eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Suszarka rozpyłowa

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-24

Łódź: Suszarka rozpyłowa
Numer ogłoszenia: 38946 - 2009; data zamieszczenia: 24.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Badań Molekularnych i Makromolekularnych Polskiej Akademii Nauk , ul. Sienkiewicza 112, 90-363 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6847113, faks 042 6847126.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cbmm.lodz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut Polskiej Akademii Nauk.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Suszarka rozpyłowa.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1 kpl. - Suszarka rozpyłowa z wyposażeniem. Mini suszarka rozpyłowa do pracy w laboratorium do szybkiego i łagodnego suszenia do formy sproszkowanej roztworów wodnych i organicznych substancji polimerowych - otrzymywania mikrocząstek o wielkości 1 ?m i większych z roztworów wodnych i rozpuszczonych w rozpuszczalnikach organicznych (głównie). Pojemność odparowywania 1,0 litr/godzinę (dla wody) i powyżej 1,0 litr/godzinę (dla rozpuszczalników organicznych). . W zestawie cyklon - separator oraz przystawka pozwalająca na suszenie rozpyłowe roztworów organicznych substancji chemicznych z wykorzystaniem suszarki rozpyłowej poprawiająca bezpieczeństwo pracy..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.71.62.00 - Suszarki .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a)Spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy PZP; b)Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności. c)Posiadają wiedzę i doświadczenie w realizacji przedmiotu dostawy d)Zaoferują dostawy spełniające wymagania stawiane przez zamawiającego. e)Złożą oświadczenie o wykonawcy serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego z poświadczeniem jego autoryzacji przez producenta aparatury. f)Podpiszą umowę dostawy na warunkach jak w załączonym wzorze (zał. 3 do SIWZ) Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia. Nie złożenie oświadczenia jak lit. a lub b skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania i odrzuceniem jego oferty..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków wymaganych w niniejszym postępowaniu każdy Oferent złoży następujące dokumenty: a)Wypełniony formularz ofertowy - zał. 1 do SIWZ; b)Oświadczenie o spełnianiu warunków ustawowych - zał. 2 do SIWZ; c)Oświadczenie, że oferowana dostawa objęta zakresem przedmiotu zamówienia spełnia wymagane parametry stawiane przez zamawiającego w zał. 4 do SIWZ. Wykonawca wypełniając Zestawienie wyposażenia i parametrów - zał. 4 do SIWZ, w formie tabelarycznej wykaże, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia warunki postawione przez zamawiającego oraz załączy firmowe materiały informacyjne potwierdzające parametry oferowane. d)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub zgłoszenie do do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. e)Poparty referencjami wykaz co najmniej trzech dostaw, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia. wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie. f)Parafowany przez przedstawiciela Wykonawcy projekt umowy (zał. 3 do SIWZ ), uzupełniony o dane Wykonawcy w preambule umowy oraz o informacje w § 4 pkt 1, § 5 pkt 4 i 6; g)Oświadczenie o wykonawcy serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego z poświadczeniem jego autoryzacji przez producenta. h)Oświadczenie, że oferowany aparat posiada oznakowanie CE; i)W przypadku podmiotów występujących wspólnie - dokumenty określone w art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych (w tym przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego). Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP składa: a) zamiast dokumentu, o którym mowa w ppkt. d.) powyżej dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt. a), zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym, albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 70
  • 2 - Zgodność z oczekiwanymi parametrami technicznymi, ocena techniczna - 25
  • 3 - Warunki gwarancji i serwisu - 5

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cbmm.lodz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Badań Molekularnych i Makromolekularnych Polskiej Akademii Nauk, 90-363 Łódź, ul. Sienkiewicza 112 - bud. B, pok. 109 - Dział Techniczny.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.03.2009 godzina 11:00, miejsce: Siedziba zamawiającego - Sekretariat Ogólnym Centrum - budynek administracji (B) pok.102 - nie później niż do dnia 04.03.2009 r. do godz. 11:00.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt kluczowy FUNKCJONALNE NANO- I MIKROMATERIAŁY WŁÓKIENNICZE NR POIG. 01.03.01-10-004/08-00 - współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka na lata 2007-2013.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.