eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kampinos › Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Szczytno

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-10-09

Kampinos: Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Szczytno
Numer ogłoszenia: 388958 - 2012; data zamieszczenia: 09.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Kampinos , ul. Niepokalanowska 3, 05-085 Kampinos, woj. mazowieckie, tel. 0-22 725-00-40, faks 0-22 725-04-44.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Szczytno.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Szczytno nr dz. ewid. 21/2, gm. Kampinos. Modernizacja ma polegać na remoncie budynku i wymianie wyposażenia SUW W zakres prac wchodzą: 1. roboty budowlane, 2. prace instalacyjnych, 3. prace elektrycznych Budynek jest obiektem wolnostojącym, parterowym, niepodpiwniczonym, wykonany w technologii uprzemysłowionej. W planie ma kształt prostokąta o wymiarach zewnętrznych ca.34,2 x 11,0 m. Fundamenty żelbetowe wylewane, ściany betonowe prefabrykowane, stropy żelbetowę prefabrykowane ocieplone keramzytem. Stolarka okienna i drzwiowa typowa Wołomin. Pow. zabudowy: 364 m2 Wysokość w świetle- hala: 3,90 m Wysokość w świetle - cz. socjalna: 3,14 m Kubatura 1 486,0 m3 1. W zakres robót budowlanych wchodzą następujące roboty: 1) wymiana całości stolarki okiennej i drzwiowej na stolarkę z PCV, z osadzeniem parapetów i okapników, 2) wymiana całości stolarki drzwiowej na PCV, 3) wymiana wszystkich wrót stalowych zewnętrznych na nowe ocieplone, 4) docieplenie ścian warstwą styropianu 5 cm z wykończeniem tynkiem cienkowarstwowym mineralnym i malowaniem farbami elewacyjnymi (kolor do ustalenia z Zamawiającym), 5) docieplenie cokołu styropianem ekstradowanym grub. 3 cm z wykończeniem tynkiem mozaikowym (kolor do ustalenia z Zamawiającym), 6) wykonanie terakoty na posadzce w hali filtrów (kolor do ustalenia z Zamawiającym) 7) wykonanie glazury do wysokości 1,8 m od poziomu posadzki hali (kolor do ustalenia z Zamawiającym), 8) malowanie ścian i sufitów w hali filtrów oraz w pomieszczeniach w części socjalnej i technicznej budynku. 9) zamurowanie otworu pomiędzy halą filtrów a rozdzielnią elektryczną, 10) wykonanie nowych schodów wejściowych zewnętrznych dla budynku z obłożeniem płytkami antypoślizgowymi i wycieraczkami, 11) wykonanie podjazdu betonowego dla pomieszczenia agregatu prądotwórczego z obłożeniem najazdu masami antypoślizgowymi, 12) wykonanie opaski betonowej wokół budynku, 13) wymiana wywietrzników dachowych 14) w pomieszczeniu hali filtrów wyburzenie fundamentów po odmanganiaczu oraz po sprężarce powietrza wg. załączonego rysunku, 15) w ścianie zewnętrznej chloratorni wykuć otwór pod wentylator wywiewy o wymiarach 30 x 32,5 cm wg. załączonego rysunku nr 1 SUW cz. technologiczna, 16) rozbudować fundament pod zestaw hydroforowy pompowy do wymiarów 2,70 x 1,90 m zgodnie z załączonym rysunkiem nr 1 SUW cz. technologiczna. 2. W zakres prac instalacyjnych wchodzą następujące roboty: 1) demontaż: - instalacji c. o. i kotła w tym odcinków kanałów poniżej poziomu posadzki, sieci wodociągowej z umywalką na terenie hali filtrów, oraz odpowietrzenia kanału kratek ściekowych przy umywalce, - istniejącego orurowania wewnątrz hali filtrów oraz oprzyrządowania odżelaziaczy i odmanganiaczy, - demontaż istniejących zbiorników odżelaziaczy, odmanganiaczy, hydroforów w ilości 9 szt oraz 2 szt sprężarek powietrza (demontażowi nie podlega rozdzielacz powietrza), oraz areatorów o usunięty materiał filtracyjny z odżelaziaczy i odmanganiaczy wykonawca winien we własnym zakresie wywieźć na najbliższe składowisko odpadów stałych, 2) wykonanie przyłączy rurociągów ssawnego i tłocznego sprzed budynku SUW (1,5 m od ściany na zewnątrz) do wnętrza hali filtrów (do 2,0 m od ściany wewnątrz), 3) wykonanie orurowania: - doprowadzenia wody surowej do mieszacza wodno-powietrznego, - doprowadzenia mieszaniny wody i powietrza z mieszacza wodno-powietrznego do czterech filtrów pospiesznych, - odprowadzenia wody uzdatnionej z filtrów pospiesznych do zbiornika wyrównawczego, - doprowadzenia wody uzdatnionej ze zbiornika wyrównawczego do zestawu hydroforowego pompowego (pompa IIo) - doprowadzenie wody do pompy płuczącej i dalej do czterech filtrów pospiesznych, - doprowadzenie sprężonego powietrza od dmuchawy do czterech filtrów pospiesznych, - doprowadzenie sprężonego powietrza od istniejącego rozdzielacza powietrza do mieszacza wodno- powietrznego, - Wykonanie dwóch punktów poboru wody na terenie stacji, służących do pobierania próbek wody surowej i uzdatnionej. 