Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-11-09
Konin: Dostawa ogumienia do autobusów komunikacji miejskiej
Numer ogłoszenia: 388620 - 2009; data zamieszczenia: 09.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zakład Komunikacji , ul. M. Dąbrowskiej 8, 62-500 Konin, woj. wielkopolskie, tel. 063 2428942 w. 51, faks 063 2429273.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzk-konin.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zakład budżetowy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa ogumienia do autobusów komunikacji miejskiej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup nowych opon do autobusów komunikacji miejskiej oraz opon bieżnikowanych wraz z dostawą i montażem, a także usługi naprawy ogumienia. Szczegółowy wykaz ilości opon wg ich rodzajów zawiera SIWZ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.35.22.00 - Opony do autobusów 34.91.32.00 - Opony regenerowane .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Oferenci, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych: a) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie objętym zamówieniem, oraz prowadzą działalność przez okres nie krótszy niż 2 lata odpowiadającą swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj. wykażą, że w ciągu 3 ostatnich lat wykonali przynajmniej 1 dostawę opon do autobusów komunikacji miejskiej o wartości co najmniej 200.000 zł netto. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w wymaganych dokumentach..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzającej dopuszczenie Oferenta do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem (wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert). 3. Wykaz wykonywanych dostaw opon do autobusów komunikacji miejskiej w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie z podaniem nazwy zleceniodawcy oraz ich wartości, a także dat wykonania, z załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy zostały wykonane należycie (minimum 1 referencja)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzk-konin.com.pl/bip.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Konin, ul. M.Dąbrowskiej 8, pok. 309.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.11.2009 godzina 10:00, miejsce: ul. M.Dąbrowskiej 8, 62-500 Konin, pok. 309.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KONINA
- Świadczenie usług transportu osób
- Prace remontowe w budynku Sądu Rejonowego w Koninie. Remont dachu budynku z zaleceń z protokołu 1/2/2024 z dnia 25.10.2024r. Obniżenie wpustu dachowego i konserwacja/ remont pokrycia dachowego.
- Dostawa nowego samochodu osobowego w formie leasingu operacyjnego dla MZGOK Sp. z o.o. w Koninie
- Usługi z zakresu wsparcia rodziny i systemu pieczy zastępczej. (Zamówienie podzielone na 6 części).
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi
- Dostawa przełączników sieciowych dla Urzędu Miejskiego w Koninie
więcej: przetargi w Koninie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.