eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LegionowoDostawa materiałów biurowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-11-22

Legionowo: Dostawa materiałów biurowych
Numer ogłoszenia: 390104 - 2011; data zamieszczenia: 22.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Szkolenia Policji , ul. Zegrzyńska 121, 05-119 Legionowo, woj. mazowieckie, tel. 22 6053257, faks 22 6053585.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.csp.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: szkolenie policji.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów biurowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych: 1) długopis - 1000 sztuk; 2) wkład do długopisu - 1000 sztuk; 3) długopis żelowy - 100 sztuk; 4) wkład do długopisu żelowego - 100 sztuk; 5) długopis na sprężynce - 60 sztuk; 6) wkład do długopisu na sprężynce - 60 sztuk; 7) cienkopis - 400 sztuk; 8) gumka do ścierania - 200 sztuk; 9) datownik samotuszujący - 30 sztuk; 10) dziurkacz biurowy - 20 sztuk; 11) flamastry - 400 sztuk; 12) grzbiety do bindowania 8 mm - 200 sztuk; 13) grzbiety do bindowania 6 mm - 300 sztuk; 14) ołówek automatyczny - 50 sztuk; 15) grafit do ołówka automatycznego - 50 op.; 16) ołówek drewniany - 50 sztuk; 17) koszulka foliowa A-4 - 50 op.; 18) koszulka foliowa A-5 - 10 op.; 19) klipsy do identyfikatorów - 1500 sztuk; 20) koperta C-6 - 5000 sztuk; 21) koperta C-5 - 2000 sztuk; 22) koperta C-4 rozszerzana - 1000 sztuk; 23) koperta do zaproszeń - 1000 sztuk; 24) pojemnik kartonowy-boks - 600 sztuk; 25) spinacz biurowy 28 mm - 500 op.; 26) spinacz biurowy 50 mm - 100 op.; 27) spinacz biurowy klip 32 mm - 10 op.; 28) spinacz biurowy klip 51 mm - 10 op.; 29) segregator A-4 - 150 sztuk; 30) segregator A-5 - 50 sztuk; 31) pinezki tablicowe - 50 op.; 32) rozszywacz - 30 sztuk; 33) płyn do mycia tablic suchościeralnych - 100 sztuk; 34) teczka kartonowa na gumkę - 500 sztuk; 35) teczka kartonowa wiązana - 3000 sztuk; 36) teczka plastikowa wiązana - 1000 sztuk; 37) teczka do podpisu (50 kartkowa) - 1 sztuka; 38) teczka do podpisu (20 kartkowa) - 30 sztuk; 39) teczka zawieszana na akta osobowe - 100 sztuk; 40) temperówka - 30 sztuk; 41) korektor w taśmie - 50 sztuk; 42) wąsy do segregatora - 50 op.; 43) zszywacz biurowy - 50 sztuk; 44) zszywki biurowe - 200 op.; 45) zszywacz biurowy z obrotową głowicą - 2 sztuki; 46) numerator - 1 sztuka. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w części SIWZ Opis przedmiotu zamówienia. Na podstawie art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) Zamawiający zastrzega sobie możliwość przesunięcia terminu realizacji zamówienia w przypadku przedłużającej się procedury przetargowej. Termin realizacji umowy nie może być jednak dłuższy niż 5 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.10.00.00 - Maszyny biurowe, sprzęt i materiały, z wyjątkiem komputerów, drukarek i mebli .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 05.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.csp.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego, budynek nr 4, pokój nr 9.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.12.2011 godzina 09:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego, budynek nr 4, pokój nr 11.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.