Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2005-08-03
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Warszawa: Zakup i dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla jednostek publicznych służb zatrudnienia w związku z rozwojem infrastruktury informatycznej dla potrzeb Systemu Informacyjnego Publicznych Służb Zatrudnienia Syriusz Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Ministerstwo Gospodarki i Pracy, do kontaktów: Paweł Cichecki, pl. Trzech Krzyży 3/5, 00-507 Warszawa, tel. 022 6935000, fax 022 6934048, e-mail: Pawel.Cichecki@mgip.gov.pl, www.mgip.gov.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Ministerstwo Gospodarki i Pracy Biuro Dyrektora Generalnego, Paweł Cichecki, ul. Nowogrodzka 1/3, 00-513 Warszawa, tel. 022 6610465, fax 022 6610243, e-mail: Pawel.Cichecki@mgip.gov.pl, www.mgip.gov.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Ministerstwo Gospodarki i Pracy Biuro Dyrektora Generalnego, pok. 317, Paweł Cichecki, ul. Nowogrodzka 1/3, 00-513 Warszawa, tel. 022 6610465, fax 022 6610243, e-mail: Pawel.Cichecki@mgip.gov.pl, www.mgip.gov.pl. 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel centralny.
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla jednostek publicznych służb zatrudnienia w związku z rozwojem infrastruktury informatycznej dla potrzeb Systemu Informacyjnego Publicznych Służb Zatrudnienia Syriusz. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kupno i dostawa następującego sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem: 1. Serwer typ I - liczba sztuk: 18, 2. Serwer typ I MS Windows - liczba sztuk:10, 3. Serwer typ II - liczba sztuk: 20, 4. Serwer typ II MS Windows - liczba sztuk: 4, 5. Serwer typ III - liczba sztuk: 18, 6. Serwer typ III MS Windows - liczba sztuk: 3, 7. Komputer klasy PC typ I - liczba sztuk: 90, 8. Komputer klasy PC typ II - liczba sztuk: 95, 9. Monitor LCD 15" - liczba sztuk: 178, 10. Monitor LCD 17" - liczba sztuk: 192, 11. Monitor CRT 17" - liczba sztuk: 79, 12. Sieciowa drukarka laserowa lub LED typ I - liczba sztuk: 23, 13. Sieciowa drukarka laserowa lub LED typ II - liczba sztuk: 19, 14. Lokalna drukarka laserowa lub LED czarno - biała - liczba sztuk: 181, 15. Lokalna drukarka laserowa lub LED kolorowa - liczba sztuk: 130, 16. Wielofunkcyjne urządzenie laserowe lub LED - liczba sztuk: 88, 17. Lokalna drukarka igłowa - liczba sztuk: 54, 18. Skaner typ I - liczba sztuk: 33, 19. Skaner typ II - liczba sztuk: 73, 20. Notebook typ I - liczba sztuk: 63, 21. Notebook typ II - liczba sztuk: 100, 22. Projektor - liczba sztuk: 52, 23. Napęd DVDąRW - liczba sztuk: 105, 24. Przełącznik switch - liczba sztuk: 41, 25. UPS - liczba sztuk: 150, 26. Pendrive - liczba sztuk: 347, 27. Pakiet MS Office 2003 Standard PL - liczba sztuk: 517, 28. Pakiet MS Office 2003 Professional PL - liczba sztuk: 204, 29. Novell NetWare w ramach programu sprzedaży CLA- liczba sztuk: 919. Szczegółowa specyfikacja techniczna jest opisana w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Sprzęt komputerowy wraz z oprogramowaniem zostanie dostarczony do 351 lokalizacji na terenie Polski (zgodnie z warunkami umowy). Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.23.13.00 - Komputery biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.33.00 - Komputer biurkowy Oryginalny kod CPV: 30.21.61.10 - Skanery komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.61.10 - Skanery komputerowe Oryginalny kod CPV: 30.21.31.00 - Notebooki Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.31.00 - Komputery przenośne Oryginalny kod CPV: 30.21.72.30 - Pamięci Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.72.30 - Pamięci Oryginalny kod CPV: 30.23.12.50 - Monitory ekranowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.13.00 - Monitory ekranowe Oryginalny kod CPV: 30.23.31.50 - Napędy dysku optycznego Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.31.50 - Napędy dysku optycznego Oryginalny kod CPV: 30.23.32.31 - Drukarki laserowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.21.10 - Drukarki laserowe Oryginalny kod CPV: 30.23.32.32 - Drukarki igłowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.21.20 - Drukarki igłowe Oryginalny kod CPV: 30.24.00.00 - Oprogramowanie Kod CPV wg słownika 2008: 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 30.26.00.00, 31.15.60.00, 32.42.00.00, 33.45.21.00. 