Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-11-06
Międzychód: Przedmiotem zamówienia jest Przygotowanie i dostawa posiłków - całodobowo - dla pacjentów SPZOZ Międzychód
Numer ogłoszenia: 388290 - 2009; data zamieszczenia: 06.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Szpitalna 10, 64-400 Międzychód, woj. wielkopolskie, tel. 095 7482011, faks 095 7482711 wew. 122.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz-miedzychod.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest Przygotowanie i dostawa posiłków - całodobowo - dla pacjentów SPZOZ Międzychód.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Przygotowanie i dostawa posiłków - całodobowo - dla pacjentów SPZOZ Międzychód 1. Jadłospis dekadowy sporządzany przez dietetyka szpitalnego, a zatwierdzony przez Ordynatorów Oddziałów i Dyrektora SPZOZ zawiera diety tj. dietę podstawową, lekkostrawną oraz diety specjalne w poszczególnych oddziałach. 2. Posiłki wg jadłospisu sporządzone muszą być na podstawie zarządzenia Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dnia 24.06.1974r. (Dz. U. Nr 16 poz. 69 z dnia 25.09.1974r. w sprawie racji pokarmowych w całodziennym wyżywieniu określonych grup ludności. 3. Posiłki dostarczane będą bezpośrednio do poszczególnych oddziałów szpitala w Międzychodzie i Sierakowie porcjowane w odpowiednich opakowaniach, zgodnie z opisem zawartym w pkt 7 4. Oferent zobowiązany jest do dostarczenia posiłków dla pacjentów szpitali w Międzychodzie i w Sierakowie zgodnie z zamówieniem złożonym przez osobę upoważnioną przez Zamawiającego. 5. Oferent zobowiązuje się do dostarczenia posiłków do dwóch lokalizacji tj.: a) Szpitala w Międzychodzie przy ul. Szpitalnej 10 - wyżywienie całodzienne w ilości szacunkowo 95 porcji dzienne (każdy posiłek), b) Szpitala w Sierakowie przy ul. Poznańskiej 40 - wyżywienie całodzienne w ilości szacunkowo 15 porcji (każdy posiłek), W/w posiłki należy dostarczyć do jednej lokalizacji: - śniadanie do godz. 8:00 - obiad, podwieczorek, kolacja do godz. 12:30 do drugiej lokalizacji: - śniadanie do godz. 8:30 - obiad, podwieczorek, kolacja do godz. 13:00 Dla pacjentów dorosłych, którym przepisana jest dieta cukrzycowa lub dieta wysokobiałkowa oraz dla dzieci - do dziennego wyżywienia zapewniony będzie czwarty posiłek tj. podwieczorek - średnio 30 porcji dziennie. 6. Oferent zobowiązuje się do zapewnienia możliwości wyboru posiłków obiadowych z co najmniej dwóch dostępnych pozycji jadłospisu w tej samej cenie. Zestawienie posiłków oferowanych przez Dostawcę zawarte będzie w sporządzonych jadłospisach dekadowych. 7. Posiłki dostarczone muszą być w naczyniach jednorazowych (styropianowych), dopuszczonych do kontaktu z żywnością oraz o właściwościach pozwalających na utrzymywanie temperatury posiłków. Jednocześnie Oferent zobowiązuje się do zebrania i utylizowania we własnym zakresie zużytych naczyń wraz z resztkami jedzenia. Wszystkie opakowania (w tym zbiorcze) winny posiadać wszelkie wymagane prawem atesty, pozytywne opinie itp. 8. Oferent zobowiązany jest do przechowywania z każdego dnia próbek żywnościowych z poszczególnych diet. 9. Koszt surowca nie może być niższy niż 50% stawki netto. 10. Miejsce przygotowania posiłków nie może być oddalone dalej niż 40 km od szpitali. 11. Rozliczenie nastąpi w okresie dekadowym. 12. Zamawiający zastrzega, iż stawka dziennego wyżywienia w przeliczeniu na jednego hospitalizowanego pacjenta nie może być wyższa niż 16,50 PLN brutto wraz z podwieczorkiem. 13. Zamawiający zastrzega sobie prawo do okresowej kontroli w zakresie: - zgodności dostarczanych posiłków z wymogami Zamawiającego pod względem wagowym (tzw. gramówka) - podtrzymania odpowiedniej temperatury dostarczanych posiłków a) zupy - temperatura 75o C (?3oC) b) II danie - temperatura 65o C (?3oC) 14. Oferent zobowiązany jest do dostarczania dodatków do kolacji w następujący sposób: - dodatek do kolacji (np. wędliny, pasztet, sery itp.) na czas przechowywania winien być pakowany zbiorczo dla każdego oddziału z podziałem na poszczególne diety - osobno - każda porcja..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.89.42.20 - Posiłki szpitalne 15.89.42.00 - Posiłki gotowe 15.89.43.00 - Dania gotowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 7.000,00 PLN Wadium należy wnieść w terminie do dnia: 20.11.2009r. do godz. 12:00 a) w pieniądzu na konto Zamawiającego Pekao S.A. I/O Międzychód 13 1240 3565 1111 0000 4441 6571 b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, c) w gwarancjach ubezpieczeniowych lub bankowych, d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.)III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zgodnie z art. 22 ust 1 ustawy o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Warunek ten będzie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca oświadczy, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz na potwierdzenie spełniania tego warunku załączy do oferty stosowne dokumenty (odpis właściwego rejestru lub z zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej), z których wynikać będzie, że wykonawca jest uprawniony do prowadzenia działalności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, Warunek ten będzie spełniony jeżeli wykonawca oświadczy, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a także wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, zrealizował usługi żywienia zbiorowego odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia. (co najmniej jedna usługa potwierdzona prawidłowym wykonaniem zadania - listem referencyjnym). 