eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnów › dostawa sprzętu informatycznego dla Sądu Rejonowego w Tarnowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-11-21

Tarnów: dostawa sprzętu informatycznego dla Sądu Rejonowego w Tarnowie
Numer ogłoszenia: 388204 - 2011; data zamieszczenia: 21.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Tarnowie , ul. J. Dąbrowskiego 27, 33-100 Tarnów, woj. małopolskie, tel. 14 688 74 00, faks 14 688 74 66.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tarnow.sr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa sprzętu informatycznego dla Sądu Rejonowego w Tarnowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa sprzętu informatycznego dla Sądu Rejonowego w Tarnowie 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1. Komputer przenośny sztuk 20 do kwoty 3500 zł brutto za sztukę. Wymagane minimalne parametry techniczne komputerów: 1.Typ: Komputer przenośny typu notebook z ekranem 15,6 cala o rozdzielczości: HD (1366x768) w technologii LED przeciwodblaskowy 2.Zastosowanie: Komputer przenośny będzie wykorzystywany dla potrzeb aplikacji biurowych, dostępu do sieci internet oraz poczty elektronicznej 3.Procesor:Zaoferowany procesor musi uzyskiwać w teście Passmark CPU Mark wynik min.: 2600 punktów (wynik zaproponowanego procesora musi znajdować sie na stronie www.cpubenchmark.net ) W przypadku użycia przez oferenta testów wydajności Zamawiający zastrzega sobie, iż w celu sprawdzenia poprawności przeprowadzenia testów oferent musi dostarczyć zamawiającemu oprogramowanie testujące, oba równoważne porównywalne zestawy oraz dokładny opis użytych testów wraz z wynikami w celu ich sprawdzenia w terminie nie dłuższym niż 3 dni od otrzymania zawiadomienia od zamawiającego. 4.Pamięć operacyjna RAM:4GB (możliwość rozbudowy do min 8GB) 5.Parametry pamieci masowej:Min. 320 GB SATA, 7200 obr. min. 6.Karta graficzna:Zintegrowana w procesorze z możliwością dynamicznego przydzielenia pamięci systemowej, ze sprzętowym wsparciem dla DirectX 10.1, Shader 4.1 posiadająca min. 12EU (Graphics Execution Units) oraz Dual HD HW Decode 7.Wyposażenie multimedialne: Karta dźwiękowa zgodna z HD, wbudowane głośniki 8.Wymagania dotyczące baterii i zasilania: 6-cell, 48WHr, Li-Ion Czas pracy na baterii min 5 godzin Zasilacz o mocy min. 65W 9.Zgodność z systemami operacyjnymi i standardami: Zgodność z 64-bitową wersją systemu operacyjnego Microsoft Windows 7 Professional PL lub równoważny, zainstalowany system operacyjny nie wymagający aktywacji za pomocą telefonu lub Internetu w firmie Microsoft + nośnik. Zainstalowany Microsoft Office 2010 OEM PL 10.BIOS: Możliwość odczytania z BIOS: 1.Modelu komputera, 2.Wersji BIOS, 3.Modelu procesora wraz z informacjami o ilości rdzeni, prędkościach min i max zegara, wielkości pamięci podręcznej Cache L1, L2 i L3 4.Informacji o ilości pamięci RAM wraz z informacją o sposobie ich obsadzenia 5.Informacji o dysku twardym: model oraz pojemność 6.Informacji o napędzie optycznym Możliwość wyłączenia/włączenia: zintegrowanej karty sieciowej z poziomu BIOS bez uruchamiania systemu operacyjnego z dysku twardego komputera lub innych, podłączonych do niego, urządzeń zewnętrznych. Funkcja blokowania/odblokowania BOOT-owania stacji roboczej z dysku twardego, zewnętrznych urządzeń oraz sieci bez potrzeby uruchamiania systemu operacyjnego z dysku twardego komputera lub innych, podłączonych do niego, urządzeń zewnętrznych. Możliwość - bez potrzeby uruchamiania systemu operacyjnego z dysku twardego komputera lub innych, podłączonych do niego urządzeń zewnętrznych - ustawienia hasła na poziomie systemu, administratora i dysku twardego 11.Certyfikaty i standardy: Certyfikat ISO9001:2000 dla producenta sprzętu Certyfikat ISO 14001 dla producenta sprzętu, produkt musi spełniać normy Energy Star lub równoważne, Certyfikat CE 12.Ergonomia: Głośność jednostki centralnej mierzona zgodnie z normą ISO 7779 oraz wykazana zgodnie z normą ISO 9296 w pozycji operatora w trybie pracy dysku twardego (WORK) wynosząca maksymalnie 26 dB oraz w pozycji obserwatora w trybie pracy dysku twardego (WORK) wynosząca maksymalnie 20 dB (załączyć oświadczenie producenta wraz z raportem badawczym wystawionym przez niezależną akredytowaną jednostkę) 13.Waga i wymiary: Waga max 2.5 kg z baterią 6-cell Szerokość: max 376 mm Wysokość: max 35 mm Głębokość: max 261 mm 14.Bezpieczeństwo: Złącze typu Kensington Lock Czujnik spadania zintegrowany z płytą główną działający nawet przy wyłączonym notebooku oraz konstrukcja absorbująca wstrząsy 15.Warunki gwarancji: 3-letnia gwarancja producenta świadczona na miejscu u klienta Czas reakcji serwisu - do końca następnego dnia roboczego Firma serwisująca musi posiadać ISO 9001:2000 na świadczenie usług serwisowych oraz posiadać autoryzacje producenta komputera. Serwis urządzeń musi być realizowany przez Producenta lub Autoryzowanego Partnera Serwisowego Producenta. W przypadku awarii dysków twardych dysk pozostaje u Zamawiającego. 