eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › UBEZPIECZENIA MAJĄTKOWE I ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-09

Warszawa: UBEZPIECZENIA MAJĄTKOWE I ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ
Numer ogłoszenia: 389854 - 2009; data zamieszczenia: 09.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Zarządców Nieruchomości Sp. z o.o. , ul. Wolnej Wszechnicy 5, 02-097 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5725570, faks 022 6592777.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z o.o..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: UBEZPIECZENIA MAJĄTKOWE I ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest ubezpieczenie Zespołu Zarządców Nieruchomości WAM Sp. z o.o. wraz Oddziałami w poniższym zakresie: a) ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych, b) ubezpieczenie mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku c) ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk d) ubezpieczenie maszyn od awarii e) ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej f) ubezpieczenie obowiązkowej odpowiedzialności cywilnej zarządcy nieruchomości g) ubezpieczenia komunikacyjne Wspólny Słownik Zamówień CPV: 66510000-8 - usługi ubezpieczeniowe (główny); 66515100-4 - usługi ubezpieczenia od ognia, 66515200-5 - usługi ubezpieczenia własności, 66516000-0 - usługi ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej 2) Umowy ubezpieczenia będą zawarte i wykonywane przy współudziale brokera ubezpieczeniowego: Grand Broker sp. z o.o., ul. Srebrna 16, 00-810 Warszawa. 3) Płatność składki: Składka ubezpieczeniowa zostanie opłacona w postaci 8 równych rat, płatnych według następującego harmonogramu: I rata: płatna do 31 grudnia 2009; II rata: płatna do 31 marca 2010; III rata: płatna do 30 czerwca 2010; IV rata: płatna do 30 września 2010; V rata: płatna do 31 grudnia 2010; VI rata: płatna do 31 marca 2011; VII rata: płatna do 30 czerwca 2011; VIII rata : płatna do 30 września 2011; 4) Wykonawca ustali jeden numer konta do wpłat składek ze wszystkich ubezpieczeń zawieranych przez Zamawiającego..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8, 66.51.51.00-4, 66.51.52.00-5, 66.51.60.00-0.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; tj. prowadzą działalność ubezpieczeniową w myśl ustawy z dnia 22 maja 2003 roku o działalności ubezpieczeniowej (Dz. U. z 2003 roku Nr 124, poz. 1151), co najmniej w zakresie tożsamym z przedmiotem niniejszego zamówienia, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2) Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty, o których mowa w pkt. 7 SIWZ. 3) Ocena spełnienia warunków, o których mowa w pkt 6.1. będzie dokonana w systemie spełnia - nie spełnia. 4) Wykonawca, który nie spełni wszystkich warunków, zostanie wykluczony z niniejszego postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca składa następujące dokumenty w oryginale lub poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem ich kserokopie: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp Zamawiający żąda złożenia: a) aktualnego, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej; b) Dokumenty potwierdzające, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu: - aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dokumenty winny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; c) oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - według wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ;.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zzn.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 02-097 Warszawa, ul. Wolnej Wszechnicy 5.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.11.2009 godzina 09:30, miejsce: Oferty należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, w sekretariacie: ul. Wolnej Wszechnicy 5, 02-097 Warszawa.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.