4) wykonania prac wyposażeniowych filtrów pospiesznych armaturą PVC PN 16 wraz z oprzyrządowaniem, 5) dokonanie prac związanych z dezynfekcją złoży filtracyjnych, nowych instalacji rurowych wewnątrz stacji, oraz dezynfekcji przewodów rurowych łączących istniejący zbiornik retencyjny na wodę pitną, jak i samego zbiornika. Koszty wody zużytej do tych prac pozostają po stronie Inwestora. Zbiorniki (filtry i hydrofory), zasuwy podlegające demontażowi winny być wymontowane w całości na plac przed budynkiem SUW zgodnie z dyspozycją inwestora. Wodomierz MP 150 wymontowany i przekazany inwestorowi - Urzędowi Gminy w Kampinosie, Referatowi ds. Gospodarki Komunalnej. Modernizacja odnosi się wyłącznie do obiektu budynku stacji uzdatniania wody w wygrodzeniu terenu stacji. Dla zakresu przedmiotowej inwestycji - modernizacji wyposażenia technologicznego wewnątrz budynku stacji nie jest wymagane przepisami ustawy Prawo Budowlane uzyskiwanie pozwolenia na wykonanie robót. 3. W zakres prac elektrycznych i automatycznych wchodzi: a. wymiana instalacji elektrycznej na nową ogólnie oraz wykonanie instalacji niezbędne do funkcjonowania zmienionej technologii wody (sterowanie urządzeniami do produkcji wody). Prace dotyczą prowadzenia robót przy demontażu jak i wykonywaniu instalacji elektrycznych, pomiarowych i sterujących). b. Szczegółowy zakres prac przedstawia się następująco: - geodezyjne wyznaczenie elementów wykonywanych robot: Wykonawca dla własnych potrzeb wyznaczy i zastabilizuje punkty sytuacyjno -wysokościowe niezbędne do wykonania robót., - Zakup i transport materiałów i urządzeń na miejsce wbudowania: - Układanie kabli w rowach kablowych, rurach i konstrukcjach wsporczych, - Montaż przewodów i kabli instalacji elektrycznych, pomiarowych i sterujących, - Montaż osprzętu instalacji, - Montaż słupów oświetlenia zewnętrznego + lampy, - Montaż aparatów elektrycznych i rozdzielnic, - Montaż konstrukcji wsporczych, - Zaprogramowanie ustawień sterownika automatyki, nadzorującego pracę stacji, zgodnie z wymogami inwestora opisanych w projektach technologicznych - budowlanych. o Przeprowadzenie kompletu pomiarów i badań montażowych. Szczegółowy zakres robót opisano w: a) załącznik nr 11 do SIWZ, który zawiera przedmiar robót, opis zadania, projekt CZĘŚCI INSTALACYJNEJ - technologicznej, b) załącznik nr 12 do SIWZ, który zawiera przedmiar robót, opis zadania, projekt CZĘŚCI BUDOWLANEJ, c) załącznik nr 13 do SIWZ, który zawiera przedmiar robót, opis zadania, projekty CZĘŚCI ELEKTRYCZNEJ I AUTOMATYKI W sprawach nieuregulowanych w dokumentach należy stosować się do obowiązujących warunków technicznych, norm państwowych i branżowych, przepisów prawa budowlanego, zaleceń dozoru technicznego oraz wymogów sztuki inżynierskiej. Zaleca się dokonanie wizji miejsca modernizacji celem sprawdzenia warunków realizacji oraz uzyskania informacji koniecznych i przydatnych do wyceny prac. Wykonawca zobowiązany jest do informowania Zamawiającego o przerwach w dostawach wody w trakcie realizacji zamówienia co najmniej 7 dni wcześniej. Rozruch końcowy zostanie uznany za zakończony, gdy Wykonawca przedstawi sprawozdanie z badania próbek wody potwierdzające, że woda spełnia wymogi w sprawie jakości wody przeznaczonej do spożycia przez ludzi, Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 29 marca 2007 r. (Dz. U. Nr 61, poz. 417 ze zm.). Próbki do badania wody należy pobrać w punktach wskazanych przez Zamawiającego Po zakończeniu prac, Wykonawca winien przedstawić przed podpisaniem protokołów odbioru, wszystkie niezbędne certyfikaty i świadectwa zamontowanych materiałów i urządzeń oraz protokoły potwierdzające wykonania robót zgodnie z obowiązującymi przepisami. Wytyczne realizacji W pierwszej kolejności należy wykonać wejścia do budynku stacji przyłączami rurociągów technologicznych - ssącego i tłocznego, w drugiej kolejności należy wykonać prace budowlane