Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-11-22
Wołów: Dostawy artykułów spożywczych
Numer ogłoszenia: 390370 - 2011; data zamieszczenia: 22.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny Wołów , ul. Więzienna 6, 56-100 Wołów, woj. dolnośląskie, tel. 71 37 58 100 wew. 604, faks 71 37 58 200.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy artykułów spożywczych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy artykułów spożywczych w ilościach i asortymentach podanych wg Części I, II, III, IV, V, VI, VII, VIII, IX, X załączniki nr 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, znak sprawy D/Kw-220/15/11.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6, 15.31.00.00-4, 15.83.16.00-8, 15.84.14.00-9, 15.85.11.00-9, 15.83.12.00-4, 15.33.11.42-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz pkt 5.1. siwz - z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 21 do siwz, znak sprawy D/Kw-220/15/11
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz pkt 5.1. siwz - z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 21 do siwz, znak sprawy D/Kw-220/15/11
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz pkt 5.1. siwz - z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 21 do siwz, znak sprawy D/Kw-220/15/11
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz pkt 5.1. siwz - z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 21 do siwz, znak sprawy D/Kw-220/15/11
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz pkt 5.1. siwz - z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 21 do siwz, znak sprawy D/Kw-220/15/11
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
nie dotyczy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, oraz określa warunki tych zmian: Wzrost ceny może nastąpić raz na trzy miesiące w granicach nie przekraczających wskaźnika wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych ogłaszanego przez Prezesa GUS za kwartał poprzedzający podwyżkę, publikowanego w Monitorze Polskim.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.sw.gov.pl/pl/zamowienia-publiczne/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Karny w Wołowie; ul.Więzienna 6; 56-100 Wołów. SIWZ jest nieodpłatna.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.12.2011 godzina 12:00, miejsce: Zakład Karny w Wołowie, 56-100 Wołów ul. Więzienna 6 - Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przetwory owocowo warzywne: Koncentrat pomidorowy 30 % - PN-75/A-77601 - 3000 kg; Dżem truskawkowy PN-A-75100:1994/Az1:2000 - 300 kg; Szczaw konserwowy - PN-A-77807:1997 - 300 kg; Ogórki konserwowe - PN-A-77801:1997 - 500 kg; Sałatka warzywna - PN-A-77807:1997 - 400 kg; Groszek konserwowy - PN-A-77807:1997 - 600 kg; Fasolka konserwowa szparagowa - PN-A-77807:1997 - 500 kg; Dżem wiśniowy - PN-A-75100:1994/ Az1:2000 - 2000 kg; Dżem truskawkowy - PN-A-75100:1994/Az1:2000 - 2000 kg; Dżem z czarnej porzeczki - PN-A-75100:1994/Az1:2000 - 2000 kg; Chrzan tarty - PN-A-77807:1997 - 200 kg; Ananasy konserwowe - PN-A-77610:1998 - 300 kg; Papryka konserwowa - PN-A-77807:1997 - 500 kg; Kukurydza konserwowa - PN-A-77807:1997 - 200 kg;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.30.00.00-1, 15.33.14.27-6, 15.33.10.00-7, 15.33.21.70-6, 15.33.15.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część II.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przyprawy: Miód naturalny płynny - PN-88/A-77626 - 400 kg; Budyń waniliowy / bez cukru / PN-A-94051 - 300 kg; Kisiel / bez cukru / - PN-A-94051 - 100 kg; Kawa zbożowa - PN-ISO 3509:1994 - 700 kg; Herbata granulowana - PN-ISO 3720:1997 - 500 kg; Kminek - PN-A-86953:1997/Az1:2002 - 10 kg; Przyprawa w płynie PN-A-86967:1998/Az1:2002 - 3000 l; Pieprz czarny mielony - PN-A-86962:1997/Az1:2002 - 120 kg; Pieprz ziołowy - PN-A-86952:1997/Az1:2002 - 50 kg; Papryka mielona słodka - PN-A-86955:1997/Az1:2002 - 50 kg; Papryka mielona ostra - PN-A-86955:1997/Az1:2002 - 30 kg; Liść laurowy - BN-67/8132-10 - 20 kg; Ziele angielskie - BN-67/8132-14 - 15 kg; Majeranek - PN-A-86958:1997/Az1:2002 - 50 kg; Czosnek granulowany - PN-72/A-77603 - 40 kg; Ocet spirytusowy 10 % - PN-A-79733:1996/Az1:1999 - 1000 l; Kwasek cytrynowy spoż. w proszku - PN-81/A-79734 - 10 kg; Sól jadalna jodowana warzona - PN-C-84081-2:1998 - 6000 kg; Koperek zielony suszony - PN-72/A-77603 - 40 kg; Przyprawa do potraw - PN-A-86967:1998/Az1:2002 - 150 kg; Sos pieczarkowy w proszku - PN-A-86951:1997 - 100 kg; Sos pieczeniowy w proszku - PN-A-86951:1997 - 100 kg; Rosół jarzynowy w proszku - PN-A-75980:1997 - 150 kg; Zupa pieczarkowa w proszku - PN-A-75980:1997 - 100 kg; Cynamon mielony - BN-68/8132-09 - 9 kg; Ketchup łagodny - PN-A-86951:1997 - 1000 kg; Majonez - PN-A-86950:1995/Ap1:2000 - 100 kg; Musztarda - PN-A-86964:2002 - 1000 kg; Woda mineralna niegazowana - PN-A-79034/A1:1997 - 3000 l; Cukier biały - PN-A-74850:1996 - 22000 kg;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6, 15.83.16.00-8, 15.84.14.00-9, 15.98.10.00-8, 15.83.12.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część III.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Konserwy: Konserwa mięsna - PN-A-82022:1998/Az1:2000 - 600 kg; Konserwa mięsna - PN-A-82022:1998/Az1:2000 - 2500 kg; Konserwa - Pasztet drobiowy - PN-A-86525:1996/Az1:2000 - 1700 kg; Konserwa - Pasztet drobiowy - PN-A-86525:1996/Az1:2000 - 2000 kg;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.13.10.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Część IV.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przetwory z przemiału zbóż: Kasza jęczmienna - średnia - PN-87/A-74203 - 7000 kg; Kasza manna - PN-88/A-74036 - 3000 kg; Ryż biały - PN-A-74220:1997 - 10000 kg; Mąka pszenna typ 500 - PN-A-74022:2003 - 7000 kg; Płatki kukurydziane - PN-A-74205:1997 - 500 kg; Płatki owsiane - PN-82/A-74037 - 1400 kg;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.60.00.00-4, 15.61.31.00-9, 15.61.41.00-6, 15.61.21.00-2, 15.61.21.50-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Część V.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Makarony: Makaron falbanka, świderki, kolanka - PN-A-74131:1999 - 11000 kg; Makaron nitka, krajanka - PN-A-74131:1999 - 1300 kg;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.85.11.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Część VI.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Płatki ziemniaczane - PN-A-74722 - 2000 kg.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.31.30.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Część VII.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Leczo pieczarkowe - PN-A-75032/A1:1996 - 3000 kg.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.33.11.35-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Część VIII.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Produkty sojowe: Kostka sojowa - PN-ISO 5506:2002 - 1000 kg; Granulat sojowy - PN-ISO 5506:2002 - 800 kg; Kotlety schabowe sojowe - PN-ISO 5506:2002 - 400 kg;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.89.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Część IX.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pierogi ruskie - PN-A-82300:1995 - 2000 kg;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.89.43.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Część X.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kwaszonki: Kapusta kwaszona - PN-72/A-77700 - 15000 kg; Ogórki kwaszone - PN -A- 77701:1997 - 4000 kg.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.33.11.42-4, 15.33.14.80-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WOŁOWA
- "Świadczenie usługi wyżywienia dla podopiecznych DDP w Wołowie, współfinansowany w projektu Fundusze Europejskie dla Dolnego Śląska 2021-2027 nr FEDS.07.07-IP.02-0003/
- Świadczenie usługi pielęgniarskiej dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej Nasz Dom w Mojęcicach w roku 2026
- KOMPLEKSOWA ODNOWA PRZESTRZENI PUBLICZNEJ NA TERENIE GMINY WOŁÓW
więcej: przetargi w Wołowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Szkoły Podstawowej w Bratoszewicach na 2026 rok"
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych -7 części (P80Gdańsk)
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w celu realizacji żywienia zbiorowego dla uczestników przedsięwzięć szkoleniowych w Ośrodku Szkoleniowo-Konferencyjnym w Lucieniu
- Dostawy artykułów spożywczych różnych, przypraw i ziół, oraz zup w proszku, cukru białego, tłuszczów, jaj kurzych do Szkoły Policji w Katowicach
- Dostawa produktów spożywczych i wód mineralnych
więcej: Konserwy i przetwory z mięsa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





