eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › 22/Cmt/08/KD

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-02-26

Warszawa: 22/Cmt/08/KD
Numer ogłoszenia: 38983 - 2008; data zamieszczenia: 26.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Główna Policji, ul. Puławska 148/150, 02-642 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6012044, 601 59 75, fax 022 6011857.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.policja.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Komenda Główna Policji.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 22/Cmt/08/KD.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa identyfikatorów imiennych, ręczników frotte, skarpet antypotnych, podkoszulek czarnych z napisem POLICJA, kominiarek, emblematów POLAND, bielizny termicznej

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 17.26.11.32 - Odznaki z tworzyw włókienniczych Kod CPV wg słownika 2008: 39.56.11.32 - Odznaki z tworzyw włókienniczych Oryginalny kod CPV: 17.21.41.00 - Ręczniki Kod CPV wg słownika 2008: 39.51.41.00 - Ręczniki Oryginalny kod CPV: 17.28.11.30 - Skarpety Kod CPV wg słownika 2008: 18.31.70.00 - Skarpety Oryginalny kod CPV: 18.32.24.00 - Podkoszulki Kod CPV wg słownika 2008: 18.31.84.00 - Podkoszulki Oryginalny kod CPV: 18.44.33.00 - Włókiennicze nakrycia głowy Kod CPV wg słownika 2008: 18.44.33.00 - Nakrycia głowy Oryginalny kod CPV: 18.31.00.00 - Bielizna Kod CPV wg słownika 2008: 18.31.00.00 - Bielizna osobista .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 12.11.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do występowania w obrocie prawnym oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Pp. 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2.1. Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki, o których mowa w ust. 1 na podstawie złożonego wraz z ofertą zgodnie z art. 44 ustawy Pp oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów żądanych przez Zamawiającego potwierdzających spełnianie tych warunków, o których mowa w rozdziale VII SIWZ. 2.2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: Wykonawca (spełnia albo nie spełnia) poszczególne warunki. 2.3. Jeżeli Wykonawca nie dołączy do oferty wymaganych oświadczeń i dokumentów lub z treści dołączonych dokumentów nie będzie wynikać, że zostały spełnione warunki określone w ust. 1, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, to Zamawiający wykluczy Wykonawcę odpowiednio na podstawie art. 24 ustawy Pzp.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z przepisami ustawy Pzp oraz Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605), w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (określonych w pkt. VII SIWZ) Wykonawca musi złożyć następujące oświadczenia lub dokumenty: 1. oświadczenie o spełnieniu wymogów art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (o treści zgodnej ze wzorem określonym w załączniku nr 2 do niniejszej SIWZ - w przypadku wykonawców samodzielnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, lub o treści zgodnej ze wzorami określonymi w załącznikach nr 2a i 2b - w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia); 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony(e) nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Ponadto Wykonawca musi złożyć: 3. wypełniony i podpisany formularz ofertowy (o treści zgodnej ze wzorem określonym w załączniku nr 3 do SIWZ); 4. dokumenty potwierdzające spełnienie wymagań określonych w opisach poszczególnych zadań (np. warunki techniczne na surowiec, tkaninę); 5. wzór oferowanego wyrobu oznakowanego nazwą firmy, zgodny z opisem przedmiotu zamówienia i wzorem będącym do wglądu u Zamawiającego. Dla zadania 4 w rozmiarze XL. UWAGA: Wszystkie wzory są do obejrzenia w siedzibie Zamawiającego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 80
  • 2. ocena jakościowo - użytkowa - 20

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.policja.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można odebrać osobiście w siedzibie Zamawiającego, tj. w siedzibie Biura Finansów KGP w Warszawie przy ul. Domaniewskiej 36/38 w pok. Nr 218 w godzinach 9.00 - 15.00.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.03.2008 godzina 10:30, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie prowadzącego postępowanie o zamówienie, tj.w Kancelarii Biura Finansów KGP, Warszawa, ul. Domaniewska 36/38, V piętro, pok. 531 A.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: dostawa identyfikatorów imiennych - 400 sztuk, wykonane zgodnie z opisem zawartym w pkt 1 OPZ do SIWZ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa identyfikatorów imiennych - 400 sztuk, wykonane zgodnie z opisem zawartym w pkt 1 OPZ do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 17.26.11.32-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.11.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 80
    • 2. ocena jakościowo - użytkowa - 20

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: dostawa ręczników frotte - 500 sztuk , wykonane zgodnie z opisem zawartym w pkt 2 OPZ do SIWZ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa ręczników frotte - 500 sztuk , wykonane zgodnie z opisem zawartym w pkt 2 OPZ do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 17.21.41.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.05.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 80
    • 2. ocena jakościowo - użytkowa - 20

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: dostawa skarpet antypotnych - 1200 par, wykonane zgodnie z opisem zawartym w pkt 3 OPZ do SIWZ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa skarpet antypotnych - 1200 par, wykonane zgodnie z opisem zawartym w pkt 3 OPZ do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 17.28.11.30-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.11.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 80
    • 2. ocena jakościowo - użytkowa - 20

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: dostawa podkoszulek czarnych z napisem POLICJA -1600sztuk, wykonane zgodnie z opisem zawartym w pkt 4 OPZ do SIWZ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa podkoszulek czarnych z napisem POLICJA -1600sztuk, wykonane zgodnie z opisem zawartym w pkt 4 OPZ do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.32.24.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.11.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 80
    • 2. ocena jakościowo - użytkowa - 20

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: dostawa kominiarek - 220 sztuk, wykonane zgodnie z opisem zawartym w pkt 5 OPZ do SIWZ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa kominiarek - 220 sztuk, wykonane zgodnie z opisem zawartym w pkt 5 OPZ do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.44.33.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.05.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 80
    • 2. ocena jakościowo - użytkowa - 20

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: dostawa emblematów POLAND - 1800 sztuk, wykonane zgodnie z opisem zawartym w pkt 6 OPZ do SIWZ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa emblematów POLAND - 1800 sztuk, wykonane zgodnie z opisem zawartym w pkt 6 OPZ do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 17.26.11.32-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.05.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 80
    • 2. ocena jakościowo - użytkowa - 20

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: dostawa bielizny termicznej - 350 kpl, wykonane zgodnie z opisem zawartym w pkt 7 OPZ do SIWZ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa bielizny termicznej - 350 kpl, wykonane zgodnie z opisem zawartym w pkt 7 OPZ do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.31.00.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.11.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 80
    • 2. ocena jakościowo - użytkowa - 20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.