wewnętrzne. Prace te będą prowadzone przy wyłączonych urządzeniach technologicznych ujęcia i stacji. Konieczność okresowego wyłączenia stacji z eksploatacji musi być uzgodniona przez wykonawcę robót z Urzędem Gminy w Kampinosie, Referatem ds. Gospodarki Komunalnej. Należy roboty prowadzić w okresie zmniejszonego zapotrzebowania wody przez ludność Gminy, gdyż podstawowe zaopatrzenie w wodę Gminy będzie pełnić wyłącznie stacja wodociągowa w Kampinosie. Zaleca się rozpoczęcie realizacji przedmiotowej inwestycji w okresie: późna jesień a zakończenie wczesną wiosną. Powodem jest najmniejszy rozbiór wody w tym okresie roku. Demontaż urządzeń stacji ( w tym c.o. i części kanalizacji) winien być nie dłuższy jak 4 dni. Roboty ogólnobudowlane nie powinny trwać nie dłużej jak 28 dni. Roboty związane z technologią stacji, które należy podzielić na: - montaż urządzeń - max. 4 dni. - wykonanie orurowania i wewnętrznych rurociągów stacji - max. 12 dni. Roboty elektryczne (w tym demontaż istniejącej instalacji) z zainstalowaniem automatyki (szafy sterowniczej) w budynku stacji max. - 8 dni. Rozruch technologiczny stacji max. - 5 dni. Łącznie stanowi to 61 dni roboczych . Termin wyłączenia stacji z ruchu na czas modernizacji winien być podany do wiadomości publicznej na terenie Gminy Kampinos z wyprzedzeniem 30 dniowym. Wykonawca winien przed przystąpieniem do tych robót opracować szczegółowy harmonogram dostaw urządzeń, prac budowlano-montażowych, instalacyjnych i rozruchu celem przedłożenia do zatwierdzenia służbom inwestycyjnym i eksploatacyjnym Gminy Kampinos. Harmonogram prac winien być dostarczony Zamawiającemu do oceny przed podpisaniem umowy. Obligatoryjnym warunkiem jest to, że przerwa w podawaniu uzdatnionej wody do sieci wodociągowej z SUW Szczytno nie powinien przekroczyć 30 dni kalendarzowych. Jest to niezbędne dla podjęcia działań organizacyjnych celem zapewnienia ograniczonych dostaw wody pitnej dla mieszkańców całej Gminy Kampinos. Warunki wbudowania i wykonania urządzeń technologicznych oraz rurociągów technologicznych w stacji 1. Wszelkie odstępstwa od dokumentacji projektowej (w tym zastosowanie innych niż wymienione w dokumentacji technicznej urządzenia, armatury i zestawy technologiczne) w wykonawstwie technologii stacji uzdatniania wody muszą być poprzedzone odpowiednimi obliczeniami i schematami technicznymi. Powyższe zmiany powinny być dołączone do oferty, aby mogły być zatwierdzone przez projektantów branżowych, przed rozstrzygnięciem przetargu. 2. W przypadku zamiaru wbudowania innych równoważnych urządzeń i zestawów technologicznych (innych producentów) niż wymienione w dokumentacji technicznej oferent załączy zestawienie z wykazem urządzeń zamiennych (podać typ i producenta) oraz dla wszystkich zmienionych elementów załączyć wymagane Prawem Budowlanym atesty, dyrektywy UE, deklaracje zgodności, karty katalogowe oraz DTR..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.25.21.20 - Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania wody 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.22.35.00 - Konstrukcje z betonu zbrojonego 45.26.25.20 - Roboty murowe 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.43.11.00 - Kładzenie terakoty 45.43.12.00 - Kładzenie glazury 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.32.10.00 - Izolacja cieplna 45.23.21.00 - Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 25 000,00 zł. (słownie dwadzieścia pięć tysięcy złotych). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) Pieniądzu; 2) Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;3) Gwarancjach bankowych; 4) Gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) Poręczeniach udzielanych przez podmioty, ok. których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 Ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Urzędu Gminy Kampinos: WBS Bank O. Kampinos 91 8015 0004 1000 7315 2010 0003. 4. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5. Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona akceptowaną formą wadium zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania. 6. Zamawiający dokona zwrotu wadium zgodnie z art. 46 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. 2010 r. Nr 113 poz. 759).