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Warunek ten będzie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca oświadczy, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie przedmiotu zamówienia. 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Warunek ten będzie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca oświadczy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy oraz wykaże, że: a) nie zalega z uiszczaniem podatków i opłat, b) nie zalega z uiszczaniem składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, c) nie był prawomocnie skazany za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego (art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy), a w przypadku podmiotów zbiorowych, sąd nie orzekł wobec nich zakazu ubiegania się o zamówienie, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy); 2. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana na podstawie analizy dokumentów oraz oświadczeń, które zamawiający określił w SIWZ jako konieczne do złożenia przez wykonawcę przy zastosowaniu kryterium spełnia, nie spełnia. Oferta spełniająca warunki otrzyma ocenę spełnia, natomiast oferta nie spełniająca warunków otrzyma ocenę nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie: o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy oraz, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 2) w celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy, oraz że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia zamawiający żąda złożenia: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; c) aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, d) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, e) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, f) wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował usługi żywienia zbiorowego odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia. (co najmniej jedna usługa potwierdzona prawidłowym wykonaniem zadania - listem referencyjnym). Wykonawca zobowiązany jest również złożyć następujące dokumenty niezbędne do przeprowadzenia postępowania: 1. Ofertę wykonawcy - wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 1 do SIWZ. 2. Wykaz osób uprawnionych do reprezentowania wykonawcy i składania oświadczeń woli -wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 2 do SIWZ. 3. Pozytywna opinia SANEPID-u - dopuszczająca Oferenta do wykonywania przedmiotowego zamówienia (zatwierdzenie kuchni o raz transportu) - jako dokument potwierdzający, ze przedmiot zamówienia będzie wykonywany prawidłowo. 4. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (np. dietetyk) - jako dokument potwierdzający, ze przedmiot zamówienia będzie wykonywany prawidłowo. 5. Dokumenty potwierdzające, że Oferent wdrożył lub wdraża system zarządzania bezpieczeństwem zdrowotnym żywności HACCP - jako dokument potwierdzający, ze przedmiot zamówienia będzie wykonywany prawidłowo..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzoz-miedzychod.com.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
w Międzychodzie
Ul. Szpitalna 10, 64-400 Międzychód.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.11.2009 godzina 12:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Międzychodzie Ul. Szpitalna 10, 64-400 Międzychód (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z MIĘDZYCHODU
- Poprawa dostępności szkół podstawowych Gminy Międzychód dla osób ze szczególnymi potrzebami edukacyjnymi - w formule zaprojektuj i wybuduj (z podziałem na części)
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowych na Budowę dróg gminnych na terenie Gminy Międzychód (zamówienie podzielone na 3 części)
więcej: przetargi w Międzychodzie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA PRODUKTÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DLA SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 5 W OŁAWIE
- Dostawa artykułów żywnościowych do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Woli Kiełpińskiej w podziale na 8 części
- Sukcesywną dostawę artykułów spożywczych z podziałem na części dla Szkoły Podstawowej Nr 1 w Sopocie z podziałem na 8 części
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 30 im. Powstańców 1863r. w Warszawie - na 2026 rok
- Dostawy żywności do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 20 w Wrocławiu z podziałem na części.
- Usługa wykonywania i dostarczania obiadów do Zespołu Szkół Ogólnokształcących Nr 6 w Gdańsku
więcej: Posiłki gotowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





