eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Dostawa sprzętu komputerowego dla Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie - 28 zadań.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-01-12

Kraków: Dostawa sprzętu komputerowego dla Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie - 28 zadań.
Numer ogłoszenia: 3895 - 2015; data zamieszczenia: 12.01.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 376010 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Ekonomiczny, ul. Rakowicka 27, 31-510 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 293-53-85, faks 12 293-58-98.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego dla Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie - 28 zadań..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Część A: zadania od 1 do 5 Dostawa komputerów stacjonarnych zestawy: jednostka centralna + monitor, jednostek centralnych komputerów stacjonarnych - wraz z wyposażeniem w ilości i o parametrach zgodnych ze specyfikacją techniczną stanowiącą załącznik nr 7 do SIWZ oraz załącznikiem nr 8A - opisem przedmiotu zamówienia, wymaganiami dotyczącymi dostaw, wymaganiami dotyczącymi gwarancji i serwisu. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30211000-1, 30213300-8, 30231300-0. Oferowane urządzenia muszą zostać dostarczone jako urządzenia nowe, nie używane w innych projektach, kompletne i gotowe do pracy zgodnie z przeznaczeniem. Zamawiający zastrzega sobie możliwość realizacji zamówienia w ilości mniejszej (maksymalnie 20 % łącznej wartości brutto zamówienia) niż wskazano w SIWZ, lub bez niektórych części składowych danego zestawu (np. jeżeli zamawiany był zestaw z monitorem Zamawiający zastrzega możliwość kupna tego zestawu bez monitora) wskazanych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, tj. w specyfikacji technicznej (zał. nr 7). W poszczególnych zestawach dopuszcza się zastosowanie podzespołów o parametrach lepszych niż wyspecyfikowano, przykładowo: - zastosowanie większej pamięci RAM, przy zachowaniu typu pamięci zgodnej ze specyfikacją np. w miejsce 2048 MB - 4096 MB - zastosowanie większego dysku np. w miejsce 500 GB - 1000 GB tego samego typu co w specyfikacji - Zastosowanie płyty głównej z większą ilością portów, itp. Część B: zadanie 6 Dostawa serwera plików w ilości i o parametrach określonych w specyfikacji technicznej, która stanowi załącznik nr 7 do SIWZ oraz załącznikiem nr 8.B. - opisem przedmiotu zamówienia, wymaganiami dotyczącymi dostaw, wymaganiami dotyczącymi gwarancji i serwisu. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30233000-1 Oferowane urządzenie musi zostać dostarczone jako urządzenie nowe, nie używane w innych projektach, kompletne i gotowe do pracy zgodnie z przeznaczeniem. Część C: zadania od 7 do 16 Dostawa zestawów komputerów przenośnych (notebooków/netbooków/ultrabooków), w ilości i o parametrach określonych w specyfikacji technicznej, która stanowi załącznik nr 7 do SIWZ oraz załącznikiem nr 8.C. - opisem przedmiotu zamówienia, wymaganiami dotyczącymi dostaw, wymaganiami dotyczącymi gwarancji i serwisu. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30213100-6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość realizacji zamówienia w ilości mniejszej (maksymalnie 20 % łącznej wartości brutto zamówienia) niż wskazano w SIWZ lub bez niektórych części składowych danego zestawu (przykładowo jeżeli zamawiany był zestaw z dodatkowym wyposażeniem np. program Office, torba, myszka zamawiający zastrzega sobie możliwość kupna tego zestawu bez dodatkowego wyposażenia lub jego części) wskazanych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, tj. w specyfikacji technicznej (zał. nr 7). Oferowane urządzenia muszą zostać dostarczone jako urządzenia nowe, nie używane w innych projektach, kompletne i gotowe do pracy zgodnie z przeznaczeniem. Część D: zadania od 17 do 20 Dostawa drukarek w ilości i o parametrach określonych w specyfikacji technicznej, która stanowi załącznik nr 7 do SIWZ oraz załącznikiem nr 8.D. - opisem przedmiotu zamówienia, wymaganiami dotyczącymi dostaw, wymaganiami dotyczącymi gwarancji i serwisu. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30213100-6, 30232110-8, 30216110-0. Oferowane urządzenie musi zostać dostarczone jako urządzenie nowe, nie używane w innych projektach, kompletne i gotowe do pracy zgodnie z przeznaczeniem. Część E: zadania od 21 do 23 Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych - w ilości i o parametrach zgodnych ze specyfikacją techniczną stanowiącą załącznik nr 7 do SIWZ oraz załącznikiem nr 8.E. - opisem przedmiotu zamówienia, wymaganiami dotyczącymi dostaw, wymaganiami dotyczącymi gwarancji i serwisu. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30232000-4. Oferowane urządzenia muszą zostać dostarczone jako urządzenia nowe, nie używane w innych projektach, kompletne i gotowe do pracy zgodnie z przeznaczeniem. Część F: zadania od 24 do 25 Dostawa skanerów - w ilości i o parametrach zgodnych ze specyfikacją techniczną stanowiącą załącznik nr 7 do SIWZ oraz załącznikiem nr 8.F. - opisem przedmiotu zamówienia, wymaganiami dotyczącymi dostaw, wymaganiami dotyczącymi gwarancji i serwisu. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30216110-0. Część G: zadanie 26 Dostawa monitorów - w ilości i o parametrach zgodnych ze specyfikacją techniczną stanowiącą załącznik nr 7 do SIWZ oraz załącznikiem nr 8.G. - opisem przedmiotu zamówienia, wymaganiami dotyczącymi dostaw, wymaganiami dotyczącymi gwarancji i serwisu. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30231300-0 Oferowane urządzenia muszą zostać dostarczone jako urządzenia nowe, nie używane w innych projektach, kompletne i gotowe do pracy zgodnie z przeznaczeniem. Część H: zadania od 27 do 28 Dostawa tabletów - w ilości i o parametrach zgodnych ze specyfikacją techniczną stanowiącą załącznik nr 7 do SIWZ oraz załącznikiem nr 8.H. - opisem przedmiotu zamówienia, wymaganiami dotyczącymi dostaw, wymaganiami dotyczącymi gwarancji i serwisu. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30213100-6, 30213200-7. Oferowane urządzenia muszą zostać dostarczone jako urządzenia nowe, nie używane w innych projektach, kompletne i gotowe do pracy zgodnie z przeznaczeniem..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.10.00-1, 30.21.33.00-8, 30.23.13.00-0, 30.23.30.00-1, 30.21.31.00-6, 30.23.21.10-8, 30.21.61.10-0, 30.23.20.00-4, 30.21.32.00-7.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Zadanie nr 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.01.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SUNTAR SP. z o.o., ul. Boya Żeleńskiego 5 b, 33-100 Tarnów, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5284,55 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5703,51