16.Wymagania dodatkowe: 1. Wbudowane porty i złącza: 4x USB w tym jedno USB o funkcjonalnosci eSATA i minimum 2 x USB 3.0, złącze słuchawek, złącze mikrofonu, RJ-45, VGA, HDMI, czytnik kart 8 w 1, ExpressCard 34mm, kamera 2Mpix + mikrofon, 2.Karta sieciowa LAN 10 100 1000 Ethernet RJ 45 zintegrowana z płytą główną oraz WLAN 802.11b g n, zintegrowany z płytą główną lub w postaci wewnętrznego modułu mini-PCI Express. 3.Klawiatura (układ US -QWERTY), touchpad 240 CPI 4.Bluetooth 3.0 5.Napęd optyczny 8x DVD + - RW wewnętrzny. Dołączone oprogramowanie do nagrywania i odtwarzania. 6.Możliwość telefonicznego sprawdzenia konfiguracji sprzętowej komputera oraz warunków gwarancji po podaniu numeru seryjnego bezpośrednio u producenta lub jego przedstawiciela. 7.Dołączony nośnik ze sterownikami. 2. Tablet typu iPad sztuk 4 do kwoty 3500zł brutto za sztukę lub równoważny. Ekran Panoramiczny ekran dotykowy Multi-Touch o przekątnej 9,7 cala, z podświetleniem LED i błyszczącą powłoką, wykonany w technologii IPS Rozdzielczość 1024 na 768 pikseli przy 132 pikselach na cal (ppi) Powłoka oleofilowa odporna na odciski palców Jednoczesne wyświetlanie informacji w wielu językach i zestawach znaków Interfejsy Model Wi-Fi + 3G: UMTS HSDPA HSUPA (850, 900, 1900, 2100 MHz); GSM EDGE (850, 900, 1800, 1900 MHz) Wi-Fi (802.11abgn) Bluetooth 2.1 + EDR Układ procesorowy energooszczędny i wydajny dwurdzeniowy układ SoC (system jednoukładowy) taktowany zegarem 1 GHz Pojemność Nie mniej niż 64 Gb Kamery Kamera tylna: do nagrywania wideo, HD (720p) do 30 klatek na sekundę z dźwiękiem; jako aparat fotograficzny z 5krotnym zoomem cyfrowym Kamera przednia: do nagrywania wideo, VGA do 30 klatek na sekundę z dźwiękiem; jako aparat fotograficzny o rozdzielczości VGA Sterowanie ekspozycją nagrań wideo i zdjęć poprzez stukanie w ekran Automatyczne dodawanie geoznaczników do zdjęć i wideo przy wykorzystaniu sieci Wi-Fi Zasilanie i bateria Wbudowana bateria litowo-polimerowa o pojemności 25 Wh Do 10 godzin przeglądania WWW przez Wi-Fi, oglądania wideo lub słuchania muzyki Do 9 godzin przeglądania WWW w sieci transmisji danych 3G Ładowanie przez zasilacz lub przez przewód USB podłączony do komputera Wejścia wyjścia 30-stykowe złącze dokujące Gniazdo słuchawek stereo mini-jack 3,5 mm Wbudowany głośnik Mikrofon Kieszeń na kartę Micro-SIM Czujniki Żyroskop trójosiowy Przyspieszeniomierz Czujnik oświetlenia zewnętrznego Wymagania środowiskowe Temperatura pracy: od 0° do 35°C Temperatura przechowywania i transportu: od -20° do 45°C Wilgotność względna: od 5% do 95% bez kondensacji Maksymalna wysokość pracy: 3000 m n.p.m. Wymiary i masa Nie więcej niż: Wysokość: 241,2 mm Szerokość: 185,7 mm Głębokość: 8,8 mm Masa: 613 g W zestawie Tablet Przewód dokujący ze złączem USB Zasilacz USB 10 W Dokumentacja Gwarancja 12 miesięcy 3. Drukarka laserowa sztuk 10 do kwoty 3500 zł brutto za sztukę. Opis wymagań Format strony A4, A5, A6, B5, C5, zwrotka o wymiarach 120 mm x 160mm Prędkość wydruku 33 strony na minutę, Normatywny cykl pracy 50000 stron na miesiąc Rozdzielczość wydruku 1200 x 1200 dpi Pamięć RAM 128 MB z możliwością rozbudowy do 384 MB Interfejsy port USB (zgodny z 2.0), port 10 100 1000 Base-TX Ethernet Podajnik papieru Minimum dwa podajniki papieru, Podajnik A4 -250 arkuszy, Podajnik uniwersalny 50 arkuszy z możliwością wydruku zwrotki o wymiarach 120 mm x 160mm Wbudowany moduł druku dwustronnego (duplex), Podajnik kopert, Możliwość automatycznego wydruku dwóch różnych formatów bez konieczności ręcznego podawania nośnika, Możliwość ustawienia w menu drukarki formatu nośnika dla każdego podajnika Poziom ciśnienia akustycznego Nie więcej niż 55 dB w trybie drukowania Gwarancja 12 miesięcy gwarancji producenta w punkcie serwisowym producenta.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.23.00.00 - Sprzęt związany z komputerami 30.23.21.10 - Drukarki laserowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium nie pobiera (art. 45 ust. 1 ustawy Pzp)

