eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kościerzynaprojekt budowlany i wykonawczy remontu nawierzchni drogi krajowej nr 20 na odcinku Węglewo - Miastko km od 171+ 433 do 180 + 533"



Ogłoszenie z dnia 2006-07-28

POZYCJA 38834

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Kościerzyna: projekt budowlany i wykonawczy remontu nawierzchni drogi krajowej nr 20 na odcinku Węglewo - Miastko km od 171+ 433 do 180 + 533" Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Gdańsku Rejon w Kościerzynie, do kontaktów: Edmund Mrówka - w technicznych i merytorycznych, Wiesław Repiński - w sprawach procedury przetargowej, Bożena Żynda - uzyskanie specyfikacji, ul. Drogowców 2, 83-400 Kościerzyna, woj. pomorskie, tel. 058 6864071, fax 058 6863349, e-mail: rddkoscierzyna@gdansk.gddkia.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.gddkia.gov.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja rządowa centralna; zarządzanie drogami krajowymi. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: projekt budowlany i wykonawczy remontu nawierzchni drogi krajowej nr 20 na odcinku Węglewo - Miastko km od 171+ 433 do 180 + 533". 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 12. Główne miejsce świadczenia usług: siedziba Wykonawcy i droga krajowa nr 20 na odc. Węglewo - Miastko. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego remontu nawierzchni drogi krajowej Nr 20 Stargard Szczeciński - Gdynia na odcinku Węglewo - Miastko od km 171 + 433 do km 180 + 533. Zakres usługi obejmuje zaprojektowanie: poszerzenia nawierzchni do 7 m, wzmocnienia konstrukcji nawierzchni do nacisku 115 kN/oś, odwodnienia korpusu drogi, w tym remontu lub przebudowy istniejących przepustów pod drogą, zatok autobusowych wraz z chodnikami pomiędzy zatokami, chodników i ścieżek rowerowych w terenie zabudowanym, bezpiecznych przejść dla pieszych, korektę geometrii skrzyżowań z drogami podporządkowanymi 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.22.00 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.20.00 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: długość odcinka drogi objęta projektem - 9,1 km 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 31.10.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 3 000 PLN 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: A/ Warunki ogólne: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy PZP, i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wyżej określone warunki musi spełniać każdy z Wykonawców. B/ Warunki szczegółowe: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający warunki określone poniżej: 1. Potencjał ekonomiczno-finansowy Wykonawcy: Wykonawca musi wykazać: a) Średni roczny przychód za ostatnie trzy lata obrotowe na podstawie "Rachunku zysków i strat" pozycja "Przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów" lub "Przychód netto ze sprzedaży i zrównane z nimi" lub w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego - średni obrót roczny z okresu ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - z tego okresu, potwierdzony oryginałami lub kopiami dokumentów w składanej ofercie, w wysokości nie mniejszej niż 550 000 PLN. b) Posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na wartość co najmniej 45 000 PLN. 1.1. Potencjał ekonomiczno-finansowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że: a) Warunek określony w ppkt. 1.a spełniają łącznie. b) Warunek określony w pkt 1.b (posiadanie ubezpieczenia) spełnia każdy z Wykonawców w zakresie prowadzonej przez siebie działalności. Łączna kwota na ubezpieczenie wszystkich Wykonawców (wynikająca z przedstawionych w ofercie dokumentów ubezpieczenia) powinna być nie mniejsza niż określona w pkt 1.b. 2. Potencjał kadrowy a) Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się minimalnymi kwalifikacjami zawodowymi, doświadczeniem i wykształceniem, odpowiednimi do stanowisk jakie zostaną im powierzone. I. Wykonawca przedstawi w ofercie kandydatów na każde stanowisko wymienione poniżej w pkt 1) i 2): 1) Projektant drogowy - 2 osoby, z których każda w ciągu ostatnich 3 lat wykonała minimum 3 projekty przebudowy lub budowy dróg krajowych