Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-02-02
Warszawa: Dostawa sprzętu komputerowego
Numer ogłoszenia: 38925 - 2011; data zamieszczenia: 02.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Pałac Młodzieży , Plac Defilad 1, 00-901 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6203363, faks 022 6205411.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka samorządu terytorialnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego obejmująca dostawę: a) 13 komputerów do dnia 22 lutego 2011 r., b) 9 komputerów + 8 monitorów - 7 marca 2011 r., c) 1 monitor - 19 września 2011 r., d) 1 drukarka atramentowa kolorowa - 7 marca 2011 r., e) 4 drukarki laserowe - 19 września 2011 r., f) 1 urządzenie wielofunkcyjne - 7 marca 2011 r., g) 13 monitorów -19 września 2011 r. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: a) dostawę w miejsce wskazane przez Zamawiającego wraz z załadunkiem i rozładunkiem przedmiotu zamówienia opisanego w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ, b) dostarczenie licencji do oprogramowania, c) udzielenie gwarancji jakości na dostarczony przedmiot zamówienia, d) dostarczenie dokumentów gwarancyjnych, e) dostarczenie instrukcji obsługi do sprzętu komputerowego w języku polskim..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.40.00 - Stacje robocze 30.23.13.00 - Monitory ekranowe 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 30.23.21.30 - Kolorowe drukarki atramentowe 30.23.60.00 - Różny sprzęt komputerowy .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Dostarczony przez Wykonawcę przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, wyprodukowany zgodnie z polskimi normami nie wcześniej niż w 2010 roku, musi posiadać oznakowanie CE, potwierdzające spełnienie podstawowych zawartych w Dyrektywach Unii Europejskiej, wymagań w zakresie bezpieczeństwa. W celu potwierdzenia wymagań, o których mowa, wyłoniony Wykonawca wraz z dostawą przedmiotu zamówienia do Zamawiającego dostarczy następujące dokumenty: a) oświadczenie o spełnieniu przez dostarczony sprzęt umowy normy ISO 9001-2000 lub równoważnej, b) oświadczenie o zgodności dostarczonego przedmiotu zamówienia z dyrektywą UE dla oznaczenia CE, c) listę numerów seryjnych dostarczonego przedmiotu zamówienia, d) karty gwarancyjne dostarczonego przedmiotu zamówienia, e) instrukcje obsługi dostarczonego przedmiotu zamówienia w języku polskim. Dostarczony Zamawiającemu sprzęt musi być zapakowany w oryginalne, fabryczne opakowania. Zaoferowany przedmiot zamówienia powinien być objęty, co najmniej 36 miesięczną gwarancją jakości. Okres gwarancji liczony będzie od daty podpisania protokołu odbioru. Zamawiający wymaga, aby serwis przedmiotu zamówienia był realizowany przez producenta oferowanego sprzętu lub autoryzowanego partnera serwisowego producenta sprzętu. Do każdej jednostki sprzętu, wchodzącego w skład przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć w chwili dostawy kartę gwarancyjną oraz instrukcję obsługi sprzętu. W karcie gwarancyjnej Wykonawca zamieści informacje zawierające nazwę, adres i telefony Wykonawcy oraz podmiotu wykonującego serwis gwarancyjny. Wykonawca zobowiązany jest do dostawy sprzętu na swój koszt i swoim transportem.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Zabezpieczenie należytego wykonania umowy jest wymagane w postaci gwarancji ubezpieczeniowych w wysokości min. 100 tysięcy zł (PLN).
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pm.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiajacego
Pałac Młodzieży PL. Defilad 1 (PKiN)
00-901 Warszawa
sekretariat pok. 203 I piętro.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.02.2011 godzina 12:00, miejsce: Siedziba Zamawiajacego Pałac Młodzieży PL. Defilad 1 (PKiN) 00-901 Warszawa sekretariat pok. 203 I piętro.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont konserwatorski elewacji
- Świadczenie usług konserwacji dźwigów i pogotowia dźwigowego 24h/dobę, 7 dni w tygodniu w obiektach UW nadzorowanych przez Biuro Spraw Socjalnych w okresie 36 miesięcy
- Wymiana pokrycia dachowego budynku mieszkalnego w Skalmierowice 23 - ponowienie
- Zakup licencji Google Analytics 360 w celu utrzymania ciągłości usługi analityki danych serwisów internetowych na okres 12 miesięcy
- Remont wejść do budynków 6,7,8 (Stary kampus)
- Odtworzenie geometrii wałów przeciwpowodziowych cieku Goczałkowickiego w km 0+000-0+750 wraz z zabezpieczeniem koryta cieku, m. Goczałkowice-Zdrój, gm. Goczałkowice-Zdrój (rozmiar rzeczowy: 0,750 km)
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawę sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, monitorów, przełącznika sieciowego oraz urządzeń drukujących
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Gminy Miasta Tychy II
- Zakup wraz z dostawą sprzętu komputerowego dla potrzeb jednostek Akademii Kultury Fizycznej w Krakowie
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Dostawa sprzętu IT, sprzętu multimedialnego, sprzętu do nagłośnienia, sprzętu biurowego dla Muzeum Pomorza Środkowego w Słupsku - część 1-4
- Rozwój infrastruktury edukacyjnej i społecznej w gminie Zakrzówek etap I
więcej: Stacje robocze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.