Ogłoszenie z dnia 2009-02-18
Dukla: Konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Dukla, rok 2009.
Numer ogłoszenia: 38955 - 2009; data zamieszczenia: 18.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dukla , ul. Trakt Węgierski 11, 38-450 Dukla, woj. podkarpackie, tel. 013 4329135, faks 013 4331011.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.dukla.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Dukla, rok 2009..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie czynności eksploatacyjnych i konserwacyjnych urządzeń oświetlenia ulicznego w celu utrzymania ich w sprawności technicznej . Zamówienie dotyczy terenu Gminy Dukla , ilość punktów świetlnych : 828 Określenie ilości opraw oświetleniowych w poszczególnych miejscowościach i układach pomiarowych przyjętych do rozliczenia zawiera załącznik Nr A Charakterystyka urządzeń oświetleniowych 1) linie kablowe ziemne, 2) linie napowietrzne typu AsXSn i AL. nieizolowane podwieszone na słupach energetycznych , będących własnością PGE Rzeszów Sp.z.o.o , Rejon Dystrybucji Energii w Krośnie 3) Latarnie oświetleniowe 4) układy sterowniczo-pomiarowe 5) oprawy zainstalowane na wysięgnikach w przypadku oświetlenia podwieszonego na słupach energetycznych, inne Wymagania ogólne 1. Wykonawcy przystępujący do przetargu zobowiązani są zagwarantować, że wszystkie roboty związane z konserwacją oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Dukla wykonywane będą zgodnie z wymogami przepisów budowy urządzeń posiadających certyfikaty jakości oraz zgodności z wymogami norm i bezpieczeństwa. 2. Pracownicy zatrudnieni przy konserwacji oświetlenia zobowiązani są posiadać odpowiednie kwalifikacje zawodowe w zależności od wykonywanych robót. Pracownicy zatrudnieni przy konserwacji urządzeń elektrycznych wchodzących w skład instalacji oświetleniowej powinni posiadać dodatkowo zaświadczenie kwalifikacyjne E do 1 kV wystawione przez uprawnioną komisję kwalifikacyjną oraz uprawnienia do prac pod napięciem PPN do 1 kV. Ponadto przedstawiciele kierownictwa powinni posiadać uprawnienia budowlane w branży elektrycznej w zakresie kierowania i nadzorowania robót. I .Przedmiot zamówienia- zakres rzeczowy 1. Eksploatacja będzie obejmować całość urządzeń oświetlenia ulicznego, zarówno wydzielonego, jak i podwieszonego na wspólnych konstrukcjach z siecią PGE Dystrybucja tj. układy sterowniczo-pomiarowe, kable oświetleniowe zasilające i sterownicze, szafki, zamki, zamknięcia, tablice oświetleniowe, oprawy i słupy oświetleniowe. a) Eksploatacja , naprawa i remont urządzeń oświetleniowych będzie odbywać się na urządzeniach wyłączonych spod napięcia , w oparciu o następujące warunki : - Złożenie w PGE Dystrybucja pisemnego wniosku o wyłączenie w terminie 7 dni roboczych przed planowanym wyłączeniem, oraz pokrycie wszelkich kosztów z tym związanych - zgodnie z obowiązującą Taryfą Operatora Systemu Dystrybucyjnego Elektroenergetycznego PGE Dystrybucja Rzeszów sp. z.o.o - Konserwacja na terenie Gminy musi być prowadzona ciągami liniowymi, w celu wyeliminowania niepotrzebnych przerw w dostawie energii elektrycznej odbiorcom , z każdorazowym dopuszczeniem do prac na poszczególnych ciągach - Polecenia na prace będą wystawiane przez Rejon Dystrybucji Energii w Krośnie - W porozumieniu z Posterunkiem Energetycznym w Dukli powiadamianie odbiorców o przerwach w dostawie energii elektrycznej powinno nastąpić co najmniej 5 dni przed terminem planowanej pracy z podaniem daty i czasu trwania wyłączenia - Organizowanie i wykonywanie prac eksploatacyjnych zgodnie z obowiązującymi przepisami eksploatacji urządzeń elektroenergetycznych , kwalifikacji personelu, oraz BHP, w tym również Instrukcji Organizacji Bezpiecznej Pracy przy urządzeniach i instalacjach elektroenergetycznych obowiązujących w PGE Dystrybucja Rzeszów sp z.o.o, oraz przepisów zawartych w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 17 września 1999 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy urządzeniach i instalacjach energetycznych (Dz.U.Nr 80, poz. 912). b) W wyjątkowych sytuacjach dopuszcza się prace bez wyłączeń urządzeń i linii zasilających , techniką Prac Pod Napięciem (PPN) do 1KV zgodnie z zasadami wykonywania prac pod napięciem , zawartymi pomiędzy PGE Dystrybucja Rzeszów sp.z.o.o a Wykonawcą. 