Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-10-09
Białystok: Dostawa sprzętu elektronicznego w ramach programu
Cyfrowa szkoła
Numer ogłoszenia: 389842 - 2012; data zamieszczenia: 09.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa Nr 4 im. Sybiraków w Białymstoku , ul. Częstochowska 6A, 15-459 Białystok, woj. podlaskie, tel. 85 742 21 02, faks 85 742 05 87.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp4bialystok.vizz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu elektronicznego w ramach programu Cyfrowa szkoła.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i instalacja sprzętu elektronicznego w ramach programu Cyfrowa szkoła do Szkoły Podstawowej Nr 4 im. Sybiraków w Białymstoku ul. Częstochowska 6a: przenośnych komputerów dla ucznia - 56 szt., przenośnych komputerów dla nauczyciela - 10 szt., szafki do przechowywania i bezpiecznego przemieszczania komputerów uczniów 4 szt., sieciowe urządzenie wielofunkcyjne - 1 szt. , tablice interaktywne - 3 szt. , projektory krótkoogniskowe - 3 szt., głośniki - 3 szt., kontroler WLAN zarządzający szkolną siecią bezprzewodową - 1 szt. , punkty dostępu będące elementem szkolnej sieci bezprzewodowej - 8 szt., router z wbudowanymi lub zewnętrznymi modułami zapory sieciowej i systemem blokowania włamań (IPS) - 1 szt., wizualizer - 1 szt. W ramach ceny zamówienia powyżej opisanych urządzeń Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenie, instalacji (wraz z okablowaniem w listwach), konfiguracji, uruchomienia dostarczonego sprzętu oraz przeprowadzenia instruktażu stanowiskowego. Wszystkie urządzenia mają być kompatybilne i skonfigurowane do pracy w szkolnej sieci bezprzewodowej powstałej na dostarczonych urządzeniach. Dostarczone urządzenia spełniają następujące warunki: 1) posiadają deklarację CE; 2) posiadają certyfikat ISO9001 dla producenta sprzętu; 3) w przypadku komputerów przenośnych - spełniają wymogi normy Energy Star 5.0; 4) są wyprodukowane w 2012 r., fabrycznie nowe i wolne od obciążeń prawami osób trzecich; 5) posiadają dołączone niezbędne instrukcje i materiały dotyczące użytkowania w języku polskim; 6) posiadają dokumentację potwierdzającą spełnienie wymagań zawartych w SIWZ; 7) posiadają okres gwarancji udzielonej przez dostawcę nie krótszy niż 3 lata, a w przypadku tablic interaktywnych - nie krótszy niż 5 lat. Dostawca zapewnia w okresie gwarancyjnym (w cenie oferty): 1) Opiekę serwisową w ramach zakupionego sprzętu oraz utrzymanie ciągłości i prawidłowego funkcjonowania zakupionych urządzeń; 2) Czas reakcji serwisu do 1 dnia roboczego (kontakt telefoniczny, mailowy) w celu rozpoznania problemu; 3) W sytuacji uszkodzenia urządzenia gdy czas naprawy wyniesie powyżej 2 dni roboczych, urządzenie zastępcze umożliwiające ciągłość funkcjonowania..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00 - Komputery przenośne 48.70.00.00 - Pakiety oprogramowania użytkowego 38.65.21.00 - Projektory 32.50.00.00 - Urządzenia i artykuły telekomunikacyjne 31.21.33.00 - Szafy kablowe 32.34.00.00 - Mikrofony i głośniki 30.23.21.00 - Drukarki i plotery 30.21.61.10 - Skanery komputerowe .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 28.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez wykazanie przez Wykonawcę w okresie ostatnich trzech lat przez upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie realizację co najmniej dwóch dostaw, których przedmiotem była dostawa sprzętu multimedialnego.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oświadczenie o posiadaniu przez dostarczane urządzenia certyfikatów zgodności CE, certyfikatu ISO 9001 dla producenta sprzętu, spełnianie wymogów normy ENERGY STAR 5.0 (komputery przenośne), są wyprodukowane w 2012 r., fabrycznie nowe i wolne od obciążeń prawami osób trzecich.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sp4bialystok.vizz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szkoła Podstawowa Nr 4 im. Sybiraków 15-459 Białystok ul. Częstochowska 6a, sekretariat (pokój nr 7).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.10.2012 godzina 12:00, miejsce: Szkoła Podstawowa Nr 4 im. Sybiraków 15-459 Białystok ul. Częstochowska 6a Sekretariat (pokój nr 7).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Asysta techniczna Fortinet
- Wykonanie systemu parkingowego na terenie Politechniki Białostockiej, ul. Wiejska 45A, 15-351 Białystok w formule zaprojektuj i wybuduj ZK-DZP.262.91.2025
- Sprzedaż i dostawa nowego samochodu osobowego.
- Zimowe utrzymanie dróg wojewódzkich w sezonie 2025/2026 na terenie Rejonu Dróg Wojewódzkich w Suwałkach.
- Zakup 230 szt. noszy medycznych z funkcją składania w krzesło
- Dostawy jaj kurzych, warzyw i owoców na rzecz Podlaskiego Oddziału Straży Granicznej
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa wyposażenia w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Zespołu Szkół Licealnych i Technicznych nr 1 przy ulicy Wiśniowej 56 w Warszawie - CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA
- Dostawa skanera oraz plotera wieloformatowego
- "Zakup projektora cyfrowego 2K/4K w standardzie DCI" dla Miejskiego Centrum Kultury w Leżajsku
- Dostawa projektora multimedialnego i ekranu projekcyjnego
- Wykonanie systemu parkingowego na terenie Politechniki Białostockiej, ul. Wiejska 45A, 15-351 Białystok w formule zaprojektuj i wybuduj ZK-DZP.262.91.2025
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.