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Oświadczenie o spełnianiu warunki określonych w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r 2. 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowania dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Oświadczenie o spełnianiu warunki określonych w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r 2. 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowania dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. 3. Wykazu robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunków wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone; Wykaz powinien zawierać co najmniej trzy roboty odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia (tj. modernizacja dróg) o wartości minimum 1 000 000, 00 zł (słownie: milion złotych) brutto każda. 4. Jeżeli Wykonawca wykazuje spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, wymaga się przedstawienia w tym celu pisemnego zobowiązania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Oświadczenie o spełnianiu warunki określonych w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r 2. 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowania dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. 3. Wykazu narzędzi, wyposażenia i urządzeń technicznych wykonawcy robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Oświadczenie o spełnianiu warunki określonych w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r 2. 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowania dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. 3. Wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. - Osoba proponowana do pełnienia funkcji Kierownika robót branż konstrukcyjno - budowlanej: minimalne doświadczenie i kwalifikacje: posiadanie ważnych uprawnień budowlanych bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, doświadczenie zawodowe 5 lat pracy na stanowisku kierownika robót branży konstrukcyjno - budowlanej, - Osoba proponowana do pełnienia funkcji Kierownika robót branży energetycznej: minimalne doświadczenie i kwalifikacje: posiadanie ważnych uprawnień budowlanych bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w branży energetycznej, - Osoba proponowana do pełnienia funkcji Kierownika robót branży instalacyjnej: minimalne doświadczenie i kwalifikacje: posiadanie ważnych uprawnień budowlanych bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w branży instalacyjnej; 4. Oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 5. Jeżeli Wykonawca wykazuje spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, wymaga się przedstawienia w tym celu pisemnego zobowiązania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia; 6. Oświadczenia na temat wielkości średniego rocznego zatrudnienia u wykonawcy robót budowlanych oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku gdy okres działalności był krótszy- w tym okresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Oświadczenie o spełnianiu warunki określonych w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r 2. 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowania dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia; 3. Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4. Opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 1 000 000,00 zł na wszystkie zdarzenia. W przypadku mniejszej kwoty należy złożyć przyrzeczenie, że suma ubezpieczenia zostanie powiększona do wymaganej kwoty, a termin ważności polisy będzie obowiązywał w okresie realizacji zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • oświadczenie na temat wielkości średniego rocznego zatrudnienia u wykonawcy usług lub robót budowlanych oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiana postanowień umowy lub któregokolwiek z załączników, stanowiących integralną część niniejszej umowy może nastąpić za zgodą obu stron, wyrażoną na piśmie w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności. 2. Zmiana istotnych postanowień umowy w stosunku do treści umowy w stosunku do treści umowy może nastąpić zgodnie z ust. 1 w następujących przypadkach: 1) jeśli wartość robót dodatkowych, których konieczności wykonania nie można było przewidzieć w momencie zawarcia umowy nie przekracza wartości robót, których wykonanie stało się zbędne lub niecelowe (roboty zamienne), 2) jeśli zmiana przedmiotu umowy lub terminu jego wykonania jest korzystna dla Zamawiającego, 3) jeśli zmiana przedmiotu umowy lub terminu jej wykonania jest spowodowana przyczynami niezależnymi od stron umowy i niezawinionymi przez Wykonawcę, w szczególności siły wyższej, 4) jeśli Wykonawca zmieni podwykonawcę lub podwykonawców, a zmiana nastąpi zgodnie z warunkami niniejszej umowy i przepisów prawa, 5) jeśli zmiana będzie dotyczyć elementów, które nie były integralną częścią oferty.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kampinos.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Kampinos ul. Niepokalanowska 3 05-085 Kampinos..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.11.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Kampinos ul. Niepokalanowska 3 05-085 Kampinos. Pokój nr 4- sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: NIE DOTYCZY..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.