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Całkowita wartość zamówienia 1 657 558,94 euro. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w dniach: 45;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wadium w wysokości: 100 000 zł. UWAGA: Wadium wnosi się z upływem terminu składania ofert. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: A) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 Ustawy Pzp oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust 1 pkt 1, 2 i 3 Ustawy (Dz. U. Z 2004 r. Nr. 19, poz. 177 z póź. zm.), 2) posiadają prawo do występowania w obrocie prawnym, 3) należycie zrealizowali w okresie ostatnich trzech lat co najmniej dwie dostawy sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem o wartości brutto nie mniejszej niż 5.000.000 zł każda (słownie: pięć milionów złotych), 4) posiadają do realizacji zamówienia, środki finansowe własne lub pochodzące z kredytu łącznie, w wysokości nie niższej niż 8.200.000 zł (słownie: osiem milionów dwieście tysięcy złotych), bądź osiągnęli w ostatnim roku obrotowym (2004 r.) przychód w wysokości nie mniejszej niż 50.000.000 zł (słownie: pięćdziesiąt milionów złotych), B) Złożenie przez Wykonawcę wraz z wnioskiem dokumentów i oświadczeń wymienionych w niniejszym ogłoszeniu będzie stanowiło podstawę do oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu. W przypadku, gdy więcej niż 10-ciu Wykonawców spełni warunki udziału w postępowaniu, Zamawiający zastosuje kwalifikację wniosków zgodnie z następującymi warunkami: 1) ocena ofert zostanie przeprowadzona systemem punktowym, 2) ocena punktowa wniosków zostanie obliczona matematycznie według wzoru: P = [(D1 + D2 + D3 + .. + Di) / 5 000 000] x 100 pkt gdzie: P - liczba punktów uzyskanych przed oceniany wniosek, D1, D2, D3, .., Di - oznaczają wartości przedstawionych we wniosku dostaw, 3) przy ocenie punktowej wniosków Zamawiający weźmie pod uwagę wyłącznie jednorazowe dostawy, które: a) polegają na dostawie sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem; b) ich wartość wynosi co najmniej 5.000.000 zł (słownie: pięć milionów złotych) brutto; c) zostały potwierdzone dokumentami, że wykonano je należycie. Do złożenia ofert zostanie zaproszonych 10-ciu Wykonawców, którzy uzyskali największą liczbę punktów obliczoną zgodnie z ww. zasadami. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: A) Na potwierdzenie warunków, określonych w pkt III.2.1) A) ppkt 1 i 2: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1 pkt. 1,2 ,3 oraz o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4) w sytuacji gdy Wykonawca jest podmiotem zbiorowym aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5) w przypadku podmiotów występujących wspólnie (konsorcjum/spółki cywilne): a) oświadczenie - podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów - o ustanowieniu pełnomocnika do reprezentowania wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i w zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego (chyba , że wynika to z umowy). 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Na potwierdzenie warunku, określonego w pkt III.2.1) A) ppkt 4 Wykonawca przedstawia dokumenty określone w pkt. 1) oraz (do wyboru) pkt. 2), bądź pkt. 3): 1) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 2) informację banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, w której potwierdza się wielkość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o danym sprawozdaniu, albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności- za ostatni rok obrotowy (2004 r.). 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: Na potwierdzenie warunku, określonego w pkt III.2.1) A) ppkt 3: a) wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie (dokumenty potwierdzające należyte wykonanie dostaw muszą odpowiadać dostawom wyszczególnionym w wykazie), Wszystkie dokumenty i oświadczenia muszą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem oraz być sporządzone w języku polskim. W przypadku dokumentów lub oświadczeń sporządzonych w językach obcych należy dołączyć tłumaczenie na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.
