eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ślesinbudowa dróg na Osiedlu Różopole

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-07-28

POZYCJA 38878

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Ślesin: budowa dróg na Osiedlu Różopole Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Ślesin, do kontaktów: Maciej Ptak w sprawach merytorycznych Alicja Owczarska w sprawach proceduralnych, ul. Kleczewska 15, 62-561 Ślesin, woj. wielkopolskie, tel. 063 2704011, fax 063 2704198, e-mail: umslesin@pro.onet.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.slesin Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa dróg na Osiedlu Różopole. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Różopole. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa ulic oraz kanalizacji deszczowej na Osiedlu Różopole - etap I. Zakres przedmiotowej inwestycji obejmuje: budowę czterech ulic: nr 2, nr 3, nr 4, nr 5, o nawierzchni z kostki brukowej - szarej i szerokości jezdni 5,00 - 6,00 m oraz budowę kolektorów deszczowych, studzienek rewizyjnych, osadnika piasku oraz wykonanie separatora olejów mineralnych. Oczyszczone ścieki deszczowe, będą odprowadzane do Jeziora Mikorzyńskiego. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają wymogi art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu na podst. art.24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp, udzielą co najmniej 36 miesięcznej gwarancji, nie powierzą prac podwykonawcom. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Oryginalny kod CPV: 45.23.21.30 - Rurociągi do odprowadzania wody burzowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.21.30 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: 1.Ulice: a) nawierzchnia z betonowej kostki brukowej gr. 8 cm wraz z podbudową z chudego betonu-gr. 15 cm - 2 642,20 m2, 2.Kanalizacja deszczowa: a) rurociągi PVC o śr. zewn. 200 mm - 88,10 m, b) rurociągi PVC o śr. zewn. 250 mm - 85,70 m, c) rurociągi PVC o śr. zewn. 315 mm - 260,30 m, d) rurociągi PVC o śr. zewn. 400 mm - 66,90 m, e) rurociągi PVC o śr. zewn. 500 mm - 513,00 m. f) studnie rewizyjne z kręgów betonowych o śr. 1000 mm - 15 szt, g) studnie rewizyjne z kręgów betonowych o śr. 1200 mm - 15 szt, h) studzienki rewizyjne - 13 szt, i) studzienki ściekowe uliczne betonowe o śr. 500 mm - 20 szt, j) separator wraz z osadnikami piasku - 1 szt. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 3

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości - 20 000.00 PLN. Wadium należy wnieść przed upływem termunu składania ofert, w formie zgodnie z art. 45 ust. 2 pkt 6 Ustawy. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a)wykonali w ciągu ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prodzadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej 3 inwestycje na umowę w zakresie budowy chodników,dróg lub ulic o nawierzchni z kostki brukowej, b)dysponują niezbędnym sprzętem do realizacji zamówienia c)dysponują osobami odpowiedzialnymi za wykonanie przedmiotowej inwestycji. Kierownik budowy musi posiadać uprawnienia budowlane w branży drogowej bez ograniczeń, kierownik robót posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami w branży sanitarnej w zakresie sieci wod-kan. 4)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej, posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową o wartości nie mniejszej niż ofertowanea cena oferty/ brutto/. 5)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, 6)wniosą wadium w terminie, 7)udzielą wymaganą gwarancję na wykonany przedmiot zamówienia, 8)nie powierzą prac podwykonawcom, 9)złożą podpisany formularz oferty. 10)złożą podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły: Spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)wypełniony formularz oferty, 2)oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, 3)dowód wniesienia wadium, 4)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadcz. o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej-wystawiony nie wcześniej niż 6m-cy przed upływem terminu składania ofert, 5)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidzane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu-wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert, 6)aktualna informacja z KRK albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy-wystawiona nie wcześniej niż 6m-cy przed upływem terminu składania ofert, 7)aktualna informacja z KRK w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy-wystawiona nie wcześniej niż 6m-cy przed upływem terminu składania ofert, 8)wykaz robót w zakresie budowy chodników,dróg lub ulic o nawierzchni z kostki brukowej wraz z udokumentowaniem trzech zadań, w tym: jedno zadanie o wartości powyżej 300 tys. zł, dwa powyżej 150 tyś.każde, 9)wykaz osób odpowiedzialnych za realizację przedmiotu zamówienia wraz z udokumentowaniem ich kwalifikacji i przynależnością do PIIB( zaświadczenie), 10)informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek , potwierdzającą wysokość środków finansowych lub zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert. 11)aktualną polisę lub inny dokument OC w zakresie prowadzonej działalności. Wyżej wymienione dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.slesin.pl. Opłata: 30 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: gotówką w kasie Urzędu Miasta i Gminy w Śłesinie, ul. Kleczewska 15 lub za zaliczeniem pocztowym. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.08.2006 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 22.08.2006, godzina 10:00, Siedziba Zamawiającego-Urząd Miasta i Gminy w Ślesinie, ul. Kleczewska 15-sala narad.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 21.07.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.