lub wojewódzkich o nawierzchni bitumicznej wraz ze skrzyżowaniami, (w tym minimum 1 projekt dla terenu zabudowanego z uzbrojeniem) o zakresie i złożoności zbliżonej do przedmiotu zamówienia, Wymagania dla projektanta drogowego: - wykształcenie wyższe, lub minimum średnie techniczne, - uprawnienia budowlane projektowe w zakresie projektowania dróg, - minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe w projektowaniu dróg. 2) Weryfikator branży drogowej - 1 osoba, która w ciągu ostatnich 3 lat wykonała lub zweryfikowała minimum 5 projektów przebudowy lub budowy dróg, o zakresie i złożoności zbliżonej do przedmiotu zamówienia, Wymagania dla weryfikatora branży drogowej: - wykształcenie wyższe, lub minimum średnie techniczne, - uprawnienia budowlane projektowe w zakresie projektowania dróg, - minimum 8 letnie doświadczenie zawodowe w projektowaniu dróg. II. Przed podpisaniem umowy Wykonawca będzie zobowiązany zapewnić pozostały personel spełniający wymaganie określone w ppkt 3) i 4). 3) Projektanci pozostałych branż - po 1 osobie, które w ciągu ostatnich 3 lat wykonały projekty danej branży, Wymagania dla projektanta branży inna niż drogowa: - wykształcenie wyższe, lub minimum średnie techniczne, - uprawnienia budowlane projektowe w zakresie projektowania danej branży, - minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe w projektowaniu. 4) Weryfikatorzy pozostałych branż - po 1 osobie, które w ciągu ostatnich 3 lat wykonały lub zweryfikowały minimum 5 projektów danej branży, Wymagania dla weryfikatora danej branży: - wykształcenie wyższe, lub minimum średnie techniczne, - uprawnienia budowlane projektowe w zakresie projektowania danej branży, - minimum 5 letnie doświadczenie zawodowe w projektowaniu danej branży. b) Przez wymagane minimalne doświadczenie zawodowe dla stanowisk, dla których wymagane są uprawnienia budowlane, rozumie się lata czynne zawodowo od daty uzyskania uprawnień budowlanych. c) Projektantom branży drogowej i mostowej w przypadku uzyskania uprawnień budowlanych w latach 1994÷2003 uznane będą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń (lub innej wymienionej w ustawie Prawo budowlane z tego okresu), przy zachowaniu warunku posiadania doświadczenia w projektowaniu jak wyżej. d) Projektanci branży drogowej i pozostałych branż powinny posiadać aktualne (na dzień składania ofert) zaświadczenia potwierdzające przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego (zgodnie z ustawą z dnia 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów - Dz. U. z 2001 r. Nr 5, poz. 42 z późniejszymi zmianami). 2.1. Potencjał kadrowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunki określone w pkt 2. 3. Wymagane doświadczenie Wykonawcy Wykonawca winien posiadać doświadczenie w wykonywaniu usług projektowych branży drogowej odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia - w zakresie dróg o nawierzchni bitumicznej, polegających na projektowaniu budowy lub przebudowy dróg krajowych lub wojewódzkich wraz ze skrzyżowaniami, (w tym minimum 1 projektu dla terenu zabudowanego z uzbrojeniem),. W wykazie usług wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, Wykonawca winien wykazać niżej wymagane ilości i wartości zrealizowanych usług z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat ich wykonania oraz odbiorców tych usług. Wykonawca winien załączyć dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. a) Wymagana ilość zrealizowanych usług Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej trzy projekty przebudowy lub budowy dróg krajowych lub wojewódzkich wraz ze skrzyżowaniami, (w tym minimum jeden projekt dla terenu zabudowanego z uzbrojeniem), o zakresie i złożoności zbliżonej do przedmiotu zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. b) Wymagana łączna wartość wykonanych usług Łączna wartość netto usług projektowych wykonanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, powinna wynosić co najmniej 1 800 000 PLN. 3.1. Doświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że: a) Warunek określony w pkt 3.a (dot. ilości wymaganych robót) spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy, z zastrzeżeniem, że