eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Legnica › Przyjmowanie wpłat gotówkowych



Ogłoszenie z dnia 2009-11-09

Legnica: Przyjmowanie wpłat gotówkowych
Numer ogłoszenia: 389420 - 2009; data zamieszczenia: 09.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Gospodarki Mieszkaniowej , ul. Zielona 7, 59-220 Legnica, woj. dolnośląskie, tel. 076 7238213, faks 076 7238206.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgm.legnica.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przyjmowanie wpłat gotówkowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przyjmowanie wpłat gotówkowych od najemców komunalnych lokali mieszkalnych i przekazywanie środków pieniężnych na rachunek bankowy zamawiającego, określony w umowie na następujących warunkach: 1) Wykonawca przyjmować będzie w swoich placówkach usytuowanych na terenie miasta Legnica, wpłaty gotówkowe od najemców komunalnych lokali mieszkalnych zarządzanych przez Zamawiającego. 2) Wykonawca przekaże wpłaty gotówkowe przyjęte w swoich placówkach na rachunek bankowy określony w umowie, najpóźniej w następnym dniu roboczym po dokonaniu wpłaty. 3) Pełna treść operacji z dowodów wpłat przenoszona będzie przez Wykonawcę na polecenie przelewu. 4) Za czynności związane z przyjmowaniem wpłat i przekazywaniem na wskazany rachunek bankowy całkowite koszty prowizji ponosić będzie Zamawiający. 5) Okresem rozliczeniowym dla stron będzie miesiąc kalendarzowy. 6) Zamawiający zapłaci wykonawcy wynagrodzenie za wykonaną usługę po zakończeniu miesiąca, na podstawie wystawionej faktury VAT. 7) Reklamacje związane z realizacją usługi, zgłaszane przez klientów Zamawiającego będą podlegały rozpatrzeniu przez Wykonawcę w terminie 30 dni od dnia zgłoszenia. 8) Zamawiający uzgodni z Wykonawcą wzór blankietu książeczek opłat, na podstawie których najemcy będą wnosić opłaty. Szacunkowa ilość wpłat w miesiącu wynosi około 5000.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.00.00.00 - Usługi finansowe i ubezpieczeniowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 5000 zł (słownie pięć tysięcy złotych) należy wnieść w terminie do dnia 24 listopada 2009 r. do godz.9.00. Wadium wnoszone w pieniądzu należy przekazać na konto zamawiającego: Bank Zachodni WBK I/O Legnica 35109020660000000542000052. Wadium winno wpłynąć na konto zamawiającego najpóźniej w dniu 24 listopada 2009 r. do godz.9.00. Wadium wnoszone w jednej z pozostałych form ustawowych należy złożyć w kasie Zamawiającego, w jego siedzibie do godz.9.00 dnia 24 listopada 2009 r.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy , którzy: 1) spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz.1655 z późn. zm.) i złożą stosowne oświadczenia - ocena spełniania warunku odbywać się będzie na podstawie złożonych oświadczeń lub zobowiązań, o których mowa w art.22 ust.1 pkt.2 ustawy, zaświadczenia z ZUS lub KRUS o braku zaległości w opłatach składek za ubezpieczenie oraz zaświadczenia z Urzędu Skarbowego o braku zaległości podatkowych, 2) mają zarejestrowaną działalność w zakresie objętym postępowaniem - ocena spełnienia warunku odbywać się będzie w oparciu o wypis z rejestru przedsiębiorców lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, 3) dysponują przynajmniej czterema punktami przyjmowania wpłat, po jednym w każdym z obszarów zaznaczonych na mapce stanowiącej załącznik nr 1 (granica pomiędzy poszczególnymi obszarami biegnie środkiem jezdni), z zastrzeżeniem, że odległość pomiędzy poszczególnymi punktami nie może wynosić mniej niż 500 m w linii prostej; punkty winny być czynne przynajmniej przez 5 dni w tygodniu po 6 godzin dziennie - ocena spełnienia warunku odbywać się będzie na podstawie załącznika nr 6 do specyfikacji, 4) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie wykonali należycie usługi tożsame z przedmiotem postępowania przynajmniej dla jednego zleceniodawcy o łącznej ilości wpłat nie mniejszej niż 3500 miesięcznie - ocena spełnienia warunku odbywać się będzie na podstawie załącznika nr 7 do specyfikacji i referencji, 5) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej deliktowej i kontraktowej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej przedmiot postępowania na kwotę łączną nie mniejszą niż 100 000 zł - ocena spełnienia warunku odbywać się będzie na podstawie polisy ubezpieczeniowej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy. Wzory oświadczeń stanowią załączniki nr 3, 4 i 5 do specyfikacji. W przypadku braku możliwości złożenia oświadczenia, o którym mowa w art. 22 ust.1 pkt 2 ustawy (załącznik nr 3 i 4 do specyfikacji), wykonawca winien dołączyć do oferty pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 2. Aktualny wypis z rejestru przedsiębiorców lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek za ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5. Wykaz adresowy placówek przyjmujących wpłaty - wg załącznika nr 6 do specyfikacji, 6. Wykaz wykonanych usług - wg załączników nr 7 do specyfikacji, 7. Posiadane referencje dotyczące usług wykazanych w załączniku nr 7, określające termin i wielkość wykonanych usług oraz potwierdzające należyte ich wykonanie, 8. Kserokopia polisy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgm.legnica.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Gospodarki Mieszkaniowej, Dział Spraw Pracowniczych i Organizacyjnych, ul. Zielona 7, 59-220 Legnica (pok.108).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.11.2009 godzina 09:00, miejsce: Kancelaria zamawiającego, 59-220 Legnica, ul. Zielona 5, pok. nr 3.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.