eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Toruń › termomodernizacja budynku WSPL SP ZOZ w Toruniu przy ul. Szumana 2



Ogłoszenie z dnia 2006-07-28

POZYCJA 38853

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Toruń: termomodernizacja budynku WSPL SP ZOZ w Toruniu przy ul. Szumana 2 Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Wojskowa Specjalistyczna Przychodnia Lekarska Samodzielny Publiczny Zakald Opieki Zdrowotnej, do kontaktów: Wojciech Kołodziejski, ul. Dąbrowskiego 2, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6521142, fax 056 6227432, e-mail: wspltorun@poczta.onet.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.wspl.torun.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: termomodernizacja budynku WSPL SP ZOZ w Toruniu przy ul. Szumana 2. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Toruń, ul. Szumana 2. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Roboty budowlane polegające na wymianie stolarki okiennej i drzwiowej oraz dociepleniu stropu nad I piętrem. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1. Oświadzenie o zapewnieniu uzyskania przez Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie. 2. Oświadczenie o wykonaniu robót budowlanych zgodnie z dokumentacją projektową. 3. Oświadczenie o udzieleniu gwarancji jakości na wykonane roboty i zamontowane urządzenia na okres nie krótszy niż 36 miesięcy. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.50.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności publicznej Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.50.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności publicznej Oryginalny kod CPV: 45.21.51.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy placówek zdrowotnych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.51.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy placówek zdrowotnych Oryginalny kod CPV: 45.21.51.20 - Specjalne budynki medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.51.20 - Roboty budowlane w zakresie specjalnych budynków medycznych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: 190 000 EURO 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 3