IV.1) Rodzaj procedury: przyśpieszona ograniczona. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: Na podstawie art. 49 ust. 4 ustawy Pzp zastosowano skrócenie terminów na złożenie wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia. Zgodnie z wydanym przez Urząd Zamówień Publicznych Komentarzem do Prawa Zamówień Publicznych (UZP, Warszawa 2004, str. 158): Stan pilnej konieczności to taka sytuacja, w której stosowanie zwykłych terminów składania wniosków o dopuszczenie do udziału w przetargu mogłoby prowadzić do powstania sytuacji nieodwracalnych, ujemnych skutków finansowych dla zamawiającego, bądź sytuacja, w której względy społeczne lub organizacyjne decydują o konieczności skrócenia terminu składania wniosków. W niniejszym postępowaniu zachodzi przesłanka mówiąca o ujemnych skutkach finansowych dla zamawiającego z uwagi na: 1. Środki, z których planowo ma być sfinansowane zamówienie są wygasające, tzn. nie ma możliwości ich wykorzystania po upływie 31 grudnia. W związku z tym nie istnieje możliwość przedłużenia realizacji zamówienia na 2006 r. Przy zachowaniu podstawowych terminów określonych ustawą, umowa na realizację zamówienia zostałaby podpisana w okresie nie gwarantującym terminowe wykonanie zamówienia. 2. Przedmiotowe postępowanie realizowane jest w ramach prowadzonego przez Departament Informatyki projektu "Rozwój infrastruktury dla potrzeb Systemu Informacyjnego Syriusz". Brak zrealizowania zamówienia w bieżącym roku będzie skutkować brakiem możliwości otrzymania refundacji ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego i tym samym obniżenie ogólnej kwoty środków pochodzących z Unii Europejskiej wykorzystanych przez Polskę. 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 2005/S 37 - 35481 z dnia 22.02.2005. 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 10. 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: BDG-VI-281-46A-PC/05. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: cena - PLN. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 08.08.2005 godzina 09:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 12.09.2005. 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce:
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Tak, Sektorowy Program Operacyjny Rozwój Zasobów Ludzkich, priorytet 1, działanie 1.1, schemat a); projekt: "Rozwój infrastruktury informatycznej dla potrzeb Systemu Informacyjnego Publicznych Służb Zatrudnienia "Syriusz". 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 22.07.2005.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont instalacji domofonowo - przyzywowej oraz kontroli dostępu w pawilonie E Aresztu Śledczego w Warszawie - Służewcu.
- Publikacja i promocja artykułów eksperckich na ogólnopolskiej platformie internetowej i serwisach tematycznych dotyczących edukacji
- Odnowienie rocznego kontraktu serwisowego do posiadanej przez użytkownika licencji IDL wraz z dostawą nowej licencji
- Rozbudowa posiadanego przez Zamawiającego systemu bezpieczeństwa teleinformatycznego opartego o rozwiązanie firmy Fortinet wraz z wdrożeniem, świadczeniem usługi asysty technicznej (...)
- Usługa ratownictwa wodnego
- Zakup układów oddechowych do urządzeń medycznych
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont i doposażenie Domu Kultury w Komarowie-Osadzie
- Zakup wraz z dostawą sprzętu medycznego i wyposażenia dla SPZOZ w Garbowie zgodnie z projektem "Poprawa dostępności i dostępu do świadczeń POZ w Garbowie" z podziałem na 3 części.
- TP.D.DI.35.25 Zakup z dostawą 170 szt. zestawów komputerowych mini PC, monitorów, klawiatur, myszy, czytników kart inteligentnych"
- Zakup sprzętu komputerowego, serwerowego wraz z oprogramowaniem i akcesoriami dla potrzeb Starostwa Powiatu Grodziskiego"
- Sukcesywne dostawy części i akcesoriów komputerowych, nośników danych przez okres 12 miesięcy dla Jednostek Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach
- Dostawa sprzętu komputerowego dla "Poddębickiego Centrum Zdrowia" Sp. z o.o. w Poddębicach
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.