eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MiechówOchrona obiektu i mienia, konwój wartości pieniężnych oraz utrzymywanie czystości wewnątrz i w otoczeniu budynku Urzędu Skarbowego w Miechowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-10

Miechów: Ochrona obiektu i mienia, konwój wartości pieniężnych oraz utrzymywanie czystości wewnątrz i w otoczeniu budynku Urzędu Skarbowego w Miechowie
Numer ogłoszenia: 390586 - 2009; data zamieszczenia: 10.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy w Miechowie , ul. St. Daneckiej 1, 32-200 Miechów, woj. małopolskie, tel. 041 3830124, faks 041 3822341.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wrotamalopolski.pl/root_BIP/BIP_w_Malopolsce/root_US/root_Urzad+Skarbowy+Miechow/Wprowadzenie

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona obiektu i mienia, konwój wartości pieniężnych oraz utrzymywanie czystości wewnątrz i w otoczeniu budynku Urzędu Skarbowego w Miechowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa ochrony fizycznej obiektu i mienia, konwój wartości pieniężnych oraz utrzymywanie czystości wewnątrz i w otoczeniu budynku Urzędu Skarbowego w Miechowie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie żąda wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie publiczne mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych tj.: a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 2. Spełniają warunki określone przez Zmawiającego: a. posiadają aktualną koncesję na prowadzenie działalności w zakresie usług ochrony osób i mienia, b. wykonali lub nadal wykonują należycie, w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 3 usługi tego typu każda trwająca minimum 12 kolejnych miesięcy, c. dysponują co najmniej 3 osobami posiadającymi licencję pracowników ochrony (co najmniej I stopnia), d. są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości sumy gwarancyjnej nie mniejszej niż 100 000,00 zł. W celu potwierdzenia spełnienia warunków określonych w pkt. V ppkt. 1 i 2 Wykonawcy przystępujący do niniejszego postępowania zobowiązani są złożyć dokumenty określone w pkt. VI SIWZ. 3. Złożą w terminie kompletną ofertę, zgodną z wymogami określonymi w niniejszej SIWZ. 4. Wymagania stawiane Wykonawcy: a. wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, b. ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia publicznego uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy, c. Wykonawca przekaże Zamawiającemu numery telefonów, faksów oraz inne dane niezbędne dla sprawnej i terminowej realizacji zamówienia oraz bieżących kontaktów pomiędzy stronami, d. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę przy realizacji zamówienia. 5. Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawców, którzy: a. nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 Ustawy Prawo zamówień publicznych (opisanych w pkt. V ppkt. 1 - warunki a-d), b. podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych, c. wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub korzystali przy sporządzaniu oferty z pomocy osób uczestniczących w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni zasad uczciwej konkurencji, d. złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, e. nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Ustawy Prawo zamówień publicznych 6. Zamawiający odrzuci ofertę jeśli: a. jest niezgodna z ustawą, b. jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3 ustawy, c. jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, d. zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, e. została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, f. zawiera błędy w obliczeniu ceny, g. wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodzi się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 ustawy, h. jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. 7. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez Wykonawców w niniejszym postępowaniu metodą spełnia-nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. 1. Wypełniony formularz ofertowy (wg załącznika nr 1 do SIWZ). 2. Wypełniony kosztorys ofertowy (wg załącznika nr 2 do SIWZ). 3. Podpisany opis przedmiotu zamówienia (wg załącznika nr 3 do SIWZ). 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 Ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 Ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług (minimum 3) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (wg. załącznika nr 5 do SIWZ), oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie (referencje). 9. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca, i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nie czynności (wg załącznika nr 6 do SIWZ). 10. Pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 9 Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, 11. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia (kserokopie licencji pracownika ochrony minimum I stopnia). 12. Kserokopia polisy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości sumy gwarancyjnej nie mniejszej niż 100 000 zł . Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę (osoby) uprawnione do podpisania oferty wraz z adnotacją - za zgodność z oryginałem. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa powyżej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, - nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidywane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, złożonym przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty sporządzone w języku obcym składane są wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia publicznego, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Oferta powinna zawierać odrębne dokumenty i oświadczenia o których mowa w pkt. VI ppkt. 4-7 dla każdego partnera. Każdy z partnerów składa również odrębne oświadczenie o spełnieniu wymogów określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wrotamalopolski.pl/root_BIP/BIP_w_Malopolsce/root_US/root_Urzad+Skarbowy+Miechow/Wprowadz.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Skarbowy w Miechowie, ul. St. Daneckiej 1, pok. 26.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.11.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Skarbowy w Miechowie, ul. St. Daneckiej 1, pok. 26.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.