eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › usługa kompleksowej obsługi informatycznej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-11-21

Kraków: usługa kompleksowej obsługi informatycznej
Numer ogłoszenia: 388792 - 2011; data zamieszczenia: 21.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytecka Klinika Stomatologiczna w Krakowie , ul. Montelupich 4, 31-155 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4245424, faks 012 4245490.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługa kompleksowej obsługi informatycznej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: PAKIET NR 1: 1.Świadczenie serwisu eksploatacyjnego KS- SOMED Klinika Stomatologiczna Zakres wykonywanych usług: a.Bieżący serwis systemu KS- SOMED (KS Klinika) wraz z bieżącą modyfikacją opcji i ustawień systemu (bez prac programistycznych), w tym instalowanie wszystkich oficjalnie publikowanych wersji systemu (aktualizacji), b.Zarządzanie programem firmy Kamsoft - SOMED (zakładanie bądź dozór użytkowników w programie, dozór nad wprowadzaniem świadczeń zgodnie z Zarządzeniem Dyrektora Kliniki), c.Informowanie Dyrekcji Uniwersyteckiej Kliniki Stomatologicznej w Krakowie (Zamawiającego) o wszelkich zmianach i problemach w systemie KAMSOFT, 2.Administrowanie serwerami, macierzami, bazą danych, sprzętem komputerowym, siecią teleinformatyczną oraz dostępem do Internetu Zakres wykonywanych usług: a.Instalowanie i zarządzanie kontrolerem domeny (członkostwo grup użytkowników, nadawanie uprawnień, tworzenie kont użytkowników i grup, resetowanie /nadawanie haseł użytkownikom), b.Zarządzanie serwerem DHCP, c.Zarządzanie aplikacjami na serwerze terminali oraz serwerze Active Directory d.Tworzenie skryptów administracyjnych, skryptów logowania, e.Wsparcie dla użytkowników w zakresie aplikacji baz danych, f.Zarządzanie replikacją mobilnych katalogów użytkowników (profile użytkowników), przestrzenią dyskową serwerów i macierzy, plikami i folderami sieciowymi, g.Monitorowanie ruchu sieciowego w obrębie serwerów, h.Monitorowanie zdarzeń dotyczących zabezpieczeń w obrębie serwerów, i.Monitorowanie wydajności serwerów oraz macierzy, na także usług /procesów działających na poszczególnych serwerach, j.Konfigurowanie oraz zarządzanie systemem DNS oraz protokołem TCP/IP, k.Nadzór nad funkcjonowaniem bazy danych Oracle, l.Zarządzanie prawami dostępu do bazy danych, m.Aktualizowanie dokumentacji technicznej sieci LAN n.Bieżąca optymalizacja wydajności sieci komputerowej, pracy bazy danych, strojenie parametrów DBMS, wykrywanie sprawiających problemy zapytań oraz aplikacji, zarządzanie zasobami (przestrzeń dyskowa, czas procesorów, przydziały pamięci, itp.), o.Zarządzanie DBMS (instalowanie /upgrade DBMS, konfigurowanie bazy danych oraz oprogramowania pomocniczego), p.Zarządzanie urządzeniami sieciowymi (router, firewall, switch), q.Wdrożenie zatwierdzonych do stosowania zaleceń dotyczących polityki bezpieczeństwa informacji, r.Prowadzenie stałego nadzoru oraz wprowadzenie zabezpieczeń przed nieautoryzowanym dostępem do sieci komputerowej, s.Bieżąca kontrola wykorzystania zasobów (prowadzenie nadzoru nad eksploatacją urządzeń aktywnych), t.Określenie oraz egzekwowanie zasad wewnętrznego /zewnętrznego dostępu do usług, u.Nadzór nad sprzętem informatycznym, v.Instalowanie systemów operacyjnych wraz z aktualizacjami, w.Bieżący serwis sprzętu komputerowego, reinstalacja systemów operacyjnych, wymiana podzespołów (koszt zakupionych części nie wchodzi w zakres usługi), optymalizacja pracy komputerów, x.Dozór nad administracją i instalacją systemów operacyjnych na stacjach roboczych (MS Windows.), y.Instalowanie komputerów, terminali, drukarek (fizyczne podłączenie do sieci teletechnicznej oraz instalacja właściwych sterowników), z.Instalowanie oprogramowania podstawowego (biurowego, antywirusowego), aa.Bieżące dostosowywanie środowiska do potrzeb użytkowników (konfiguracja drukarek, połączeń sieciowych, udostępnianie zasobów, itp.), bb.Pomoc pracownikom Zamawiającego w korzystaniu z dostępnego oprogramowania, cc.Doradztwo w zakresie planów modernizacji sprzętu oraz oprogramowania wraz z wydawaniem orzeczeń technicznych dotyczących sprzętu komputerowego użytkowanego przez Zamawiającego dd.W razie awarii serwerów bazy danych lub macierzy