eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdyniaDostawa systemu sprzedażowego i systemu kontroli dostępu do powierzchni ekspozycyjnych Akwarium Gdyńskiego Morskiego Instytutu Rybackiego- Państwowego Instytutu Badawczego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-03-14

Gdynia: Dostawa systemu sprzedażowego i systemu kontroli dostępu do powierzchni ekspozycyjnych Akwarium Gdyńskiego Morskiego Instytutu Rybackiego- Państwowego Instytutu Badawczego
Numer ogłoszenia: 38817 - 2013; data zamieszczenia: 14.03.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 7905 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Morski Instytut Rybacki - Państwowy Instytut Badawczy, ul. Kołłątaja 1, 81-332 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 58 7356100, 7356105, 7356108, faks 58 7356110.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowy Instytut Badawczy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa systemu sprzedażowego i systemu kontroli dostępu do powierzchni ekspozycyjnych Akwarium Gdyńskiego Morskiego Instytutu Rybackiego- Państwowego Instytutu Badawczego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa systemu sprzedażowego i systemu kontroli dostępu do powierzchni ekspozycyjnych Akwarium Gdyńskiego Morskiego Instytutu Rybackiego - Państwowego Instytutu Badawczego. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. wykonanie analizy przedwdrożeniowej i dostarczenia dokumentu zawierającego co najmniej: a. opis Systemu, zawierający również opis prac budowlanych związanych z montażem/ustawieniem urządzeń na zewnątrz i wewnątrz budynku oraz ich podłączeniem z instalacjami w budynku b. wykaz urządzeń wchodzących w skład Systemu, c. schemat rozmieszczenia urządzeń, d. schematy przebiegu tras kablowych i połączeń elementów Systemu, e. opis sposobu przeprowadzenia testów poprawności działania Systemu z ewentualnym rozbiciem na etapy, f. harmonogram wdrożenia z uwzględnieniem integracji z systemami Zamawiającego: systemem finansowo księgowym (moduł logistyka i moduł księgowość), systemem kamer przemysłowych, g. harmonogram i sposób odbioru poszczególnych etapów prac. 2. dostarczenie sprzętu, zgodnie z wykazem w załączniku nr 2 do umowy, 3. rozpakowanie sprzętu, 4. zainstalowanie/zamontowanie urządzeń zgodnie z opisem Systemu, 5. zainstalowanie i uruchomienie oprogramowania wchodzącego w skład Systemu, 6. przydzielenie uprawnień użytkownikom zgodnie z opisem w dokumencie analizy przedwdrożeniowej, 7. uruchomienie i przetestowania pracy kompletnego Systemu, 8. przeszkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie bieżącej obsługi i administrowania Systemem, 9. udzielenie niewyłącznej licencji na czas nieoznaczony na oprogramowanie dostarczone razem z Systemem, 10. dostarczenie kompletnej dokumentacji powykonawczej systemu, na którą składają się wszystkie elementy wyszczególnione w §8, ust.6 wzoru umowy. 11. udzielenie gwarancji na system oraz świadczenie usług tzw. asysty technicznej w okresie gwarancji.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.11.00.00 - Pakiety oprogramowania dla punktów sprzedaży 42.96.11.00 - System kontroli dostępu 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 35.12.60.00 - Urządzenia do skanowania kodów kreskowych 35.12.53.00 - Kamery bezpieczeństwa .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.03.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BxSystem s.c. Zbigniew Grzesik, Krzysztof Mołek, ul. Ciasna 7, 35-232 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 300000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 302721,45

  • Oferta z najniższą ceną: 302721,45 / Oferta z najwyższą ceną: 571212,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.