Ogłoszenie z dnia 2014-02-04
Gliwice: świadczenie usług w zakresie rezerwacji, sprzedaży i dostarczania biletów komunikacyjnych w ruchu międzynarodowym, oraz rezerwacji hoteli za granicą RP na potrzeby Centrum Onkologii-Instytutu im. Marii Skłodowskiej - Curie, Oddział w Gliwicach
Numer ogłoszenia: 38838 - 2014; data zamieszczenia: 04.02.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Onkologii-Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie Oddział w Gliwicach, ul. Wybrzeże Armii Krajowej 15, 44-101 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 2789171, 2789172, 2789193,, faks 032 2789197, 2789198.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut Badawczy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: świadczenie usług w zakresie rezerwacji, sprzedaży i dostarczania biletów komunikacyjnych w ruchu międzynarodowym, oraz rezerwacji hoteli za granicą RP na potrzeby Centrum Onkologii-Instytutu im. Marii Skłodowskiej - Curie, Oddział w Gliwicach.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: świadczenie usług w zakresie rezerwacji, sprzedaży i dostarczania biletów komunikacyjnych w ruchu międzynarodowym, oraz rezerwacji hoteli za granicą RP na potrzeby Centrum Onkologii-Instytutu im. Marii Skłodowskiej - Curie, Oddział w Gliwicach.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.51.20.00 - Usługi sprzedaży biletów podróżnych i pakietów wycieczkowych 63.51.00.00 - Usługi biur podróży i podobne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.01.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Why Not USA spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa, ul. Sokoła 4a, 35-010 RZESZÓW, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 120000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 120000,00
Oferta z najniższą ceną: 120000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 120000,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
I. Zapis art. 67 ust. 1 pkt 6 brzmi Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50 proc. wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego II. Na etapie prowadzonego w 2012r. postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, którego przedmiotem było Wyłonienie podmiotu świadczącego usługi w zakresie rezerwacji, sprzedaży i dostawy biletów komunikacyjnych w ruchu międzynarodowym oraz rezerwacji hoteli za granicą RP dla pracowników IO, zostało przewidziane zapisami Siwz i zapisami pkt II.1.4 Ogłoszenia o zamówieniu zamieszczonym w Biuletynie Zamówień Publicznych, udzielenie zamówień uzupełniających, przy czym: 1) zakres zamówień uzupełniających będzie polegał na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień tj. na rezerwacji, sprzedaży i dostawie biletów komunikacyjnych w ruchu międzynarodowym oraz rezerwacji hoteli za granicą RP 2) wartość ww. zamówień będzie stanowić nie więcej niż 20proc. wartości zamówienia podstawowego; 3) udzielane będą w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, pod warunkiem wystąpienia potrzeby dokonania ww. zamówień uzupełniających i dysponowania odpowiednimi środkami finansowymi. Biorąc pod uwagę treść zapisu pkt. I i II powyżej należy wskazać, że przesłanki dla wszczęcia procedury zamówienia z wolnej ręki, zostały zachowane, gdyż : a) zakres zamówień uzupełniających polega na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień tj. świadczenie usług w zakresie rezerwacji, sprzedaży i dostarczania biletów komunikacyjnych w ruchu międzynarodowym, oraz rezerwacji hoteli za granicą RP b) wartość ww. zamówienia stanowi nie więcej niż 20 proc. wartości zamówienia podstawowego; kwota ustalona dla zamówienia uzupełniającego - 120 tyś zł przy czym wartość zamówienia podstawowego stanowiła kwotę 600 tyś zł c) udzielone zostanie w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, gdyż występuje potrzeba dokonania ww. zamówienia uzupełniającego
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Ochrona obiektów, mienia i osób na terenie Sieć Badawcza Łukasiewicz - Górnośląski Instytut Technologiczny
- ZP/G/29/25"Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego oraz innych podzespołów komputerowych dla Gliwic, Skawiny oraz Poznania." Cz. I-IV
- 34-P-25 Wykonanie przeglądów elektrycznych w budynkach Zamawiającego
- Modernizacja i przebudowa pomieszczeń 121-126 w budynku Laboratorium Budownictwa wraz z remontem hali laboratoryjnej po zalaniu, znak sprawy: DZPZ.284.30.2025.AP
- Dostawa benzyny bezołowiowej Pb-98 dla Akademickiego Ośrodka Lotniczego Politechniki Śląskiej wraz z usługą tankowania, znak sprawy: DZPZ.282.47.2025.AP
- Sukcesywne przeprowadzenie egzaminów teoretycznych zewnętrznych dla operatorów dronów w kategoriach A2 i STS01. Znak sprawy: DZPZ.283.56.2025.AL
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zorganizowanie 7-dniowego obozu dla łącznie 18 osób w ramach projektu "Lepszy start"
- Organizacja 3 - dniowej wycieczki do Budapesztu dla pracowników Domu Pomocy Społecznej w Legnickim Polu.
- Kompleksowa obsługa Zamawiającego w zakresie rezerwacji i zakupu usług noclegowych w kraju i za granicą oraz rezerwacji i zakupu biletów lotniczych, kolejowych oraz autokarowych
- Świadczenie usług w zakresie rezerwacji, sprzedaży i dostawy biletów lotniczych na przewozy pasażerskie
- Usługa polegająca na kompleksowej organizacji wizyt studyjnych i spotkania
więcej: Usługi biur podróży i podobne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.