dyskowych uniemożliwiającej naprawę lub gdy naprawa nie byłaby uzasadniona ekonomicznie, Wykonawca zagwarantuje ciągłość pracy całego systemu informatycznego do momentu zakupienia przez Zamawiającego nowego sprzętu. ee.Usuwanie awarii i przywrócenie prawidłowej pracy sieci - niezwłoczne, tj. do 4 godzin od chwili zgłoszenia jeżeli nie wynika ona z winy powierzonego sprzętu, ff.Wykonywanie bieżących kopii bezpieczeństwa danych oraz kontrola procesu odtwarzania (okresowe odtwarzanie danych w środowisku testowym), gg.Archiwizowanie danych: MS AD, Kamsoft, oraz innych zleconych przez Zamawiającego, na udostępnionych nośnikach, w oparciu o dostępne oprogramowanie do tworzenia kopii zapasowych, nośniki przechowywane są w wyznaczonym przez Zamawiającego pomieszczeniu innym niż główna serwerownia, hh.Współpraca z firmami dostarczającymi sprzęt w zakresie egzekwowania zobowiązań gwarancyjnych, itp. ii.Zabezpieczanie łączności z Internetem przez wykupione łącze ( instalacje i konfiguracje serwerów internetowych), jj.Zarządzanie pocztą elektroniczną oraz stroną www.uks.com.pl, kk.Prowadzenie bieżącej obsługi strony internetowej Kliniki www.uks.com.pl oraz Biuletynu Informacji Publicznej ( BIP) wraz z jej aktualizacją, ll.Współpraca przy wczytywaniu umów z Działem Rozliczeń Zamawiającego z NFZ, 3.Usługa dotyczy: 3 serwerów bazy danych, 1 serwera pocztowego, 2 serwerów terminalowych, 1 serwera Active Directory, 2 macierzy dyskowych, 4 zasilaczy UPS, urządzenia KVM do zarządzania serwerami, 1 stanowiska do wykonywania kopii bazy danych oraz bazy danych Oracle 10g2 ASFU Standard Edition dla serwera wyposażonego w 4 procesory, wszystkich komputerów z systemem operacyjnym Windows XP lub Windows Vista, wszystkich terminali oraz drukarek (szczegółowy wykaz programów oraz sprzętu komputerowego wraz z wyposażeniem, będącego na stanie Zamawiającego, Zamawiający przekaże Wykonawcy przed rozpoczęciem świadczenia usługi ) 4.Wykonawca musi mieć umiejętność do obsługi 18 modułów użytkowanych przez UKS: Stomatolog, Zlecenia, Serwis, MCR, Umowy, Kartoteki, Struktura, Zestawienia, Admin, LTDiO, Księgi, Serwis, Kasa, Menadżer, Dodatki, Deklaracje, OSOZ, rozliczanie umów AOS w systemie JGP 5.Prace serwisowe i instalacyjne muszą być wykonywane poza godzinami ordynacji. 6.W ramach wykonywania przedmiotu zamówienia Zamawiający wymaga ciągłej obecności serwisanta w siedzibie Zamawiającego w dni robocze według harmonogramu . Harmonogram dyżurów pracy Wykonawcy w siedzibie Zamawiającego: Dzień tygodnia Godziny Poniedziałek 7.30 - 14.00 + hotline 24 godzinny Wtorek 7.30 - 14.00 + hotline 24 godzinny Środa 7.30 - 14.00 + hotline 24 godzinny Czwartek 7.30 - 14.00 + hotline 24 godzinny Piątek 7.30 - 14.00 + hotline 24 godzinny Sobota hotline 24 godzinny Niedziela hotline 24 godzinny PAKIET NR 2 1.Bieżący serwis systemu InfoMedica wraz z bieżącą modyfikacją opcji i ustawień systemu (bez prac programistycznych), usuwanie awarii oprogramowania tzn. usterek w zbiorach oraz usterek w zbiorach zgromadzonych danych powstałych z winy Zamawiającego lub niezależnie od Zamawiającego przy udziale bezpośredniej wizyty serwisanta w jednostce Zamawiającego lub za pomocą połączenia zdalnego, możliwość korzystania z konsultacji telefonicznych (niezwłocznie tj. do 4 godzin od chwili zgłoszenia - jeżeli nie wynika ona z winy powierzonego sprzętu), instalowanie wszystkich oficjalnie publikowanych wersji systemu (aktualizacji), 2.Doradztwo w zakresie rozbudowy środków informatycznych, wykonywanie ponownych lub dodatkowych instalacji oprogramowania InfoMedica. 3.Dokonywanie kontroli prawidłowości składowania i zabezpieczania danych gromadzonych za pomoca oprogramowania InfoMedica oraz w razie konieczności - awaryjne odtwarzanie na wniosek Zamawiającego stanu oprogramowania i zgromadzonych danych archiwalnych. 4.Zarządzanie programem firmy Asseco Poland SA - InfoMedica. Usługa dotyczy 8 modułów: Środki Trwałe, Gospodarka Materiałowa, Finanse - Księgowość, Koszty, Kadry, Płace, Rejestr Sprzedaży, Grafiki (Ewidencja Czasu Pracy) 5.Informowanie Dyrekcji Uniwersyteckiej Kliniki Stomatologicznej w Krakowie (Zamawiającego) o wszelkich zmianach i problemach w systemie InfoMedica, 6.Wykonawca musi mieć umiejętność do obsługi 8 modułów użytkowanych przez UKS: Środki Trwałe, Gospodarka Materiałowa, Finanse - Księgowość, Koszty, Kadry, Płace, Rejestr Sprzedaży, Grafiki ( Ewidencja Czasu Pracy) 7.Wykonawca zobowiązuje się do nadzoru nad funkcjonowaniem bazy danych Oracle programu InfoMedica. 