eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łuków › obsługa bankowa budżetu Gminy Łuków, podległych jednostek budżetowych, funduszy specjalnych i celowych, rachunków dochodów własnych jednostek budżetowych, rachunków pomocniczych obecnych i nowopowstałych jednostek i zakładów budżetowych w trakcie realizac

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-07-28

POZYCJA 38928

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Łuków: obsługa bankowa budżetu Gminy Łuków, podległych jednostek budżetowych, funduszy specjalnych i celowych, rachunków dochodów własnych jednostek budżetowych, rachunków pomocniczych obecnych i nowopowstałych jednostek i zakładów budżetowych w trakcie realizacji zamówienia Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Łuków, do kontaktów: Olek Krystyna, ul. Świderska 12, 21-400 Łuków, woj. lubelskie, tel. 025 7982392, fax 025 7982439, e-mail: info@lukow.ug.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): http://www.lukow.ug.gov.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: obsługa bankowa budżetu Gminy Łuków, podległych jednostek budżetowych, funduszy specjalnych i celowych, rachunków dochodów własnych jednostek budżetowych, rachunków pomocniczych obecnych i nowopowstałych jednostek i zakładów budżetowych w trakcie realizacji zamówienia. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 6. Główne miejsce świadczenia usług: Łuków. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówienie obejmuje obsługę bankową budżetu Gminy Łuków, podległych jednostek budżetowych, funduszy specjalnych i celowych, rachunków dochodów własnych jednostek budżetowych, rachunków pomocniczych obecnych i nowopowstałych jednostek i zakładów budżetowych w trakcie realizacji zamówienia, polegającą na: 1)otwieraniu i prowadzeniu rachunku podstawowego, rachunków bieżących, rachunków funduszy specjalnych i celowych, rachunków pomocniczych, 2)realizacji poleceń przelewów w systemie elektronicznym, 3)przyjmowaniu wpłat i dokonywaniu wypłat gotówkowych z rachunków bankowych, 4) uruchamianiu w miarę potrzeb kredytu w rachunku bieżącym (bez odrębnego postępowania) do wysokości 10 % planowanych dochodów budżetowych gminy, 5)sporządzaniu wyciągów bankowych w każdym kolejnym dniu roboczym, w którym były dokonane operacje na rachunku, 6)oprocentowaniu środków pieniężnych zgromadzonych na rachunkach bankowych w oparciu o stawkę WIBID 1M ustalaną dla kolejnych okresów obrachunkowych wg notowań z ostatniego dnia roboczego miesiąca poprzedzającego rozpoczęcie miesiąca obrachunkowego, 7)oprocentowaniu kredytów w rachunku bieżącym opartym na stawce WIBOR 1M ustalaną dla kolejnych okresów obrachunkowych wg notowań z ostatniego dnia roboczego miesiąca poprzedzającego rozpoczęcie miesiąca obrachunkowego, 8)codziennym lokowaniu wolnych środków z rachunków jednostek budżetowych na rachunek podstawowy budżetu gminy i tworzenie lokat jednodniowych, weekendowych i okresowych lub pomniejszanie zadłużenia , 9)wydawaniu opinii bankowych i zaświadczeń, 10)świadczeniu usługi typu \HOME BANKING\ obejmującej w szczególności: a)udostępnienie programu umożliwiającego dokonywanie drogą elektroniczną niżej wymienionych czynności: = składanie poleceń przelewów z rachunków własnych na rachunki w bankach krajowych i zagranicznych, = uzyskiwanie \na hasło\ informacji na temat stanu realizacji przelewów oraz o stanie środków na rachunkach bankowych, = udostępnienie historii rachunku bankowego, b)bezpłatne przeszkolenie pracowników zamawiającego w zakresie obsługi wprowadzonego programu obsługi elektronicznej, c)uruchomienie usługi bankowej elektronicznej - aktualnie dla 16 jednostek budżetowych gminy tj.: * Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej * Przedszkole w Łazach * Szkoła Podstawowa w Aleksandrowie * Zespół Szkół w Czerśli * Szkoła Podstawowa w Dąbiu * Szkoła Podstawowa w Gołaszynie * Zespół Szkół w Gołąbkach * Zespół Szkół w Gręzówce * Zespół Szkół w Krynce * Szkoła Podstawowa w Rolach * Zespół Szkół w Strzyżewie * Szkoła Podstawowa w Świdrach * Zespół Szkół w Zalesiu * Szkoła Podstawowa w Zarzeczu * Gminny Zespół Oświatowy * Urząd Gminy Łuków oraz gminnej instytucji kultury. d)serwis systemu bankowości elektronicznej, e)bezpłatne świadczenie usług konsultacyjno-doradczych w sprawach związanych z obsługą bankową, które wchodzą w zakres umowy, 11) bezpłatnym udostępnieniu aplikacji pozwalającej na szczegółowy eksport danych przelewów do ZUS z pliku *.KDU programu płatnik do programu przeznaczonego do świadczenia usługi typu \HOME BANKING\ opisanej w pkt. powyżej. Struktura pliku eksportu (powiązania kwot z jednostkami) powinna być adekwatna do struktury pliku *.KDU generowanego w programie \PŁATNIK\ umożliwiając wykonanie 3 oddzielnych przelewów (ubezpieczenia społeczne, zdrowotne, fundusz pracy) dla każdej z jednostek . 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 66.10.00.00 - Usługi pośrednictwa finansowego, z wyjątkiem inwestycji bankowych, usług ubezpieczeniowych oraz usług emerytalnych3 Kod CPV wg słownika 2008: 66.11.00.00 - (3) Usługi bankowe Oryginalny kod CPV: 66.13.00.00 - Usługi udzielania kredytu3 Kod CPV wg słownika 2008: 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Obsługa bankowa Gminy Łuków przez okres 3 lat. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data rozpoczęcia: 25.09.2006; lub data zakończenia: 24.09.2009

