eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-10-09

Warszawa: IFPS/59/12
Numer ogłoszenia: 388728 - 2012; data zamieszczenia: 09.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Fizjologii i Patologii Słuchu , ul. Pstrowskiego 1, 01-943 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8356670, faks 022 8355214.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ifps.org.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut Badawczy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: IFPS/59/12.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: DOSTAWA (WRAZ Z MONTAŻEM) DO SZPITALA INSTYTUTU FIZJOLOGII I PATOLOGII SŁUCHU W KAJETANACH WEWNĘTRZNYCH ROLET OKIENNYCH, OKIENNYCH SIATEK PRZECIW OWADOM ORAZ PÓŁPRZEZROCZYSTEJ FOLII PRZECIWSŁONECZNEJ.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających w trybie zamówienia z wolnej ręki, na zasadach określonych w art. 67 ust. 1 pkt. 7 Pzp.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.54.00-9, 39.52.55.00-3, 39.52.21.30-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pzp oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania w zakresie udzielenia zamówienia na podstawie art. 24 pzp. 1. Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności Część 1 i 2: Wykonawca powinien wykazać, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności, której dotyczy przedmiot zamówienia, jeżeli odrębne przepisy tego wymagają, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 pzp. 2. Posiadanie wiedzy i doświadczenia. Część 1: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy wykonali, w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują, w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie - przynajmniej 2 dostawy (wraz z montażem) rolet wewnętrznych, moskitier (albo innych siatek przeciw owadom) lub rolet i moskitier (albo innych siatek przeciw owadom) o łącznej wartości co najmniej 50.000,00 (słownie: pięćdziesiąt tysięcy) złotych netto. Część 2: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy wykonali, w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują, w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie - przynajmniej 2 dostawy (wraz z montażem) folii przeciwsłonecznej o łącznej wartości co najmniej 6.000,00 (słownie: sześć tysięcy) złotych netto. 3. Posiadanie potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania Zamówienia Część 1 i 2: Wykonawca winien dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 4. Sytuacja ekonomiczna i finansowa Część 1 i 2: Wykonawca winien znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej wykonanie zamówienia. Uwaga: Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie zawartych w ofercie oświadczeń i dokumentów wg formuły SPEŁNIA / NIE SPEŁNIA. Niespełnienie chociażby jednego ze wskazanych warunków udziału w postępowaniu skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania i odrzuceniem jego oferty.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pzp oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania w zakresie udzielenia zamówienia na podstawie art. 24 pzp. 1. Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności Część 1 i 2: Wykonawca powinien wykazać, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności, której dotyczy przedmiot zamówienia, jeżeli odrębne przepisy tego wymagają, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 pzp. 2. Posiadanie wiedzy i doświadczenia. Część 1: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy wykonali, w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują, w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie - przynajmniej 2 dostawy (wraz z montażem) rolet wewnętrznych, moskitier (albo innych siatek przeciw owadom) lub rolet i moskitier (albo innych siatek przeciw owadom) o łącznej wartości co najmniej 50.000,00 (słownie: pięćdziesiąt tysięcy) złotych netto. Część 2: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy wykonali, w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują, w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie - przynajmniej 2 dostawy (wraz z montażem) folii przeciwsłonecznej o łącznej wartości co najmniej 6.000,00 (słownie: sześć tysięcy) złotych netto. 3. Posiadanie potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania Zamówienia Część 1 i 2: Wykonawca winien dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 4. Sytuacja ekonomiczna i finansowa Część 1 i 2: Wykonawca winien znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej wykonanie zamówienia. Uwaga: Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie zawartych w ofercie oświadczeń i dokumentów wg formuły SPEŁNIA / NIE SPEŁNIA. Niespełnienie chociażby jednego ze wskazanych warunków udziału w postępowaniu skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania i odrzuceniem jego oferty.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pzp oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania w zakresie udzielenia zamówienia na podstawie art. 24 pzp. 1. Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności Część 1 i 2: Wykonawca powinien wykazać, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności, której dotyczy przedmiot zamówienia, jeżeli odrębne przepisy tego wymagają, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 pzp. 2. Posiadanie wiedzy i doświadczenia. Część 1: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy wykonali, w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują, w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie - przynajmniej 2 dostawy (wraz z montażem) rolet wewnętrznych, moskitier (albo innych siatek przeciw owadom) lub rolet i moskitier (albo innych siatek przeciw owadom) o łącznej wartości co najmniej 50.000,00 (słownie: pięćdziesiąt tysięcy) złotych netto. Część 2: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy wykonali, w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują, w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie - przynajmniej 2 dostawy (wraz z montażem) folii przeciwsłonecznej o łącznej wartości co najmniej 6.000,00 (słownie: sześć tysięcy) złotych netto. 3. Posiadanie potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania Zamówienia Część 1 i 2: Wykonawca winien dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 4. Sytuacja ekonomiczna i finansowa Część 1 i 2: Wykonawca winien znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej wykonanie zamówienia. Uwaga: Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie zawartych w ofercie oświadczeń i dokumentów wg formuły SPEŁNIA / NIE SPEŁNIA. Niespełnienie chociażby jednego ze wskazanych warunków udziału w postępowaniu skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania i odrzuceniem jego oferty.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pzp oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania w zakresie udzielenia zamówienia na podstawie art. 24 pzp. 1. Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności Część 1 i 2: Wykonawca powinien wykazać, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności, której dotyczy przedmiot zamówienia, jeżeli odrębne przepisy tego wymagają, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 pzp. 2. Posiadanie wiedzy i doświadczenia. Część 1: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy wykonali, w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują, w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie - przynajmniej 2 dostawy (wraz z montażem) rolet wewnętrznych, moskitier (albo innych siatek przeciw owadom) lub rolet i moskitier (albo innych siatek przeciw owadom) o łącznej wartości co najmniej 50.000,00 (słownie: pięćdziesiąt tysięcy) złotych netto. Część 2: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy wykonali, w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują, w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie - przynajmniej 2 dostawy (wraz z montażem) folii przeciwsłonecznej o łącznej wartości co najmniej 6.000,00 (słownie: sześć tysięcy) złotych netto. 3. Posiadanie potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania Zamówienia Część 1 i 2: Wykonawca winien dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 4. Sytuacja ekonomiczna i finansowa Część 1 i 2: Wykonawca winien znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej wykonanie zamówienia. Uwaga: Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie zawartych w ofercie oświadczeń i dokumentów wg formuły SPEŁNIA / NIE SPEŁNIA. Niespełnienie chociażby jednego ze wskazanych warunków udziału w postępowaniu skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania i odrzuceniem jego oferty.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pzp oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania w zakresie udzielenia zamówienia na podstawie art. 24 pzp. 1. Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności Część 1 i 2: Wykonawca powinien wykazać, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności, której dotyczy przedmiot zamówienia, jeżeli odrębne przepisy tego wymagają, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 pzp. 2. Posiadanie wiedzy i doświadczenia. Część 1: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy wykonali, w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują, w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie - przynajmniej 2 dostawy (wraz z montażem) rolet wewnętrznych, moskitier (albo innych siatek przeciw owadom) lub rolet i moskitier (albo innych siatek przeciw owadom) o łącznej wartości co najmniej 50.000,00 (słownie: pięćdziesiąt tysięcy) złotych netto. Część 2: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy wykonali, w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują, w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie - przynajmniej 2 dostawy (wraz z montażem) folii przeciwsłonecznej o łącznej wartości co najmniej 6.000,00 (słownie: sześć tysięcy) złotych netto. 3. Posiadanie potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania Zamówienia Część 1 i 2: Wykonawca winien dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 4. Sytuacja ekonomiczna i finansowa Część 1 i 2: Wykonawca winien znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej wykonanie zamówienia. Uwaga: Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie zawartych w ofercie oświadczeń i dokumentów wg formuły SPEŁNIA / NIE SPEŁNIA. Niespełnienie chociażby jednego ze wskazanych warunków udziału w postępowaniu skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania i odrzuceniem jego oferty.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 Ustawy Pzp. (zgodnie z wzorem w Załączniku Nr 2 do SIWZ); b) wypełniony formularz ofertowy i oferty cenowej (Załącznik Nr 3 do SIWZ); c) parafowany przez Wykonawcę wzór umowy (Załącznik Nr 4 do SIWZ); d) wykaz zrealizowanych dostaw (Załącznik Nr 5 do SIWZ); e) pełnomocnictwo osoby/osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 60
  • 2 - Termin wykonania - 40