8.Prace serwisowe i instalacyjne wykonywane podczas bezpośredniej wizyty Wykonawcy w siedzibie Zamawiającego muszą być wykonywane w dni robocze, w czasie godzin pracy administracji UKS tj. 8:00 do 15:30.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.00.00.00 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia 72.10.00.00 - Usługi doradcze w zakresie sprzętu komputerowego 72.70.00.00 - Usługi w zakresie sieci komputerowej 72.26.00.00 - Usługi w zakresie oprogramowania 50.30.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji i podobne usługi dotyczące komputerów osobistych, sprzętu biurowego, sprzętu telekomunikacyjnego i audiowizualnego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Ocena spełnienia w/w warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia/nie spełnia na podstawie złożonych przez wykonawcę wymaganych dokumentów, o których mowa w pkt. B.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W Pakiecie nr 1 1.Certyfikat lub zaświadczenie wydane przez producenta systemu KS - SOMED (KS Klinika) o posiadaniu przez wykonawcę uprawnień do serwisu systemów produkowanych przez tę firmę w zakresie modułów: Stomatolog, Zlecenia, Serwis, MCR, LTDiO, Kasa, Menadżer, Rozliczenia z NFZ. 2.Certyfikaty w zakresie obsługi i administrowania działającymi u Zamawiającego systemami: a.w zakresie Linux Red Hat: minimum 1 osoba z certyfikatem na poziomie Red Hat Certified Engineer (RHCE) (egzamin) b.w zakresie Oracle 10g: minimum 1 osoba z certyfikatem na poziomie Oracle Database 10g Administrator (egzamin)- wydany przez firmę posiadającą autoryzacje do przeprowadzania tego typu szkoleń nadaną przez Oracle Polska sp. z o.o. c.w zakresie MS Windows: minimum 1 osoba z ukończonymi szkoleniami prowadzonymi przez autoryzowany ośrodek treningowy w zakresie instalacji, konfiguracji, serwisowania oraz administrowania MS Windows XP Pro, zarządzania MS Windows Server 2003 potwierdzone certyfikatem firmy Microsoft 3.Podpisany projekt umowy ( dotyczy części zamówienia - pakiet nr 1) stanowiący załącznik nr 3a do SWIZ celem akceptacji warunków umowy 4.Imienny wykaz pracowników (w przypadku gdy Wykonawca nie będzie sam wykonywał usługi będącej przedmiotem zamówienia) wraz z ich kwalifikacjami tj. ukończonymi kursami i posiadanymi przez dane osoby uprawnieniami (certyfikaty, dyplom). Osoby, o których mowa winny posiadać minimum 3-letni staż pracy na rynku usług informatycznych. W Pakiecie nr 2 1.Certyfikat lub zaświadczenie wydane przez producenta Asseco Poland SA systemu InfoMedica o posiadaniu przez wykonawcę niezbędnej wiedzy uprawiającej go do serwisu systemów produkowanych przez tę firmę. Dotyczy 8 modułów: środki trwałe, gospodarka magazynowa, finanse - księgowość, koszty, kadry, płace, rejestr sprzedaży, ewidencja czasu pracy. 2.Podpisany projekt umowy stanowiący załącznik nr 3b ( dotyczy części zamówienia - pakiet nr 2) do SWIZ celem akceptacji warunków umowy 3.Imienny wykaz pracowników (w przypadku gdy Wykonawca nie będzie sam wykonywał usługi będącej przedmiotem zamówienia) wraz z ich kwalifikacjami tj. ukończonymi kursami i posiadanymi przez dane osoby uprawnieniami (certyfikaty, dyplom). Osoby, o których mowa winny posiadać minimum 3-letni staż pracy na rynku usług informatycznych - załącznik nr 4 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: tak

  • nie należy przedkładać oświadczenie wykonawcy o zatrudnianiu ponad 50% osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, lub w rozumieniu właściwych przepisów państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego - jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania w tych państwach

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uks.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytecka Klinika Stomatologiczna w Krakowie, ul. Montelupich 4 pok. nr 57, 31-155 Kraków.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.12.2011 godzina 13:00, miejsce: Uniwersytecka Klinika Stomatologiczna w Krakowie, ul. Montelupich 4 pok. nr 41, 31-155 Kraków.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.