2. Roboty konserwacyjne objęte miesięcznymi opłatami ryczałtowymi: 1).Planowe czynności eksploatacyjne: - przeglądy techniczne urządzeń, aparatury zasilającej, pomiarowej i sterowniczej, - oględziny tras linii napowietrznych i kablowych w celu wykrywania uszkodzeń - przeglądy techniczne opraw i wnęk latarni, - malowanie i konserwacja metalowych konstrukcji latarni , szaf i tablic rozdzielczych, - pomiary skuteczności ochrony od porażeń - ustawianie i regulacja zegarów sterujących, 2).Usuwanie awarii - czynności awaryjne: - wymiana uszkodzonych elementów układu zasilania i sterowania, - naprawa, bądź wymiana uszkodzonych kabli, zerwanych przewodów w sytuacji zagrożenia dla zdrowia lub życia -w trybie pilnym (natychmiastowym) - wymiana uszkodzonych źródeł światła, dławików, kondensatorów, - wymiana uszkodzonych opraw oświetleniowych, uszkodzonych słupów, - wymiana uszkodzonych wysięgników, tabliczek drzwiczek wnęk latarni II Roboty konserwacyjne nie objęte ryczałtem : W ramach robót zlecanych poza ryczałtem konserwacyjnym będą realizowane m.in.: - Wymiana uszkodzonych opraw , słupów oświetleniowych uszkodzonych w wyniku kolizji samochodowych, aktów wandalizmu, kradzieży, ekstremalnych warunków atmosferycznych , inne drobne roboty nie przewidziane w specyfikacji wykonywane będą na oddzielne zlecenie Gminy..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.21.00 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy?konania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 5) złożą formularz ofertowy wraz z wymaganymi dokumentami, oświadczeniami, załącznikami oraz zaświadczeniami, 6) spełniają wymagania określone ustawą Prawo zamówień publicznych oraz niniejszą specyfikacją, Spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1) formularz ofertowy ( z wykorzystaniem wzoru), 2) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych ( z wykorzystaniem wzoru ) - załącznik nr 2, 3) oświadczenie o podwykonawcach, - załącznik nr 3, 4) zaakceptowany i wypełniony przez wykonawcę projekt umowy - załącznik nr 4, 5) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualny zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - załącznik nr 5, 6) Dokumenty potwierdzające , że zamówienie będzie wykonywać lub w wykonaniu zamówienia będzie uczestniczyć: - co najmniej jedna osoba posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych , oraz będąca członkiem Izby Inżynierów Budownictwa, - co najmniej jedna osoba posiadająca uprawnienia SEP ( względnie innej Komisji powołanej zgodnie z obowiązującymi przepisami) do wykonywania pracy na stanowisku dozoru (D)w zakresie obsługi , konserwacji , remontów i montażu dla sieci elektrycznego oświetlenia ulicznego , - co najmniej dwóch monterów posiada uprawnienia SEP (względnie innej Komisji powołanej zgodnie z obowiązującymi przepisami) do wykonywania pracy na stanowisku eksploatacji ( E) w zakresie obsługi , konserwacji, remontów i montażu dla sieci, urządzeń i instalacji elektroenergetycznych , sieci elektrycznego oświetlenia ulicznego, oraz w zakresie kontrolno-pomiarowym dla sieci elektrycznego oświetlenia. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia wyżej wymienionych warunków: Do wykazu muszą być dołączone kopie wymaganych uprawnień i zaświadczeń z Izby Inżynierów Budownictwa.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dukla.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Dukla, 38-450 Dukla, ul. Trakt Węgierski 11, pokój Nr 14..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.03.2009 godzina 08:00, miejsce: urząd Gminy Dukla, 38-450 Dukla, ul. Trakt Węgierski 11, pokój Nr 9..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy i Miasta Miechów
- "Utrzymanie sieci i opraw oświetlenia ulicznego będącego własnością Gminy Czechowice-Dziedzice"
- Serwis gminnego oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Mysłakowice w latach 2026-2028
- Wykonanie usług w zakresie napraw i konserwacji urządzeń oświetlenia drogowego i miejsc publicznych stanowiących własność Miasta Inowrocławia
- Konserwacja i remont oświetlenia ulicznego należącego do Miasta Konina
więcej: Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





