eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzamotułyPN 1/2012 KOMPLEKSOWE ZABEZPIECZENIE RATOWNICZE W OBIEKCIE KRYTEJ PŁYWALNI W SZAMOTUŁACH

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-02-09

Szamotuły: PN 1/2012 KOMPLEKSOWE ZABEZPIECZENIE RATOWNICZE W OBIEKCIE KRYTEJ PŁYWALNI W SZAMOTUŁACH
Numer ogłoszenia: 38842 - 2012; data zamieszczenia: 09.02.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 17342 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szamotulski Ośrodek Sportu i Rekreacji, ul. Sportowa 6, 64-500 Szamotuły, woj. wielkopolskie, tel. 61 2921485, faks 61 2925320.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PN 1/2012 KOMPLEKSOWE ZABEZPIECZENIE RATOWNICZE W OBIEKCIE KRYTEJ PŁYWALNI W SZAMOTUŁACH.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pod nazwą: KOMPLEKSOWE ZABEZPIECZENIE RATOWNICZE W OBIEKCIE KRYTEJ PŁYWALNI W SZAMOTUŁACH 2) Opis pływalni w Szamotułach (w zakresie zabezpieczenia ratowniczego): Poziom górny - basen pływacki o długości 25 m i szerokości 12,5 m (głębokość niecki zmienia się wraz z długością basenu w zakresie od 1,4 do 1,8 m) z 6 torami pływackimi; - 1 wanna jaccuzi; Poziom dolny - basen rekreacyjny o głębokości od 1,4 m do 1,8 m wraz ze sztuczną rzeką; - zewnętrzne i wewnętrzne bicze wodne oraz podwodny gejzer; - wylot rury zjazdowej wraz z hamownią; 3) Świadczenie usługi w szczególności obejmuje: - Kompleksowe zabezpieczenie ratownicze oraz świadczenie usługi pierwszej pomocy przedlekarskiej w obiekcie pływalni w Szamotułach przez cały rok w godzinach otwarcia (maksymalna przewidywana ilość dni otwarcia w roku - 365 ): - Zapewnienie bezpieczeństwa osób korzystających z pływalni zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, szczegółowy zakres obowiązków określają przepisy Ustawy o sporcie z dnia 25 czerwca 2010 (Dz. U. z 2010, nr 127 p 857), wraz z obowiązującymi Rozporządzeniami. - Kontrolę nad przestrzeganiem postanowień regulaminu obiektu pływalni który stanowi załącznik nr 1 do projektu umowy; - Wykonywanie wszystkich obowiązków określonych w zakresie obowiązków ratownika, który stanowi załącznik nr 2 do projektu umowy; - Prowadzenie nadzoru w zakresie, przestrzegania przez osoby korzystające z basenu obowiązującego Regulaminu Pływalni, przepisów BHP i ppoż., pouczania grup zorganizowanych oraz osób indywidualnych, korzystających z pływalni o obowiązujących przepisach; -Zapewnienie świadczenia usługi przez osoby posiadające odpowiednie uprawnienia, zgodne z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa; - Zapewnienie ciągłości obsady trzech stanowisk ratowniczych na pływalni w godzinach pracy pływalni tj. 7 dni w tygodniu w godzinach od 7.00 do 22.00 z wyłączeniem wybranych świąt oraz przerwy technologicznej; - Udzielanie pierwszej pomocy przedmedycznej, podstawowe opatrzenie ran i urazów, a w poważniejszych przypadkach, wezwanie pogotowia ratunkowego; - Zapewnienie osoby odpowiedzialnej ze strony Wykonawcy za kontrolę i nadzór prawidłowości realizacji powierzonego zadania. - Zapewnienie doposażenia obiektu w sprzęt ratunkowy oraz środki medyczne zgodne z obowiązującymi przepisami. - Wykonawca będzie zobowiązany do wykonywania usługi zabezpieczenia ratowniczego z zakresu organizacyjnego, sprzętowego, osobowego i pomocy przedlekarskiej, a w szczególności w zakresie: - Uzupełniania niezbędnego bieżącego sprzętu ratunkowego oraz środków medycznych zgodnie z obowiązującymi przepisami, - Bieżącego wyposażenia ratowników w stroje i obuwie zgodne z wymogami BHP, - Dbania o stanowisko ratownicze oraz konserwację powierzonego sprzętu, - Prowadzenia podstawowej dokumentacji i systemu raportowania w tym Dziennik pracy ratowników i Dziennik pracy punktu pierwszej pomocy przestrzegania procedur: -Obejmowania, przekazywania i zakończenia dyżuru, -Alarmowych, przy wypadkach w rożnych miejscach obiektu, - udzielania pierwszej pomocy przedlekarskiej, - łączności; -określenia i przestrzegania zakresu obowiązków i czynności ratowników na poszczególnych stanowiskach. 4) Szacunkowa ilość godzin świadczenia przez Wykonawcę usług w okresie realizacji umowy wynosi: - na pływalni - 16 500 godzin a) Wykonawca przyjmuje do wiadomości, iż wskazana ilość godzin jest jedynie ilością szacunkową i może ulec zmianie (zwiększyć się bądź zmniejszyć ), w szczególności w przypadku przerwy w funkcjonowaniu pływalni, powodowanej m.in. wymaganiami technologicznymi, modernizacją, remontem lub awarią a także zmianą godzin pracy obiektów. b) Zmniejszenie przez Wykonawcę ilości zleconych godzin świadczenia usług w stosunku do określonej w ust. 5) nie może stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń. 5) Każdy ratownik zatrudniony do zapewnienia bezpieczeństwa osobom kąpiącym się na terenie basenu musi legitymować się ważną legitymacją oraz książeczką zdrowia z aktualnymi badaniami, 6) Szczegółowy zakres usług i warunki realizacji zamówienia przez Wykonawcę określa wzór umowy, regulamin dla korzystających z pływalni oraz zakres podstawowych obowiązków ratownika stanowiących załącznik do SIWZ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.62.00.00 - Usługi w zakresie sportu 71.31.72.00 - Usługi w zakresie ochrony zdrowia i bezpieczeństwa .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.02.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Wodne Ochotnicze Pogotowie Ratunkowe Województwa Wielkopolskiego Zarząd w Poznaniu, ul. Al. Niepodległości 8A, 61-875 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 312500,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 272085,00

  • Oferta z najniższą ceną: 272085,00 / Oferta z najwyższą ceną: 296835,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.