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 25 000 zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Warunek 1 Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania robót objętych zamówieniem, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, a w szczególności: 1) Nie zalega z naleznymi opłatami wobec Skarbu Państwa (ZUS, Urząd Skarbowy) oraz opłatami lokalnymi (jeżeli jest zobowiązany do ich uiszczania). 2) Nie podlega wykluczeniu z udziału w postępowaniu w rozumieniu art. 24 Ustawy Prawo zamówień publicznych. 3) Legitymuje się aktualnym ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 4) Nie otwarto wobec niego procesu likwidacji lub nie ogłoszono upadłości. 5) Wykonawcy będący osobą fizyczną, wspólnicy spółek jawnych, członkowie zarządu osób prawnych, dyrektor przedsiębiorstwa państwowego - nie zostali skazani za przestępstwa popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego. 6) Nie wykonywał czynności związanych z przygotowaniem prowadzonego postępowania, ani też nie posługiwał się w tym celu osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji. Warunek 2 Wykonawca ubiegający się o wykonanie zamówienia powinien: 1. Dysponować kadrą kierowniczą posiadającą niezbędne uprawnienia i kwalifikacje do wykonania zamówienia: 1) Kierownik budowy - uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie, w specjalności architektonicznej lub konstrukcyjno-budowlanej (bez ograniczeń), odpowiadające wymaganiom określonym w art. 12 i 12a Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane i doświadczenie w kierowaniu robotami stanowiacymi przedmiot zamówienia. 2)Kierownicy robót - uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie o specjalności konstrukcyjno - budowlanej, oraz dokumenty stwierdzające nabycie praktyki zawodowej w prowadzeniu prac określonych w Rozporządzeniu Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz. U. z 2004 r. Nr 150, poz. 1579); 3) Kadra kierująca budową (kierownik budowy, kierownicy robót) musi posiadać: - dokument stwierdzający przygotowanie zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie (uprawnienia budowlane); - wpis na listę właściwej, Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego; - jeżeli posiada uprawnienia wydane po 14.02.1995 r. - zaświsdczenie lub decyzję o wpisie do Centralnego Rejestru prowadzonego przez Głownego Inspektora Nadzoru Budowlanego. 2. W ostatnich 3 latach zatrudniać co najmniej 30 pracowników na podstawie umowy o pracę. 3. Dysponować sprzętem niezbędnym do realizacji zamówienia. Warunek 3 - Znaczenie warunku - 70%. Wykonawca posiada niezbędną wiedzę, doświadczenie oraz dysponouje potencjałem technicznym i pracownikami zdolnymi do wykonania zamówienia i w tym wzgledzie powinien: - wykazać i udokumentować (referencje, opinie lub listy polecające) wykonanie w okresie ostatnich 5 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - nie mniej niż 3 lata - to za ten okres) robót budowlanych odpowiadających rodzajem przedmiotowi zamówienia, o wartosci nie mniejszej niż 2 000 000 zł każda. Warunek 4 - Znaczenie warunku - 30%. Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej gwarantującej wykonanie robót w ustalonym terminie i w tym względzie: - posiada środki własne lub zdolność do zaciągnięcia kredytu w wysokości co najmniej 1 200 000; Wykonawcy ubiegający się wspólnie o wykonanie zamówienia powinni dołączyć do wniosku: 1) Pełnomocnictwo udzielone osobie fizycznej przez wszystkich partnerów do reprezentowania ich w przedmiotowym postępowaniu oraz zawarcia umowy w sprawie wykonania zamówienia publicznego. 2) Wykaz wykonawców wspólnie ubiegających się o wykonanie zamówienia. 3) Oświadczenie o solidarnej odpowiedzialności wykonawców za realizację zamówienia i wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Ponadto: 1. Każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o wykonanie zamówienia powinien z osobna wykazać, że: 1) Nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych. 2) Posiada uprawnienia do występowania w obrocie prawnym. 3) Posiada aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 2. Wykonawcy wspólnie muszą wykazać, że: 1) Posiadają uprawnienia zawodowe niezbędne do wykonania zamówienia (w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane. 2) Dysponują odpowiednim personelem do realizacji robót, stanowiących przedmiot zamówienia. 3) Dysponują odpowiednim sprzętem do wykonania zamówienia. 4) Posiadają środki finansowe (lub zdolność kredytową) niezbędne do wykonania zamówienia. 3. Przynajmniej jeden z wykonawców musi wykazać, że: Posiada wiedzę i doświadzcenie wymagane przez Zamawiającego. Do oceny sytuacji ekonomicznej, Zamawiający doda wszystkie walory jakimi dysponuja Wykonawcy. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Warunek 1 - spełnia/nie spełnia. Warunek 2 - spełnia/nie spełnia. Warunek 3 - ocena w skali od 0 do 100 pkt. 1) Ocenie będzie podlegać liczba wykonanych w okresie ostatnich 5 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres) robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o wartości nie mniejszej niż 2 000 000 zł każda. 2) Ocena warunku dokonywana będzie następująco: Wykonawca, który wykaże się największą liczbą wykonanych robót budowlanych odpowiadających rodzajem przedmiotowi zamówienia i wartości wymienionej w pkt. 1) - otrzyma 100 pkt., pozostali wykonawcy odpowiednio, proporcjonalnie mniej. Oceną wykonawcy za ten warunek będzie liczba pkt. uzyskana wg zasady jw. pomnożona przez współczynnik 0,70. Warunek 4 Warunek będzie oceniany następująco: 1) zysk za 2003 r. - w skali 0 - 20 pkt, 2) zysk za 2004 r. - w skali 0 - 40 pkt, 3) zysk za 2005 r. - w skali 0 - 40 pkt. Ocena spełnienia warunku dokonywana będzie na podstawie wskaźników określonych w pkt. 1), 2), 3) na zasadzie proporcji matematycznej. Oceną końcową Wykonawcy za ten warunek stanowić będzie suma punktów (1 + 2 + 3) wg zasady jw., która następnie zostanie pomnożona przez współczynnik 0,30. Ocenę za ten warunek, podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie, będzie suma średnich arytmetycznych uzyskana za poszczególne elementy oceny warunku pomnożona przez współczynnik 0,30. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy, w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, powinni złożyć następujące dokumenty: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. 2. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków do udziału w postępowaniu. 4. Imienny wykaz kadry kierowniczej robót budowlanych wraz z informacją na temat kwalifikacji zawodowych tych osób (krótki opis doświadczeń zawodowych) oraz przewidywanych dla nich funkcji w realizacji niniejszego zamówienia wraz z niezbędnymi uprawnieniami oraz zaświadczeniami wpisu na listę właściwej Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego i wg potrzeby zaświadczenia lub decyzje o wpisie do rejestru prowadzonego przez Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego. 5. Informację na temat przeciętnej liczby pracowników zatrudnionych na podstawie umowy o pracę w okresie ostatnich trzech lat. 6. Informację z banku, w którym wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków. 7. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada wykonawca. 8. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy (jednak nie mniej niż trzy lata) - w tym okresie, robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o wartości nie mniejszej niż 2 000 000 zł każda, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 9. Rachunek zysków i strat, bilans za lata 2003, 2004 i 2005 lub inny dokument określający obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za lata 2003, 2004 i 2005, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy (nie mniej niż trzy lata) - za ten okres. Kopie dokumentów muszą być potwierdzone adnotacją: \Za zgodność z oryginałem\ przez wykonawcę lub osobę upoważnioną do jego reprezentowania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Opłata: 30 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Po otrzymaniu SIWZ w Kasie WSPL SP ZOZ lub przelewem. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.08.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert:

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 20.07.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.