacji Zamawiającego - 2 egz. ( wersja papierowa i elektroniczna), - mapę do celów projektowych w skali 1:500 dla obszaru objętego opracowaniem z uwzględnieniem rzędnych punktów wskazanych przez projektanta oraz wykaz właścicieli działek sporządzony na podstawie wypisów z ewidencji gruntów wraz z użytkami i klasą gruntów, - kompleksowe uzgodnienia wraz z ZUDP, - wykonanie badań geologicznych (w tym odwiertów geologicznych w ilości zapewniającej pełne rozeznanie uwarunkowań geologicznych dla prawidłowego fundamentowania obiektu, ale nie mniejszej niż 4), - inwentaryzację terenu wraz z zielenią wokół zbiornika Balaton dla przedmiotowego zakresu, - projekt budowlany obejmujący wszystkie projekty branżowe oraz informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, - projekt zagospodarowania terenu w tym miejsca parkingowe, dojazdy, droga p. poż., oświetlenie, odwodnienie terenu, zieleń itp. - infrastrukturę techniczną, projekt instalacji wewnętrznych, - projekt wykonawczy - obejmujący: wszystkie branże i informacje dotyczące bezpieczeństwa i ochrony zdrowia w tym: (obliczenia konstrukcyjne (szczegółowe wymiarowanie elementów konstrukcyjnych), detale architektoniczne i konstrukcyjne szczegóły, projekt wyposażenia budynku wielofunkcyjnego,specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych dla wszystkich branż, kosztorys inwestorski - 2 egz., przedmiar robót - 3 egz., Projekt budowlany oraz projekt wykonawczy należy wykonać w 6 egz. w formie papierowej i w elektronicznej na płycie CD w formacie edytowalnym.) - uzyskanie pozwolenia na budowę.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 14.08.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ten warunek za spełniony gdy Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie , wykonywał min. dwie usługi polegające na wykonaniu dokumentacji projektowej na zagospodarowanie terenu (parku) o powierzchni powyżej 0,50 ha oraz jednego projektu basenu pływającego.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony poprzez dysponowanie min. osobami: - osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń projektów architektoniczno-budowlanych, osobą posiadającą uprawnienia do projektowania bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjnej, osobą posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, osobą posiadającą uprawnienia do projektowania w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i energetycznych, osobami posiadającymi odpowiednie uprawnienia do sprawdzenia projektu w wyżej wymienionych branżach.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten będzie spełniony przez posiadanie polisy lub innego dowodu ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 100 000,00 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w przypadku gdy nie wynika ono z wpisu do KRS lub wpisu do CEIDG. b)W przypadku gdy Wykonawca będzie polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, Wykonawca w takiej sytuacji składa pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień umowy w zakresie: Kluczowego personelu Wykonawcy lub Zamawiającego oraz podwykonawców w przypadku zaistnienia okoliczności uzasadniających zmianę (np. stan zdrowia, rezygnacja z pracy, likwidacja firmy podwykonawcy).

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.trzebinia.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta w Trzebini Wydzial Rozwoju Gminy, Referat Inwestycji i Remontów, 32-540 Trzebinia ul. Piłsudskiego 14, pokój nr 33.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.10.2013 godzina 10:30, miejsce: Urząd Miasta w Trzebini Wydzial Rozwoju Gminy, Referat Inwestycji i Remontów, 32-540 Trzebinia ul. Piłsudskiego 14, pokój nr 33.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.