  • Oferta z najniższą ceną: 5300,07 / Oferta z najwyższą ceną: 6027,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Zadanie nr 2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.01.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SUNTAR Sp. z o.o., ul. Boya Żeleńskiego 5 b, 33-100 Tarnów, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5691,05 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 6307,44

  • Oferta z najniższą ceną: 5857,26 / Oferta z najwyższą ceną: 6519,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Zadanie nr 4

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.01.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Usługowo-Handlowa WIP - Jerzy Grzywocz, ul. Hetmańska 24, 40-560 Katowice, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2138,21 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2706,00

  • Oferta z najniższą ceną: 2495,67 / Oferta z najwyższą ceną: 2706,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Zadanie nr 5

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.01.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SUNTAR Sp. z o.o., ul. Boya Żeleńskiego 5 b, 33-100 Tarnów, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1426,01 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2081,16

  • Oferta z najniższą ceną: 2081,16 / Oferta z najwyższą ceną: 2337,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 7   

Nazwa: Zadanie nr 7

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.01.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SUNTAR Sp. z o.o., ul. Boya Żeleńskiego 5 b, 33-100 Tarnów, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3254,47 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3929,85

  • Oferta z najniższą ceną: 3929,85 / Oferta z najwyższą ceną: 3929,85

  • Waluta: PLN.

Część NR: 8   

Nazwa: Zadanie nr 8

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.01.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SUNTAR Sp. z o.o., ul. Boya Żeleńskiego 5 b, 33-100 Tarnów, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4065,47 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4462,44

  • Oferta z najniższą ceną: 3716,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4462,44

  • Waluta: PLN.

Część NR: 11   

Nazwa: Zadanie nr 11

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.01.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ZYCOM POLSKA Sp. z o.o., ul. Puszczyka 9, 02-785 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6504,06 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 7667,82

  • Oferta z najniższą ceną: 7587,87 / Oferta z najwyższą ceną: 11718,21

  • Waluta: PLN.

Część NR: 19   

Nazwa: Zadanie nr 19

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.01.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SUNTAR SP. z o.o., ul. Boya Żeleńskiego 5 b, 33-100 Tarnów, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4268,29 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1937,25

  • Oferta z najniższą ceną: 1808,10 / Oferta z najwyższą ceną: 1937,25

  • Waluta: PLN.

Część NR: 20   

Nazwa: Zadanie nr 20

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.01.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SUNTAR SP. z o.o., ul. Boya Żeleńskiego 5 b, 33-100 Tarnów, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2764,22 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3997,50

  • Oferta z najniższą ceną: 3997,50 / Oferta z najwyższą ceną: 3997,50

  • Waluta: PLN.

Część NR: 25   

Nazwa: Zadanie nr 25

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.01.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SUNTAR SP. z o.o., ul. Boya Żeleńskiego 5 b, 33-100 Tarnów, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 820,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 846,24

  • Oferta z najniższą ceną: 846,24 / Oferta z najwyższą ceną: 846,24

  • Waluta: PLN.

Część NR: 26   

Nazwa: Zadanie nr 26

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.01.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SUNTAR Sp. z o.o., ul. Boya Żeleńskiego 5 b, 33-100 Tarnów, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4796,74 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5828,97

  • Oferta z najniższą ceną: 5828,97 / Oferta z najwyższą ceną: 5828,97

  • Waluta: PLN.

Część NR: 27   

Nazwa: Zadanie nr 27

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.01.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SUNTAR Sp. z o.o., ul. Boya Żeleńskiego 5 b, 33-100 Tarnów, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1219,51 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1161,12

  • Oferta z najniższą ceną: 1161,12 / Oferta z najwyższą ceną: 1161,12

  • Waluta: PLN.

Część NR: 28   

Nazwa: Zadanie nr 28

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.01.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SUNTAR Sp. z o.o., ul. Boya Żeleńskiego 5 b, 33-100 Tarnów, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4065,04 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 6333,27

  • Oferta z najniższą ceną: 6333,27 / Oferta z najwyższą ceną: 6333,27

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.