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie ocena spełnienia warunku będzie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ocena spełnienia warunku będzie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia ocena spełnienia warunku będzie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia. Spełnia oznacza, że wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie, co najmniej 2 usługi polegające na dostawie sprzętu informatycznego, o wartości nie mniejszej niż 70.000,00 zł każda,

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie ocena spełnienia warunku będzie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie ocena spełnienia warunku będzie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie ocena spełnienia warunku będzie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - wzór Załącznik Nr 2 do SIWZ, 2) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - wzór Załącznik Nr 2a do SIWZ, 3) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, 4) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch dostaw sprzętu informatycznego o wartości nie mniejszej niż 70.000,00 zł każda, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie - wzór wykazu Załącznik Nr 4 do SIWZ, 5) pełnomocnictwo (jeśli dotyczy) do reprezentowania i podpisania dokumentacji ofertowej jeżeli Wykonawca jest reprezentowany niezgodnie z zapisem we właściwym rejestrze. 6) jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, będzie polegał na zasobach innych podmiotów, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wskazanych w punkcie 7.1.2 i 7.1.3 SIWZ 7) wypełniony i podpisany formularz ofertowy, 8) pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu podmiotu składającego ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych złożonych dokumentów, 9) parafowany wzór umowy (Załącznik Nr 3 do SIWZ), 10) dokumenty, o których mowa w pkt 7 SIWZ,

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

2. Zmiany umowy: 1) zmiany: danych identyfikacyjnych, personalne w zakresie dot. osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzorujących wykonanie umowy, numerów kont, podwykonawców - są dopuszczalne i nie wymagają aneksowania zawartej umowy, wystarczające jest pisemne zgłoszenie wystąpienia ww. zmian, 2) zmniejszenie zakresu wynagrodzenia z przyczyn o obiektywnym charakterze, istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie części zakresu realizacji umowy nie leży w interesie publicznym, 3) w przypadku wystąpienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia, w dniu podpisywania umowy, spowodowanych zmianami przepisów prawa w trakcie wykonywania umowy,

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tarnow.sr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Rejonowy w Tarnowie ul. Dąbrowskiego 27 33-100 Tarnów Oddział Administracyjny.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.11.2011 godzina 12:00, miejsce: Sąd Rejonowy w Tarnowie ul. Dąbrowskiego 27 33-100 Tarnów Oddział Administracyjny , pokój 209, II piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.