eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa sprzętu komputerowego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-06

Warszawa: Dostawa sprzętu komputerowego
Numer ogłoszenia: 388360 - 2009; data zamieszczenia: 06.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Elektronicznych i Licealnych , ul. Gen. Zajączka 7, 01-518 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8391223, faks 022 8390043.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: szkoła publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa, instalacja i konfiguracja następującego sprzętu komputerowego: a) 16 szt. komputerów stacjonarnych (jednostka centralna), b) 34 st. monitorów, c) 2 szt. laserowej drukarki, d) 1 szt. serwera e) 2 szt. komputerów przenośnych (laptop) f) 1 szt. UPS g) 4 szt. rzutników multimedialnych h) 1 szt. Switche.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00 - Komputery osobiste 30.23.13.00 - Monitory ekranowe 48.82.20.00 - Serwery komputerowe 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 30.42.00.00 - 30.42.00.00 30.21.31.00 - Komputery przenośne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 15.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: : W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy. 2) Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy 3) Wykażą, iż w ciągu ostatnich 3 lat licząc wstecz od dnia wszczęcia postępowania, wykonali z należytą starannością co najmniej 2 (dwie) dostawy sprzętu komputerowego o wartości nie mniejszej niż 50 tysięcy złotych brutto każda. 4) Zapewnią serwis oferowanego sprzętu na następujących zasadach: Reakcja serwisu będzie wynosić następujący czas: a) na awarię serwera i switcha zgłoszoną przez Zamawiającego - max. 48 godzin od chwili zgłoszenia. b) na awarię pozostałego sprzętu komputerowego zgłoszoną przez Zamawiającego - max. 48 godzin. Za czas reakcji serwisu Zamawiający uznaje czas, w którym zgłoszona awaria zostanie naprawiona. 5) Zaoferują sprzęt posiadający następujące certyfikaty: a) Certyfikat ISO9001 lub dokument równoważny dla producenta sprzętu (dla wszystkich oferowanych produktów); b) Certyfikat lub dokument równoważny, potwierdzający poprawną współpracę oferowanych modeli komputerów z systemami operacyjnym z rodziny Windows - dla komputerów (jednostek centralnych i laptopów) c) Deklaracje zgodności CE dla wszystkich rodzajów oferowanego sprzętu (dla wszystkich oferowanych produktów) d) Certyfikat lub inny równoważny dokument potwierdzający poprawną współpracę oferowanego modelu serwera z systemami operacyjnymi z rodziny Windows (dotyczy serwera).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Wykonawcy zobowiązani są do złożyć wraz z ofertą następujące dokumenty: 1) Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy o treści zgodnej z załącznikiem nr 3 do siwz. 2) Oświadczenie o zapewnieniu serwisu i o spełnianiu przez oferowany sprzęt wymagań zamawiającego oraz o posiadaniu przez oferowany sprzęt: a) Certyfikat ISO9001 lub dokument równoważny dla producenta sprzętu (dla wszystkich oferowanych produktów); b) Certyfikat lub dokument równoważny, potwierdzający poprawną współpracę oferowanych modeli komputerów z systemami operacyjnym z rodziny Windows - dla komputerów (jednostek centralnych i laptopów) c) Deklaracje zgodności CE dla wszystkich rodzajów oferowanego sprzętu (dla wszystkich oferowanych produktów) d) Certyfikat lub inny równoważny dokument potwierdzający poprawną współpracę oferowanego modelu serwera z systemami operacyjnymi z rodziny Windows (dotyczy serwera) o treści zgodnej z załącznikiem nr 6 do siwz. 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.) Wykaz zrealizowanych usług potwierdzających spełnienie przez Wykonawców warunku określonego w pkt. 8.3 zgodnie z załącznikiem nr 5 do niniejszej specyfikacji (wykaz zrealizowanych dostaw). 5) Dokumenty potwierdzające, że dostawy wymienione w pkt. 8.3 zostały wykonane z należytą starannością (np. referencje, listy polecające itp.)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zseil.edu.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Elektronicznych i Licealnych, ul. Gen. Zajączka 7 01-518 Warszawa nr tel. (022) 839 12 23 fax : (022) 839 00 43 - pokój nr 23 - Sekretariat Szkoły.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.11.2009 godzina 14:00, miejsce: Zespół Szkół Elektronicznych i Licealnych, ul. Gen. Zajączka 7 01-518 Warszawa nr tel. (022) 839 12 23 fax : (022) 839 00 43 - pokój nr 23 - Sekretariat Szkoły.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.