Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-03-08
Szczecin: Beatyfikacja Papieża Jana Pawła II
Numer ogłoszenia: 38838 - 2011; data zamieszczenia: 08.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szczecińska Agencja Artystyczna , al. Wojska Polskiego 64, 70-479 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 0-91 4840017, faks 0-91 4840017.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.saa.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: miejska instytucja kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Beatyfikacja Papieża Jana Pawła II.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na obsługę techniczną bezpośredniej transmisji Uroczystości Beatyfikacji Papieża Jana Pawła II na Jasnych Błoniach w Szczecinie. 1.Miejsce montażu. Jasna Błonia im. Jana Pawła II w Szczecinie (szeroki zieleniec usytuowany na północ od budynku, w którym znajduje się Urząd Miasta Szczecin, ograniczony ulicami Ogińskiego, Szymanowskiego i Moniuszki). Bliska okolica pomnika Papieża Jana Pawła II. 2.Instalacja, montaż, deinstalacja i demontaż oraz obsługa techniczna telebimu o następujących parametrach technicznych: a)powierzchnia co najmniej 45 metrów kwadratowych z tolerancją plus-minus 3 metry kwadratowe , b)jasność nie mniejsza niż 5.000 nitów, c)kąt widzenia pionowy nie mniejszy niż 60 stopni, d)kąt widzenia poziomy nie mniejszy niż 140 stopni, e)proporcje obrazu - 16 : 9 f)piksel fizyczny nie więcej niż 16 mm g)piksel optyczny nie więcej niż 8 mm h)konstrukcja pod ekran wysokość podstawy ekranu min 2 m, i)wysłonięcie konstrukcji 3.Instalacja, montaż, deinstalacja i demontaż oraz obsługa techniczna telebimu o następujących parametrach technicznych: a)powierzchnia co najmniej 14 metrów kwadratowych z tolerancją plus-minus 1 metr kwadratowy, b)jasność nie mniejsza niż 5.000 nitów, c)kąt widzenia pionowy nie mniejszy niż 60 stopni, d)kąt widzenia poziomy nie mniejszy niż 140 stopni, e)proporcje obrazu - 16 : 9, f)piksel fizyczny nie więcej niż 16 mm, g)piksel optyczny nie więcej niż 8 mm, h)konstrukcja pod ekran wysokość podstawy ekranu min 2 m, i)wysłonięcie konstrukcji. 4.Realizacja wizji: a)kamera cyfrowa 3CCD - TV - 4 sztuki, b)operatorzy kamer - co najmniej 3 osoby, c)mikser wizji co najmniej 6. kanałowy, d)komputer z oprogramowaniem do emisji prezentacji (plik ppt) e)odtwarzacz DVD. 5.Zapewnienie cyfrowego sygnału telewizyjnego. 6.Instalacja, montaż, deinstalacja i demontaż oraz obsługa techniczna nagłośnienia: a)system wyrównany liniowo (plener lub plac na co najmniej 10. 000 osób) b)system monitorowy, mikrofony konsolety przystosowane do realizacji uroczystości lub koncertów, c)linia opóźniająca - przy drugim telebimie (odległość 300 m od sceny) d)konstrukcje pod nagłośnienie zadaszone i wysłonięte. 7.Instalacja, montaż, deinstalacja i demontaż oraz obsługa techniczna pozostałego sprzętu: a)zadaszona realizatorka dźwięku i wizji, b)namiot techniczny z podłogą, wyposażony w monitor co najmniej 42 calowy, stanowiący podgląd sygnału TV i obrazu ze sceny, z dźwiękiem. 8.Koszty instalacji, montażu, deinstalacji i demontażu oraz obsługi technicznej sprzętu wymienionego w punktach 2 - 7, a także innych urządzeń niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy obciążają wykonawcę. Termin wykonania zamówienia: Rozpoczęcie wykonywania instalowania i montażu sprzętu i urządzeń multimedialnych opisanych w Załączniku nr 1 do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia:- 30.04.2011r. godz.8.00. Gotowość do obsługi technicznej: - 01.05.2011r. godz. 8.00 Deinstalacja i demontaż sprzętu i urządzeń multimedialnych opisanych w Załączniku nr 1 do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia:- 01.05.2011r. po zakończeniu uroczystości Szczegółowy harmonogram czasowy organizacji uroczystości na Jasnych Błoniach zostanie przekazany Wykonawcy, któremu zostanie udzielone zamówienie najpóźniej do dnia 22 kwietnia 2011 r..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 51.00.00.00 - Usługi instalowania (z wyjątkiem oprogramowania komputerowego) 32.32.20.00 - Urządzenia multimedialne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 2.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie przewiduje tego warunku udziału w postępowaniu
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu wykazania spełniania przez wykonawcę warunku, o którym mowa w pkt 5.2. SIWZ (posiadania wiedzy i doświadczenia) wykonawca wraz z ofertą składa oświadczenie o spełnianiu tych warunków. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie przewiduje tego warunku udziału w postępowaniu
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie przewiduje tego warunku udziału w postępowaniu
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy wykonali co najmniej 3 usługi polegające na obsłudze technicznej uroczystości z wykorzystaniem dwóch telebimów, każda o wartości co najmniej 50.000 zł brutto, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.saa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szczecińska Agencja Artystyczna Al. Wojska Polskiego 64, 70-479 Szczecin.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.03.2011 godzina 10:00, miejsce: Miejsce i termin składania ofert: Szczecińska Agencja Artystyczna, Al. Wojska Polskiego 64, Sekretariat, 17 marca 2011r. godzina 10:00..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Dostawa sprzętu i wyposażenia audiowizualnego na potrzeby projektu pn. Branżowe Centrum Umiejętności w dziedzinie energetyki w Zespole Szkół nr 4 im. Armii Krajowej w Szczecinie
- Opracowanie dokumentacji projektowej sieci kanalizacji sanitarnej do przesyłu ścieków z nieruchomości zlokalizowanych na Wyspie Zielonej i części Kępy Parnickiej w Szczecinie
- Wykonanie instalacji kompensacji mocy biernej w budynkach ZUT w Szczecinie (Roboty budowlane w formule "zaprojektuj i wybuduj").
- Dostawa mikroskopów świetlnych i histopatologicznych dla Pomorskiego Uniwersytetu Medycznego w Szczecinie
- Kompleksowa organizacja obozu edukacyjno-zawodowego pn. Zawodowy Summer Camp - edycja III i IV
- Dostawa samochodów operacyjmych
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia do żłobka w celu utworzenia nowego miejsca opieki nad dziećmi do lat 3 w ramach zadania inwestycyjnego: Utworzenie miejsc opieki dla dzieci do lat 3-budowa żłobka w Kamieniu Kraj.
- Dostawa i montaż urządzeń AV do sali 220 w paw. A-4 AGH - KC-DE-zp.272-725/25
- Zakup sprzętu multimedialnego na potrzeby jednostek organizacyjnych UWM w Olsztynie.
- Wykonanie i uruchomienie HUTNICZEGO CENTRUM DOWODZENIA - przestrzeni edukacji i eksploracji
- Wynajem konstrukcji, sprzętu oświetleniowego i nagłośnieniowego na potrzeby koncertu w ramach WOŚP 2026
- Dostawa sprzętu multimedialnego dla jednostek organizacyjnych Politechniki Gdańskiej
więcej: Urządzenia multimedialne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





