eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sanok › jednorazówka I 2005

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2005-08-03

POZYCJA 38977

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Sanok: jednorazówka I 2005 Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej, do kontaktów: mgr Grzegorz Panek, ul. 800-lecia 26, 38-500 Sanok, woj. podkarpackie, tel. 013 4656290, fax 013 4656290, e-mail: zam.pub@zozsanok.pl, zozsanok.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: jednorazówka I 2005. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: dostawa sprzętu medycznego jednorazowego i wielorazowego użytku z podziałem na zadania. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Magazyn SPZOZ Sanok. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: wszystkich części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: SZCZEGÓŁY DOTYCZĄCE ZAKRESU ZAMÓWIENIA ZAWARTO W ZAŁĄĆZNIKU NR 2 DO SIWZ. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: Zamawiający w przypadku nie zrealizowania całości przedmiotu zamówienia w terminie określ.w § 10 ust.1 umowy z powodu zmiany ilości i struktury wykonywanych hospitalizacji zastrzega sobie prawo realizacji pozostałych ilości asortymentowych określ.w zał.nr 1 w okresie określonym w § 10 ust. 2 umowy (prawo opcji).Termin wykonanie opcji (tj. niezrealizowanej części zamówienia ) - po 12 miesięcznym okresie obowiązywania umowy, lecz nie dłużej niż 36 miesięcy od daty podpisania umowy. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 12;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 1415 PLN dla wszystkich zadań. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: TERMIN PŁATNOŚĆ ZGODNIE Z WYMOGAMI OKREŚLONYMI W SIWZ. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: ZGODNIE Z WARUNKAMI OKREŚLONYMI W SIWZ. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wy-konania Zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za-pewniającej wykonanie Zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z Postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy; 5. Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w Postępowaniu: 5.1. Wykonawca musi wykazać, iż w ciągu ostatnich 3 lat zrealizował należycie, co najmnie 1 (jedno) zamówienie NA DOSTAWĘ SPRZĘTU MEDYCZNEGO . 5.2. Wykonawca musi wykazać, iż oferowane produkty posiadają dokumenty dopuszczające je do obrotu . 5.3. Wykonawca zaoferuje minimalny termin płatności - 30 dni, 5.4. Wykonawca zaoferuje minimalny okres niezmienności cen - 90 dni,. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. e) Oryginał pełnomocnictwa (pełnomocnictw) udzielonego (y-ch) przez wszystkich wspólników spółki cywilnej lub przez wszystkich członków konsorcjum - jeżeli wspólną ofertę składają podmioty prowadzące działalność w formie spółki cywilnej lub powołano konsorcjum dla wykonania zamówienia (zgodnie z art. 23 ust. 2 pzp),. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: a) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców w zakresie oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane zależycie (minimum jedno). b) Kopie dokumentów rejestracyjnych z Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych , Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych lub certyfikatów nadających znak CE i deklaracji zgodności potwierdzających klasę potencjalnego ryzyka wyrobu. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: Kolejność według znaczenia: Nie. Kryteria określone tak jak w dokumentach zamówienia: Tak. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: SPZOZ/PN/26/2005. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 19.09.2005, cena - 35 PLN. Warunki i sposób płatności: GOTÓWKA LUB PLATNOŚĆ ZA ZALICZENIEM POCZTOWYM. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 19.09.2005 godzina 10:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: OTWARCIE OFERT JEST JAWNE. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 19.09.2005, godzina 11:00, SPZOZ SANOK DZIAŁ ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH - BUDYNEK ADMINISTRACJI POK. 15.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 27.07.2005. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.11. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Elektrody konizacyjne do diatermii LANCETRON 400 GTF. 3) Zakres lub wartość: (ZAKRES ZGODNIE Z ZAŁĄCZNIKIEM NR 2 DO SIWZ) 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.22.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Końcówka do odsysania. 3) Zakres lub wartość: (ZAKRES ZGODNIE Z ZAŁĄCZNIKIEM NR 2 DO SIWZ) 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 3 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.20. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: TAŚMA UROLOGICZNA. 3) Zakres lub wartość: (ZAKRES ZGODNIE Z ZAŁĄCZNIKIEM NR 2 DO SIWZ) 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 4 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.80.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: OSPRZĘT ENDOSKOPOWY. 3) Zakres lub wartość: (ZAKRES ZGODNIE Z ZAŁĄCZNIKIEM NR 2 DO SIWZ) 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 5 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.42.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: PROTEZY NACZYNIOWE. 3) Zakres lub wartość: (ZAKRES ZGODNIE Z ZAŁĄCZNIKIEM NR 2 DO SIWZ) 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 6 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.20. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: TASIEMKI NACZYNIOWE. 