eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brzeg › E- Urząd - Elektroniczna platforma usług dla mieszkańców Powiatu Brzeskiego.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-10-09

Brzeg: E- Urząd - Elektroniczna platforma usług dla mieszkańców Powiatu Brzeskiego.
Numer ogłoszenia: 388384 - 2012; data zamieszczenia: 09.10.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 327788 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Brzeski, ul. Robotnicza 20, 49-300 Brzeg, woj. opolskie, tel. 077 444 79 00, faks 077 444 79 03.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: E- Urząd - Elektroniczna platforma usług dla mieszkańców Powiatu Brzeskiego..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.2 Zamówienie obejmuje: 1.2.1 Dostarczenie oprogramowania, instalację i wdrożenie uwzględniające rzeczywistą organizację Starostwa. System Informatyczny oraz wszystkie jego moduły muszą charakteryzować się co najmniej minimalnymi funkcjami określonymi w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia. Szczegółowo zakres zamówienia obejmuje: 1.2.1.1 Dostawę Modułu - System Elektronicznego Obiegu Dokumentów /Elektroniczne Zarządzanie Dokumentami (SEOD/EZD) oraz wszystkie jego podmoduły muszą charakteryzować się co najmniej minimalnymi funkcjonalnościami określonymi w pkt.2 Szczegółowego Opisu Przedmiotu Zamówienia. 1.2.1.2 Wdrożenie SEOD/EZD w Starostwie obejmujące dostarczenie i instalację SEOD/EZD wraz z udzieleniem licencji, obejmujących wszystkie elementy SEOD/EZD oraz Oprogramowanie Wspomagające. 1.2.1.3 Udzielenie 150 licencji na dostarczone oprogramowanie SEOD/EZD. Licencja powinna być udzielona w sposób umożliwiający jednoczesną pracę 150 użytkowników Zamawiającego. Licencja nie może być przywiązana do komputera (stacji klienckiej). 1.2.1.4 Przeprowadzenie niezbędnych szkoleń, w zakresie niezbędnym do prawidłowej obsługi SEOD/EZD. 1.2.1.5 Migrację danych z dotychczas użytkowanego systemu Kancelaryjnego do systemu SEOD/EZD. 1.2.1.6 Zaprojektowanie 100 wzorów pism/decyzji dla SEOD/EZD 1.2.1.7 Dostawę Modułu - Platformy Usług Publicznych on-line dla obywateli wraz z elektroniczną skrzynką podawczą (e-Urząd z ESP) oraz z usługą HSM, charakteryzującej się minimalnymi funkcjonalnościami określonymi w pkt. 3 Szczegółowego Opisu Przedmiotu Zamówienia. 1.2.1.8 Wdrożenie platformy usług publicznych on-line dla obywateli wraz z elektroniczną skrzynką podawczą (e-Urząd z ESP) oraz z usługą HSM oraz uruchomienie jej na serwerze Wykonawcy, w tym zaimplementowanie i uruchomienie 5 usług na platformie Usług Publicznych on-line. 1.2.1.9 Przeprowadzenie niezbędnych szkoleń dla Administratorów w zakresie niezbędnym do prawidłowej obsługi platformy usług publicznych on-line dla obywateli wraz z elektroniczną skrzynką podawczą (e-Urząd z ESP) oraz z usługą HSM. 1.2.1.10 Uruchomienie na platformie usług publicznych on-line 30 rodzajów e-usług. 1.2.1.11 Zaprojektowanie 50 wzorów formularzy elektronicznych dla e-usług publicznych. 1.2.1.12 Dostawę Modułu - Biuletyn Informacji Publicznej - charakteryzującego się minimalnymi funkcjonalnościami określonymi w pkt. 4 Szczegółowego Opisu Przedmiotu Zamówienia. 1.2.1.13 Wdrożenie i uruchomienie Biuletynu Informacji Publicznej (BIP). 1.2.1.14 Migrację danych z dotychczas użytkowanego Biuletynu Informacji Publicznej do dostarczanego Biuletynu Informacji Publicznej. 1.2.1.15 Przeprowadzenie niezbędnych szkoleń dla Administratorów w zakresie niezbędnym do prawidłowej obsługi Biuletynu Informacji Publicznej (BIP). 1.2.1.16 Uruchomienie Biuletynu Informacji Publicznej (BIP) na infokioskach znajdujących się w siedzibie Zamawiającego wraz z możliwością sprawdzenia przez Interesantów statusu prowadzonych spraw. 1.2.1.17 Doposażenia posiadanego przez Wydział Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami systemu o moduły GIS w zakresie udostępniania danych oraz obsługi prac geodezyjnych przez Internet i Intranet, poprzez dostawę Systemu GIS które muszą się charakteryzować minimalnymi funkcjonalnościami określonymi w pkt. 5 Szczegółowego Opisu Przedmiotu Zamówienia. 1.2.1.18 Udzielenie 20 licencji na dostarczone oprogramowanie GIS. Licencja nie może być przywiązana do komputera (stacji klienckiej). 1.2.1.19 Wdrożenie i uruchomienie Systemu GIS. 1.2.1.20 Przeprowadzenie niezbędnych szkoleń dla Użytkowników i Administratorów w zakresie niezbędnym do prawidłowej obsługi Systemu GIS. 1.2.1.21 Dostawę Modułu - Brokera Integracyjnego charakteryzującego się minimalnymi funkcjonalnościami określonymi w pkt. 6 Szczegółowego Opisu Przedmiotu Zamówienia. 1.2.1.22 Wdrożenie i uruchomienie Brokera Integracyjnego (BI) w ramach dostarczanej infrastrukturze u Zamawiającego. 1.2.1.23 Przeprowadzenie niezbędnych szkoleń dla Administratorów w zakresie niezbędnym do prawidłowej obsługi Brokera Integracyjnego (BI). 1.2.1.24 Dostawę, instalację, konfigurację oraz uruchomienie sprzętu komputerowego wraz z opieką serwisową i gwarancyjną. 1.2.1.25 Instalację, konfigurację, parametryzację (w tym zestawienie VPN) urządzeń sieciowych będących w posiadaniu Zamawiającego produkcji firmy CISCO. 1.2.1.26 Opracowanie i dostarczenie pełnej dokumentacji powykonawczej wraz z procedurami awaryjnymi i konserwacyjnymi 1.2.2 Udzielenie min. 3-letniej gwarancji na sprzęt i 3-letniej gwarancji oraz świadczenie opieki serwisowej na dostarczane w ramach zamówienia oprogramowanie. 1.2.3 Oferowany przez Wykonawcę sprzęt i oprogramowanie musi spełniać wszystkie wymagania opisane w niniejszym dokumencie...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.00.00 - Maszyny do przetwarzania danych (sprzęt) 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 79.34.22.05 - 79.34.22.05 .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2007-2013 pn. eUrząd dla mieszkańca opolszczyzny..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.10.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Madkom S.A., Aleja Zwycięstwa 96/98, 81-451 Gdynia, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 571800,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 699438,27

  • Oferta z najniższą ceną: 699438,27 / Oferta z najwyższą ceną: 699438,27

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.