Ogłoszenie z dnia 2005-08-03
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Kraków: zakup i dostawa leków II Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Szpital Miejski Specjalistyczny im. G. Narutowicza, do kontaktów: mgr Bogumiła Laska, Małgorzata Martowska, ul. Prądnicka 37, 31-202 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 633 27 83, fax 012 633 27 83, e-mail: zamowienia_narutowicz@interia.pl, www.narutowicz.krakow.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Dział ds. Zamówień Publicznych i Umów, Małgorzata Martowska, ul. Ks. Siemaszki 13 b, 31-201 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 633 27 83 lub 417 23 07, fax 012 633 27 83. 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Dział Zamówień Publicznych i Umów, Małgorzata Martowska Bogumiła Laska,, ul. Ks. Siemaszki 13 b, 31-202 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 633 27 83 lub 416 23 07, fax 012 633 27 83. 5) Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego.
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa leków II. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Pakiet 1 - płyny infuzyjne I - wg zał. 2 Pakiet 2 - płyny infuzyjne II - wg zał. 2 Pakiet 3 - Antybiotyki - wg zał. 2 Pakiet 4 - Leki Leki anestetyczne - wg zał. 2 Pakiet 5 - Cytostatyki - wg zał. 2 Pakiet 6 - Leki różne - wg zał. 2 Pakiet 7 - Leki różne II - wg zał. 2 Pakiet 8 - Sevofluran - wg zał. 2 Pakiet 9 - Mleka żywieniowe - wg zał. 2 Pakiet 10 - Leki p/grzybiczne - wg zał. 2 Pakiet 11 -Tuberculina - wg zał. 2 Pakiet 12 - Leki antyseptyczne - wg zał. 2. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: apteka. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.49.00.00 - Różne produkty lecznicze Kod CPV wg słownika 2008: 33.69.00.00 - Różne produkty lecznicze 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: jednej części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: powyżej 130,000 EUR. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 12;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 10 992,00 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Przelew. Termin płatności nie krótszy niż 30 dni. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: Zgodnie z wymogami określonymi w SIWZ. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oświadczenia o zgodności z warunkami przetargu. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. i ustawy Prawo zamówień publicznych Oświadczenie o nie wykluczeniu z postępowania. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji gospodarczej - Aktualna informacja z KRK w zakresie art 24 ust. 1 pkt 9 ustawy - Aktualna informacja z KRK w zakresie art 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - Aktualne zaświadczenie właściwego organu podatkowego oraz ZUS - Koncesja lub zezwolenie. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: - informacja z banku. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: Zamówienie planowane Biuletyn nr 62 poz. 14115 z dnia 31.03.2005 r. 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 2005/S 63 - 60673 z dnia 31.03.2005. 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: ZP/24/2005. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: cena - 10 PLN. Warunki i sposób płatności: gotówka lub za zaliczeniem pocztowym. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 05.09.2005 godzina 11:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 05.09.2005, godzina 12:00, Dział ds. zamówień publicznych i umów.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 18.07.2005. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Pakiet 1 - Płyny infuzyjne I wg. zał. 3) Zakres lub wartość: wg zał. 2 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: 12 miesięcy od dnia podpisania umowy. CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Pakiet 2 - płyny infuzyjne II - wg zał. 2 3) Zakres lub wartość: wg zał. 2 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: 12 miesięcy od dnia podpisania umowy. CZĘŚĆ Nr: 3 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Pakiet 3 - Antybiotyki - wg zał. 2 3) Zakres lub wartość: wg zał. 2 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: 12 miesięcy od dnia podpisania umowy. CZĘŚĆ Nr: 4 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Pakiet 4 - Leki Leki anestetyczne - wg zał. 2 3) Zakres lub wartość: 12 miesięcy od dnia podpisania umowy - wg. zał. 2 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: 12 miesięcy od dnia podpisania umowy. CZĘŚĆ Nr: 5 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Pakiet 5 - Cytostatyki - wg zał. 2. 3) Zakres lub wartość: - wg. zał. 2 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: 12 miesięcy od dnia podpisania umowy. CZĘŚĆ Nr: 6 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Pakiet 6 - Leki różne - wg zał. 2 3) Zakres lub wartość: wg zał. 2 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: 12 miesięcy od dnia podpisania umowy. CZĘŚĆ Nr: 7 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Pakiet 7 - leki różne II - wg zał. 2 3) Zakres lub wartość: wg zał. 2 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: 12 miesięcy od dnia podpisania umowy. CZĘŚĆ Nr: 8 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Pakiet 8 Sevofluran - wg zał. 2 3) Zakres lub wartość: - wg zał. 2. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: 12 miesięcy od podpisania umowy. CZĘŚĆ Nr: 9 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Pakiet 9 - mleka żywieniowe - wg zał. 2 3) Zakres lub wartość: wg zał. 2. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: 12 miesięcy od podpisania umowy. CZĘŚĆ Nr: 10 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Pakiet 10 leki p/grzybiczne - wg zał. 2 3) Zakres lub wartość: - wg zał. 2. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: 12 miesięcy od podpisania umowy CZĘŚĆ Nr: 11 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Pakiet 11 - Tuberculina - wg zał. 2 3) Zakres lub wartość: - wg zał. 2. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: 12 miesięcy od podpisania umowy. CZĘŚĆ Nr: 12 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Pakiet 12 - leki antyseptyczne - wg zał. 2 3) Zakres lub wartość: lek antyseptyczny wg zał. 2. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: 12 miesięcy od podpisania umowy.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Rozbudowa systemu monitoringu wizyjnego oraz systemu bezprzewodowego dostępu do internetu w budynku domu studenckiego DS9 "Omega" - KC-DE-zp.272-758/25
- Kompleksowa organizacja wyjazdu szkoleniowego dla przedstawicieli jednostek samorządu terytorialnego (JST) w ramach projektu "Małopolski System Wspierania transformacji cyfrowej szkół"
- (DFP.271.273.2025.KSK) Dostawa produktów leczniczych do Szpitala Uniwersyteckiego w Krakowie.
- Usługi fotokopiowania, usługi introligatorskie oraz wykańczalnicze
- Przeprowadzenie badań sprawozdań finansowych na lata 2025 i 2026.
- Wyłonienie Wykonawcy na wykonanie etapu I wymiany instalacji oświetlenia podstawowego i awaryjnego na oświetlenie ledowe w budynku Instytutu Psychologii UJ przy ul. Ingardena 6 w Krakowie.
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa preparatów do diagnostyki w podziale na zadania asortymentowe dla potrzeb SP ZOZ Szpitala Powiatowego im. Edmunda Biernackiego w Opocznie
- Sprzedaż i dostawa leku Cinacalcet i Darbepoetin na potrzeby SPZOZ-ZZ w Makowie Mazowieckim
- DOSTAWA LEKÓW 67
więcej: Różne produkty lecznicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