jeden uczestnik konsorcjum wykonał (w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), co najmniej dwa zadania polegające na projektowaniu przebudowy lub budowy dróg krajowych lub wojewódzkich wraz ze skrzyżowaniami, (w tym minimum jeden projekt dla terenu zabudowanego z uzbrojeniem), o długości co najmniej 10 km i złożoności zbliżonej do przedmiotu zamówienia. b) Warunek określony w pkt 3.b spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy. 4. Podwykonawstwo a) Zamawiający nie dopuszcza powierzenia wykonania przedmiotu zamówienia przy udziale Podwykonawców/Podmiotów w zakresie branży drogowej. Zamawiający dopuszcza wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale Podwykonawców /Podmiotów w zakresie opracowania projektów z branż innych niż drogowa oraz wykonania pomiarów geodezyjnych i badań laboratoryjnych istniejącej nawierzchni w zakresie określonym w "Opisie przedmiotu zamówienia". Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Komisja przetargowa dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu w oparciu o przedłożone dokumenty jak niżej: Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. 2. Dokumenty potwierdzające, że nie występują przesłanki wykluczenia Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 1, 2 Ustawy PZP. 3. Bilans i rachunek zysków i strat (elementy sprawozdania finansowego) za ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. W przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego - inne dokumenty określające obroty, zysk oraz zobowiązania i należności za okres jak w zdaniu poprzednim. 4. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, w tym działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia. 5. Informację o osobach, które będą kierować wykonaniem zamówienia. Do informacji winny być dołączone kopie uprawnień budowlanych osób, od których wymagane jest posiadanie uprawnień (przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w ustawie Prawo budowlane i dokument potwierdzający przynależność do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa - zaświadczenie aktualne na dzień składania ofert). 6. Informację o doświadczeniu Wykonawcy. Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji usługi zostały wykonane należycie. 7. Informację na temat Podwykonawców, przy udziale których Wykonawca zamierza wykonać zamówienie. Dokumenty składane w ofercie w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych, dokumenty wymienione w pkt 1 i 2 winny być przedłożone przez każdego Wykonawcę. 2. W celu potwierdzenia spełnienia warunków szczegółowych, dokumenty wymienione w pkt 3, 4 i 6, winien przedłożyć każdy z Wykonawców, natomiast dokumenty wymienione w pkt 5 i 7 winien przedłożyć w imieniu wszystkich ten, lub ci spośród Wykonawców, którzy są odpowiedzialni za spełnienie warunków.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl. Opłata: 12,2 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: gotówką w kasie Pełnomocnika Zamawiającego, Rejonu w Kościerzynie przy ul. Drogowców nr 2, lub przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w: Kredyt Bank S.A. II Oddział w Gdańsku Nr 23 1500 1171 1211 7004 4378 0000 Ww. kwota dotyczy odbioru SIWZ w siedzibie Rejonu w Kościerzynie przy ul. Drogowców 2. W przypadku wysyłki SIWZ ceny zostanie powiększona o koszt wysyłki. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.08.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 17.08.2006, godzina 10:05, GDDKiA Oddział w Gdańsku Rejon w Kościerzynie, ul. Drogowców 2, pokój 203.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: Ewentualne protesty winny być wniesione w formie pisemnej lub faksem. Jeżeli Wykonawca przekaże protest faksem, Zamawiający - na żądanie Wykonawcy - niezwłocznie potwierdzi fakt jego otrzymania. Protest wniesiony faksem uzna się za złożony w terminie jeżeli dotarł on przed upływem terminu i został niezwłocznie potwierdzony w formie pisemnej. Zasada ta obowiązuje także Wykonawców, którzy stają się uczestnikami postępowania toczącego się w wyniku wniesienia protestu. 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 20.07.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.