eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PolanówDostawa artykułów mięsnych dla Domu Pomocy Społecznej wCetuniu wokresie od 01.01.2010r do 31.12.2010r.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-10

Polanów: Dostawa artykułów mięsnych dla Domu Pomocy Społecznej wCetuniu wokresie od 01.01.2010r do 31.12.2010r.
Numer ogłoszenia: 390542 - 2009; data zamieszczenia: 10.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej , Cetuń 6, 76-010 Polanów, woj. zachodniopomorskie, tel. 0-94 3188200, faks 0-94 3188200.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: dps.cetun.ibip.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów mięsnych dla Domu Pomocy Społecznej wCetuniu wokresie od 01.01.2010r do 31.12.2010r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Artykuły mięsne zgodne z warunkami SIWZ. Ogólna wielkość 7730 kg..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.00.00 - Mięso 15.11.12.00 - Cielęcina .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: - nie podlegają wykluczeniu z przetargu w oparciu o art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, - spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 Ustawy zmówien publicznych, - spełniają wszystkie wymagania wynikające z formularza specyfikacji istotnych warunków zamówienia, - potwierdzenie współpracy np: z jednostkami samorządowymi za okres conajmniej 3 lat lub gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, -nie dostarczenie przez Wykonawcę, w termninie wyznaczonym przez Zamawiajacego do składania ofert, wyżej wymienionych dokumentów spowoduje odrzucenie oferty..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta sporządzona na druku Formularz ofertowy stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. Do formularza ofertowego winny być załączone dokumenty stanowiące integralną część oferty: oświadczenie Wykonawcy, że : - akceptuje termin związania z ofertą, - zapoznał się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia i nie wnosi do niej zastrzeżeń oraz, że zdobył konieczne informacje do przygotowania oferty, - zawarty w specyfikacji istotnych warunków zamówienia wzór umowy został przez niego przyjęty bez zastrzeżen i zobowiązuje się w przypadku wyboru jego oferty do zawarcia umowy na warunkach określonych w siwz w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, - wykaz osób upoważnionych do podpisywania oferty i podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy- zał. nr 1, - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dokumenty dołączone do oferty muszą być aktualne tzn: wystawione przez organ, który je wydał lub kserokopię dokumentu poświadczoną ze zgodnością z orginałem i podpisaną przez Wykonawcę lub upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy ) zał. nr 2.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: dps.cetun.ibip.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej Cetuń 6, 76 - 010 Polanów.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.11.2009 godzina 10:00, miejsce: Cetuń 6, 76 -010 Polanów Dom Pomocy Społecznej.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.