3) Zakres lub wartość: (ZAKRES ZGODNIE Z ZAŁĄCZNIKIEM NR 2 DO SIWZ) 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 7 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.11. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: OSPRZĘT ELEKTROCHIRURGICZNY. 3) Zakres lub wartość: (ZAKRES ZGODNIE Z ZAŁĄCZNIKIEM NR 2 DO SIWZ) 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 8 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.20. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: SIATKI PRZEPUKLINOWE. 3) Zakres lub wartość: (ZAKRES ZGODNIE Z ZAŁĄCZNIKIEM NR 2 DO SIWZ) 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 9 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.42.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: PROTEZY DRÓG ŻÓŁCIOWYCH. 3) Zakres lub wartość: (ZAKRES ZGODNIE Z ZAŁĄCZNIKIEM NR 2 DO SIWZ) 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 10 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.11. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: LEKTRODY DO RESEKTOSKOPU. 3) Zakres lub wartość: (ZAKRES ZGODNIE Z ZAŁĄCZNIKIEM NR 2 DO SIWZ) 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 11 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.20.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: KLIPSY LAPAROSKOPOWE. 3) Zakres lub wartość: (ZAKRES ZGODNIE Z ZAŁĄCZNIKIEM NR 2 DO SIWZ) 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 12 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.20. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: IGŁA DO BIOPSJI. 3) Zakres lub wartość: (ZAKRES ZGODNIE Z ZAŁĄCZNIKIEM NR 2 DO SIWZ) 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 13 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.42. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: ZESTAW DO DRENAŻU DRÓG ŻÓŁCIOWYCH. 3) Zakres lub wartość: (ZAKRES ZGODNIE Z ZAŁĄCZNIKIEM NR 2 DO SIWZ) 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 14 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.42. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: ZESTAW DO DRENAŻU NADLONOWEGO. 3) Zakres lub wartość: (ZAKRES ZGODNIE Z ZAŁĄCZNIKIEM NR 2 DO SIWZ) 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 15 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.42. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: ZESTAW DO MIKROJEJUNOSTOMII. 3) Zakres lub wartość: (ZAKRES ZGODNIE Z ZAŁĄCZNIKIEM NR 2 DO SIWZ) 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 16 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.11. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Elektrody do generatora FORCE EZ firmy VOLLEYLAB. 3) Zakres lub wartość: (ZAKRES ZGODNIE Z ZAŁĄCZNIKIEM NR 2 DO SIWZ) 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 17 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.80.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Materiały konserwacyjne do czyszczenia i pielęgnacji instrumentarium endoskopowego. 3) Zakres lub wartość: (ZAKRES ZGODNIE Z ZAŁĄCZNIKIEM NR 2 DO SIWZ) 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 18 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.41.20.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Worki do żywienia pozajelitowego. 3) Zakres lub wartość: (ZAKRES ZGODNIE Z ZAŁĄCZNIKIEM NR 2 DO SIWZ) 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 19 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.41. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Zagłębniki Sengstakena. 3) Zakres lub wartość: (ZAKRES ZGODNIE Z ZAŁĄCZNIKIEM NR 2 DO SIWZ) 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 20 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.12. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Plaster piankowy. 3) Zakres lub wartość: (ZAKRES ZGODNIE Z ZAŁĄCZNIKIEM NR 2 DO SIWZ) 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 21 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.40. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Dren o zmiennej średnicy. 3) Zakres lub wartość: (ZAKRES ZGODNIE Z ZAŁĄCZNIKIEM NR 2 DO SIWZ) 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 22 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 26.15.23.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Wyroby szklane. 3) Zakres lub wartość: (ZAKRES ZGODNIE Z ZAŁĄCZNIKIEM NR 2 DO SIWZ) 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 23 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.44.11.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Utrwalacz cytologiczny. 3) Zakres lub wartość: (ZAKRES ZGODNIE Z ZAŁĄCZNIKIEM NR 2 DO SIWZ) 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 24 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Katetery Fogartyego. 3) Zakres lub wartość: (ZAKRES ZGODNIE Z ZAŁĄCZNIKIEM NR 2 DO SIWZ) 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 25 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.40. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Dreny, cewniki. 3) Zakres lub wartość: (ZAKRES ZGODNIE Z ZAŁĄCZNIKIEM NR 2 DO SIWZ) 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 26 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Koszyki Dornia. 3) Zakres lub wartość: (ZAKRES ZGODNIE Z ZAŁĄCZNIKIEM NR 2 DO SIWZ) 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 27 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.20. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Igły biopsyjne do aparatu Bard. 3) Zakres lub wartość: (ZAKRES ZGODNIE Z ZAŁĄCZNIKIEM NR 2 DO SIWZ) 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.