Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-11-06
Gdańsk: PN-175/36/SSAM/2009/USG/NEUROL.
Numer ogłoszenia: 388320 - 2009; data zamieszczenia: 06.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny św. Wojciecha Adalberta Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Jana Pawła II 50, 80-462 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. (058) 556 45 15, 7684281, faks (058) 556 36 18, 7614629.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.gda.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PN-175/36/SSAM/2009/USG/NEUROL..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: - zakup, dostawę, i uruchomienie fabrycznie nowego (produkcji min.2009r.) aparatu USG z Dopplerem do badań przepływu w tętnicach dogłowowych i przezczaszkowych - wraz z wyposażeniem - 1 szt., określonego w CPV: 33.11.20.00-8 - sprzęt obrazujący pogłosowy, ultradźwiękowy i dopplerowski; - uruchomienie i oddanie do eksploatacji dostarczonego aparatu; - szkolenie wytypowanego personelu Zamawiającego z zakresu obsługi aparatu; 2. Wykonawca zapewni pełną obsługę serwisową (ujętą w cenie oferty) dostarczonego aparatu, w okresie trwania gwarancji, tj. w okresie (min. 24 m-cy), wraz z: - częściami zamiennymi, - wykonaniem przeglądów serwisowych, zgodnie z wymogami producenta, - wykonaniem innych czynności niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania aparatu..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.20.00-8.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 3500III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; Warunek ten będzie spełniony, jeżeli: - wykonawca posiadania doświadczenie w zakresie dostaw odpowiadających przedmiotowi zamówienia. Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 2 dostawy (na kwotę nie mniejszą niż 150000 zł. każda z nich), z podaniem ich wartości, przedmiotu zamówienia, dat wykonania i odbiorców. Wykazane dostawy muszą być potwierdzone w formie referencji podmiotów, na rzecz których były wykonane, że te dostawy zostały wykonane terminowo i należycie. 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; Warunek ten będzie spełniony, jeżeli: - wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową zapewniającą realizację zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 150000 zł., 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na mocy art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych. 5.Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków wymienionych w podpunktach 1-4 na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń i dokumentów. 6.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego mogą wykazać, że razem spełniają warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 dookreślone w pkt. IV. 10 niniejszej specyfikacji. 7. spełnić wszystkie warunki zawarte w niniejszej specyfikacji , Ocena spełnienia wyżej wymienionych warunków udziału dokonana będzie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia (druk ZP-17), na podstawie informacji zawartych w dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w Rozdz. IV pkt. 12 specyfikacji. Z treści złożonych dokumentów i oświadczeń musi jednoznacznie wynikać, iż wykonawca spełnia w/w warunki. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba ze mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu udokumentowania spełnienia warunków udziału w postępowaniu (Rozdział III) oraz spełnienia wymogów postawionych przedmiotowi zamówienia do oferty winny być załączone n/wymienione dokumenty i oświadczenia: a/ aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie z właściwego organu rejestracyjnego, że wykonawca jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym, potwierdzające, że zakres działalności gospodarczej wykonawcy odpowiada profilowi dostaw objętych postępowaniem ze wskazaniem osób upoważnionych do wykonywania czynności prawnych w imieniu wykonawcy, wystawiony/uaktualniony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b/ oświadczenie Wykonawcy, zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy - Załącznik Nr 3; c/ dokumenty dopuszczające oferowany typ aparatu do obrotu, o których mowa w rozdz. I specyfikacji; d/ wypełniony Załącznik nr 4 - Parametry graniczne; e) załączenia do oferty materiałów źródłowych w języku polskim (np. DTR, katalogi, foldery) - szczegółowo opisujących oferowany typ aparatu; f) wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw odpowiadających przedmiotowi zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie na kwotę nie mniejszą niż 150000 zł. każda z nich, z podaniem ich wartości, przedmiotu dostaw, dat wykonywania, odbiorców - zgodnie z zapisem pkt. 2 Rozdz. III specyfikacji; g) referencje do w/w wykazu z podaniem kwot , podpisane przez kierownika zakładu. Referencje mają obowiązek złożyć wszyscy wykonawcy, którzy składają ofertę - zgodnie z zapisem pkt. 2 Rozdz. III; h) informacji banku lub spółdzielni kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy na kwotę nie mniejszą niż 150000 zł., wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przez upływem terminu składania ofert..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.gda.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zamawiający i/lub www.szpital.gda.pl.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.11.2009 godzina 12:00, miejsce: Zamawiający, pok. 44 - sekretariat Dyrektora.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Przebudowa dachu w budynku Urzędu Statystycznego w Gdańsku
- 2024. Dostawa słupków wygrodzeniowych i stojaków rowerowych - II post.
- Przebudowa węzła żywienia oraz dostosowanie budynku SP nr 65 przy ul. Śluzy 6 w Gdańsku do obowiązujących przepisów ppoż. w ramach modernizacji w obiektach oświatowych - realizacja nakazów służb.
- Modernizacja systemu parkingowego w budynku Europejskiego Centrum Solidarności w Gdańsku
- USŁUGI POCZTOWE W OBROCIE KRAJOWYM I ZAGRANICZNYM
- Pełnienie nadzoru nad dokumentacją projektową podczas realizacji robót budowlanych polegających na wykonaniu Zadania pn.: "Budowa obwodnicy Kartuz - etap II"
więcej: przetargi w Gdańsku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.