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia wykonywania czynności bankowych określonych w ustawie z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (t.j. Dz. U. z 2002 r., nr 72, poz. 665 z późn. zm.); 2.O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 3.W przetargu mogą uczestniczyć banki dopuszczone do obrotu bankowego, które posiadają oddział lub filię oddziału na terenie miasta Łuków. 4.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy , którzy spełniają wymogi określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne przeprowadzona będzie w oparciu o złożone oświadczenia i dokumenty. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia warunki z art. 22 ust.1 oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, a także spełnia wymogi określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wykonawca składa następujące dokumenty: 1.Dokumenty wymagane: 1)wypełniony formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1; 2)zaakceptowane istotne postanowienia umowy wymienione w załączniku nr 2 ; 3)oświadczenie wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 3); 4)oświadczenie w trybie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 4); 5)oświadczenie o spełnieniu warunku dotyczącego posiadanych przez wykonawcę uprawnień do wykonania czynności bankowych, określonych w ustawie Prawo bankowe (załącznik nr 5); 6)oświadczenie o posiadaniu przez wykonawcę oddziału lub filii oddziału w granicach administracyjnych miasta Łuków (załącznik nr 6); 7)oświadczenie o przyjęciu warunków przetargowych (załącznik nr 7 ); 8)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 9)aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 10)aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 11)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał prawem przewidziane zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 12)koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjecie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym. 2.Uwagi dotyczące formy składanych dokumentów: 1.Dokumenty wymienione w rozdz. X pkt. 1 ppkt. 1- 7 należy złożyć w formie oryginałów; 2.Dokumenty, o których mowa w rozdz. X pkt. 1 ppkt. 8 -12 mogą być złożone w formie oryginałów albo kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 3.Gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu będzie nieczytelna lub budzić wątpliwości co do jej prawdziwości, zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu. 4.Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.lukow.ug.gov.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.08.2006 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 17.08.2006, godzina 09:30, Urząd Gminy Łuków ul. Świderska 12 21-400 Łuków pok. 29 (Sala konferencyjna).

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 21.07.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.