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.ifps.org.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Fizjologii i Patologii Słuchu, 01-943 Warszawa, ul. Zgrupowania AK Kampinos 1, pokój 101.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.10.2012 godzina 09:00, miejsce: Instytut Fizjologii i Patologii Słuchu, 01-943 Warszawa, ul. Zgrupowania AK Kampinos 1, pokój 101.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ROLETY I MOSKITIERY.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa (oraz montaż) wewnętrznych rolet okiennych do pokoi, sal chorych, gabinetów lekarskich oraz innych pomieszczeń użytkowych, wolno wiszących oraz rzymskich, a nadto okiennych siatek przeciw owadom zgodnie ze specyfikacją ilościowo-asortymentową określoną w Załączniku nr 1 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.54.00-9, 39.52.55.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Termin wykonania - 40

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: FOLIA PRZECIWSŁONECZNA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa (oraz montaż) folii przeciwsłonecznej/lustrzanej na powierzchnie przeszklone w korytarzu południowym tzw. brudnym bloku operacyjnego oraz łączniku południowym przy sekretariacie Centrum Implantów Ślimakowych, w ilości 100 metrów kwadratowych, zgodnie ze specyfikacją ilościowo-asortymentową określoną w Załączniku nr 1 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.52.21.30-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Termin wykonania - 40

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.