eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Dostawa bonów towarowych dla uprawnionych pracowników i pracowników emerytowanych Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej I i II st. im. Karola Szymanowskiego we Wrocławiu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-09

Wrocław: Dostawa bonów towarowych dla uprawnionych pracowników i pracowników emerytowanych Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej I i II st. im. Karola Szymanowskiego we Wrocławiu
Numer ogłoszenia: 389564 - 2009; data zamieszczenia: 09.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ogólnokształcąca Szkoła Muzyczna I i II Stopnia im.Karola Szymanowskiego we Wrocławiu , ul. Łowiecka 13/17, 50-220 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 0-71 792 11 92 wew. 36, faks 0-71 328 78 37.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http:// www.lowiecka.wroclaw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa bonów towarowych dla uprawnionych pracowników i pracowników emerytowanych Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej I i II st. im. Karola Szymanowskiego we Wrocławiu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa bonów towarowych dla uprawnionych pracowników i pracowników emerytowanych Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej I i II st. im. Karola Szymanowskiego we Wrocławiu nominale 50,00 zł. w ilości 1546 sztuk = 77 300,00 zł.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.97.50 - Talony .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 03.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, b) posiadają sytuację finansową gwarantującą wykonanie zamówienia, c) posiadają odpowiednią kadrę do wykonania zamówienia, d) spełniają warunki określone w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, e) spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy, f) nie wykonywali czynności związanych z przygotowaniem prowadzonego postępowania i nie posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonaniu tych czynności, g) złożyli oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków, Ocena spełnienia warunków wymaganych od oferentów zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia Niespełnienie choćby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 1 prawa zamówień publicznych, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą na podstawie art.24 ust.4..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty (załącznik nr 1 SIWZ). 2. Dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynika to z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych. 3. Podpisane oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy i spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy (załącznik nr 2 do SIWZ). 4. W przypadku, kiedy Wykonawca nie dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 5. Projekt umowy (załącznik nr 3 do SIWZ), którą Wykonawca akceptuje poprzez podpisanie każdej strony wraz z opieczętowaniem. 6. Wypełniony formularz Wykaz placówek realizujących bony towarowe Wykonawcy na terenie miasta Wrocławia (załącznik nr 4 do SIWZ). 7. Kserokopia aktualnego wypisu/odpisu z właściwego rejestru albo kserokopia aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie objętym przedmiotem zamówienia oraz zawierające nazwisko osoby (osób) uprawnionych do reprezentowania firmy (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert) potwierdzone za zgodność z oryginałem. 8. Zamawiający dopuszcza złożenie ofert przez kilku wspólników (dotyczy spółki cywilnej). W tym przypadku, jeśli Wykonawca jest spółką cywilną wymaga się załączenia umowy spółki cywilnej. 9. Kserokopia aktualnego zaświadczenia z właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (zaświadczenia muszą zostać wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) potwierdzona za zgodność z oryginałem. 10. Jeżeli oferta składana jest przez kilka podmiotów (Partnerów) występujących wspólnie jako konsorcjum, należy dołączyć oryginał umowy konsorcjum. a) Umowa konsorcjum musi zawierać: określenie celu gospodarczego, dla którego konsorcjum zostało powołane (musi się on pokrywać z zakresem przedmiotu zamówienia), określenie podmiotów (Partnerów) zawiązujących konsorcjum (poprzez podanie nazw w pełnym brzmieniu, form organizacyjno-prawnych, wskazanie rejestrów lub ewidencji działalności gospodarczej, w których konsorcjanci są wpisani oraz adresów ich siedzib), określenie wzajemnych relacji konsorcjantów, wskazanie reprezentanta Partnerów (Wykonawcy), który będzie podpisywał umowę z Zamawiającym, jego obowiązków i uprawnień, upoważnienie Wykonawcy do występowania w relacjach z zamawiającym (w tym także jego upoważnienie do podejmowania w imieniu mocodawcy czynności odwoławczych, wniesienia wadium i zabezpieczenia należytego wykonania umowy, do podpisania umowy z Zamawiającym), stwierdzenie odpowiedzialności solidarnej wszystkich Partnerów (członków) konsorcjum, okres obowiązywania umowy (wygaśnięcia w przypadku podpisania umowy z innym Wykonawcą, odstąpienia Zamawiającego od realizacji zadania, unieważnienia postępowania, zaś w przypadku uznania umowy konsorcjum za najkorzystniejszą musi obejmować okres odpowiedzialności z tytułu gwarancji i rękojmi) - umowa ta może być warunkowa, skuteczna dopiero po podpisaniu przez Wykonawcę umowy z Zamawiającym, podział zadań (robót) pomiędzy konsorcjantów, b) nie dopuszcza się zmiany umowy konsorcjum bez pisemnej zgody Zamawiającego, c) w przypadku, gdy ofertę składa konsorcjum wszyscy jego członkowie muszą być uprawnieni do przystąpienia do realizacji umowy - wszystkie wymagane dokumenty i oświadczenia muszą być złożone przez każdego z Partnerów. Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów, lub złożenie go w niewłaściwej formie spowoduje odrzucenie oferty..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 50
  • 2 - ilość sklepów na terenie miasta Wrocławia, w których można realizować bony Wykonawcy - 50

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http:// www.lowiecka.wroclaw.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ogólnokształcąca Szkoła Muzyczna I i II st. im. Karola Szymanowskiego we Wrocławiu, ul. Łowiecka 13/17, 50-220 Wrocław, pok. 303, II piętro - Sekretariat Szkoły.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.11.2009 godzina 09:00, miejsce: Ogólnokształcąca Szkoła Muzyczna I i II st. im. Karola Szymanowskiego we Wrocławiu, ul. Łowiecka 13/17, 50-220 Wrocław, pok. 303, II piętro - Sekretariat Szkoły.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.