Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-02-24
Warszawa-Wesoła: Dostawa bonów towarowych
Numer ogłoszenia: 38812 - 2009; data zamieszczenia: 24.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Roślin i Nasiennictwa w Warszawie , ul. Żółkiewskiego 17, 05-075 Warszawa-Wesoła, woj. mazowieckie, tel. 022 7735908, faks 022 7735909.
- Adres strony internetowej zamawiającego: wi-warszawa@piorin.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa bonów towarowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa bonów towarowych dla pracowników Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Roślin i Nasiennictwa w Warszawie. Dostawa bonów towarowych odbędzie się na następujących zasadach: 1)Wykonawca dostarczy na swój koszt w terminie 5 dni od dnia podpisania umowy do siedziby WIORiN w Warszawie przy ul.Żółkiewskiego 17 05-075 Warszawa-Wesoła następujące bony towarowe: . 100zł -375 szt. . 50 zł - 646 szt. . 10 zł - 666 szt. z zastrzeżeniem możliwości zmiany ilości poszczególnych nominałów.Wraz z bonami należy dostarczyć 50 szt. wykazów punktów handlowych. 2) Przedmiot zamówienia obejmuje bony towarowe ogólnobranżowe.Zakres bonów powinien obejmować cały oferowany asortyment. 3) Realizacja oferowanych bonów towarowych musi być możliwa co najmniej w następujących miastach:Warszawa,Ostrołęka,Ciechanów,Siedlce,Płock,Radom (do ofery należy załączyć wykaz punktów handlowych akceptujących oferowane bony towarowe z wyszczególnieniem miejscowości,nazwy i adresów wymienionych punktów handlowych. 4) Termin realizacji (ważności) bonów minimum 6 miesięcy od dnia zawarcia umowy..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.97.50 - Talony .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 08.04.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1). O udziale niniejszego zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy spełniający warunki udziału w postępowaniu określone w art.22 ust.1 ustaw: -posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności,jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, -posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, -znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, -nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ustawy. 2). W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymaga się,aby przynajmniej jeden w Wykonawców (lub wspólnie) spełniał wymagania, o których mowa w ust.1 pkt a-c rozdziału SIWZ.W przypadku konsorcjum żaden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy. 3).Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez Zamawiającego na zasadzie spełnia/nie spełnia .W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art.24 ust.1 pkt 10 ustawy.O wykluczeniu z postępowania Wykonawca zostanie powiadomiony zgodnie z art.92 ust.1 pkt 3 Prawo Zamówień Publicznych..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty:1.1.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej,wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty, 1.2.aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.4-8 ustawy,wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.3.aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 9 ustawy,wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.Do oferty wykonawca dołącza obok dokumentów wyszczególnionych w punkcie1: 2.1.wypełniony formularz ofertowy(stanowiący Załącznik Nr 1 do niniejszej SIWZ), 2.2.wypełnione oświadczenie o spełnianiu warunków w art.22 ust.1 i art.24 ust.1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.Prawo Zamówień Publicznych (stanowiących Załącznik Nr 2 do niniejszej SIWZ), 2.3.wypełnione oświadczenie o zapoznaniu się przez wykonawców z warunkami przetargu i ich akceptacją (stanowiące Załącznik Nr 3 do niniejszej SIWZ). 2.4.wykaz punktów handlowych akceptujących oferowane bony towarowe. 3.Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginałów albo kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez upoważnion(ego)ych przedstawiciel(a)i wykonawcy. 4.Dokumenty powinny być dołączone do Formularza ofertowego (o którym mowa w pkt 2 ppkt 2.1 niniejszego rozdziału) w formie załączników w kolejności wskazanej w tym Formularzu. 5.Poświadczenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np.wraz z imienną pieczątką osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem). 6.W przypadku poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osob(ę)y nie wymienion(ą)e w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo.Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału lub poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii. 7.W przypadku konsorcjów każdy z przedsiębiorców lub podmiotów tworzących konsorcjum składa oddzielnie dokument wymieniony w pkt 1 ppkty 1.1, 1.2, 1.3 niniejszego rozdziału.W przypadku spółek cywilnych każdy z członków spółki składa oddzielnie dokument wymieniony w pkt 1 ppkty 1.1, 1.2, 1.3 niniejszego rozdziału. W odniesieniu do pozostałych dokumentów konsorcjum lub spółka cywilna może złożyć jeden wspólny dokument. 8.Brak jakiegokolwiek z dokumentów wymaganych w SIWZ, lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie (np. nie poświadczone za zgodność z oryginałem kopie) spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania lub odrzucenie oferty, z zastrzeżeniem pkt 9 niniejszego rozdziału. 9.Zamawiający może żądać, w wyznaczonym przez siebie terminie wyjaśnień dotyczących przedstawionych przez Wykonawców dokumentów. 10.W przypadku konsorcjum do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika konsorcjum do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 10
- 2 - ilość punktów handlowych,w których można zrealizować proponowane bony towarowe - 70
- 3 - termin realizacji - 20
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.piorin.gov.pl/index.php?pid=525.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Roślin i Nasiennictwa w Warszawie ul.Żółkiewskiego 17 05-075 Warszawa-Wesoła pokój nr 204-sekretariat II piętro..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.03.2009 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Roślin i Nasiennictwa w Warszawie ul.Żółkiewskiego 17 05-075 Warszawa-Wesoła pokój nr 204-sekretariat II piętro..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa dla pracowników Zespołu Opieki Zdrowotnej w Suchej Beskidzkiej Pakiet nr 1- kart przedpłaconych Pakiet nr 2- bonów towarowych papierowych
- "Dostawa bonów towarowych w formie papierowej o nominałach 10 zł, 20 zł, 50 zł 100 zł o ogólnej wartości 480 000 zł z nadrukiem " z wyłączeniem wyrobów alkoholowych"
- Dostawa kart podarunkowych przedpłaconych
więcej: Talony »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.