eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania dla MOPS w Krakowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-11-29

Kraków: Dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania dla MOPS w Krakowie
Numer ogłoszenia: 388068 - 2010; data zamieszczenia: 29.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie , ul. Józefińska 14/002, 30-529 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6165420, 6165424, faks 012 6165428.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania dla MOPS w Krakowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: CPV 48000000-8, 30232110-9, 30213000-5, 33195100-4, 30213100-6, 30237200-1 1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania dla MOPS w Krakowie, określonego w załączniku do formularza ofertowego, stanowiącego załącznik nr 1 do siwz. 2 Miejsce dostawy: Magazyn Centralny MOPS w Krakowie na ul. Józefińskiej 14, w godzinach: pn. 9:30 -16.00, wt.-pt. 8:00- 14:30. 3 Wykonawca dostarczy zamawiany towar własnym transportem i na własny koszt, w sposób zapewniający jego całość i nienaruszalność. Opakowanie i sposób przewozu powinny odpowiadać jego właściwościom. 4 Dostarczony sprzęt i oprogramowanie będą fabrycznie nowe, nie będą nosić śladów użytkowania oraz zostaną dostarczone w oryginalnych, nienaruszonych opakowaniach. 5 Gwarancja na dostarczony sprzęt będzie zbiorcza i zostanie wystawiona przez Wykonawcę a nie Producenta. Osobną pozycją na fakturze będzie oprogramowanie. Dokument gwarancyjny będzie zawierać datę sprzedaży, zestawienie sprzętów z nr fabrycznymi oraz warunki gwarancji zgodnie z warunkami udzielenia zamówienia. Dokument zostanie podpisany przez upoważnioną osobę. 6 Naprawy gwarancyjne będą wykonywane w ciągu 24 godzin od momentu zgłoszenia awarii (faksem lub e-mailem). Do czasu naprawy nie wlicza się sobót oraz dni świątecznych. 7 W razie niemożności dotrzymania w/w terminu napraw Wykonawca dostarczy na czas naprawy sprzęt o analogicznych lub lepszych parametrach technicznych. 8 Serwis gwarancyjny będzie wykonywany w lokalach, w których będzie zlokalizowany sprzęt komputerowy, na koszt Wykonawcy. W szczególnie uzasadnionych przypadkach naprawy gwarancyjne mogą odbywać się poza lokalami Zamawiającego, jedynie za zgodą Zamawiającego. Lokale mieszczą się na terenie Miasta Krakowa. 9 Faktura oraz protokół przekazania będzie zawierać szczegółowe zestawienie towaru, akcesoriów i oprogramowania /precyzyjne nazwy wszystkich elementów składowych 10 Zamawiający nie odbierze towaru w przypadku gdy Wykonawca przy dostawie nie dostarczy również poprawnie wystawionej faktury, protokołu przekazania oraz gwarancji. 11 W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego w ciągu 5 dni od dostawy wad w dostarczonym towarze Wykonawca ma obowiązek wymienić wadliwy towar do 3 dni od daty otrzymania zgłoszenia. 12 Towar będzie kompletny z punktu widzenia celu jakiemu ma służyć i zdatny do bezpośredniego użycia zgodnie z przeznaczeniem..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 30.21.30.00 - Komputery osobiste 33.19.51.00 - Monitory 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.23.72.00 - Akcesoria komputerowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 10.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do przetargu, Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium do dnia 7.12.2010 r. do godz. 9:00 w kwocie: 1) I część zamówienia: 3500 zł. 2) III część zamówienia: 550 zł. 3) V część zamówienia: 650 zł. 4) W przypadku składania oferty na wszystkie części zamówienia wadium wynosi: 4700 zł. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach określonych w art. 45 ust. 6. Ustawy 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego 4. nr 80 1240 4722 1111 0000 4860 8042. 5. Warunkiem uznania wpłaty wadium będzie załączone do oferty potwierdzenie bankowe wykonania przelewu na konto Zamawiającego. 6. Wadium zostanie zwrócone w sytuacjach i na zasadach opisanych w art. 46 ust. 1, 2 i 4 Ustawy 7. Zamawiający zatrzyma wadium gdy zajdą przesłanki, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5. 8. Zamawiający będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 Ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca będzie zobowiązany wnieść wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

2. Zamawiający dopuszcza zmianę treści niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następującym zakresie: 1) zmiany dostarczanego towaru w stosunku do towaru zaoferowanego w ofercie, w przypadku, gdy towar przestanie być produkowany lub nie będzie dostępny na rynku, 2) wydłużenia okresu gwarancji, 3) miejsca i godzin dostawy towaru.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.krakow.pl/?dok_id=27000
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: MOPS w Krakowie, ul. Józefińska 14, pok. 002.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.12.2010 godzina 09:00, miejsce: Dzienik podawczy MOPS w Krakowie, ul. Józefińska 14.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot zamówienia w II części zamówienia jest finansowany ze środków UE w ramach projektu Pora na aktywność. Szczegółowy opis kryteriów oceny ofert. I, II, III i VII część zamówienia: Cena = 85 %, okres gwarancji = 15 % Cmin Gn Ocena łączna = ----- x 85 % + ----- x 15 % Cn Gmax Cmin - cena najniższa spośród ważnych ofert, Cn - cena podana przez danego Wykonawcę, Gn - okres gwarancji podany przez danego Wykonawcę, Gmax - maksymalny okres gwarancji spośród ważnych ofert, Dla I części zamówienia okres gwarancji podany przez danego Wykonawcę zostanie obliczony wg poniższego wzoru: Gn = poz.1 x 7,1 % + poz. 2 x 23,5 % + poz.5 x 9 % + poz. 6 x 8,6 % + poz. 7 x 8,4 % + poz. 8 x 16,5 % + poz. 9 x 13,9 % + poz. 10 x 1 % + poz. 11 x 0,4 % + poz. 12 x 10,8 % + poz. 15 x 0,8 %. Gmax = poz.1 x 7,1 % + poz. 2 x 23,5 % + poz.5 x 9 % + poz. 6 x 8,6 % + poz. 7 x 8,4 % + poz. 8 x 16,5 % + poz. 9 x 13,9 % + poz. 10 x 1 % + poz. 11 x 0,4 % + poz. 12 x 10,8 % + poz. 15 x 0,8 %. Dla II części zamówienia okres gwarancji podany przez danego Wykonawcę zostanie obliczony wg poniższego wzoru: Gn = poz. 1 x 74,6 % + poz. 4 x 2 % + poz. 5 x 8,8 % + poz. 6 x 3,2 % + poz. 7 x 11,3 % Gmax = poz. 1 x 74,6 % + poz. 4 x 2 % + poz. 5 x 8,8 % + poz. 6 x 3,2 % + poz. 7 x 11,3 % Dla III części zamówienia okres gwarancji podany przez danego Wykonawcę zostanie obliczony wg poniższego wzoru: Gn = poz. 1 x 13,3 % + poz. 2 x 7 % + poz. 3 x 2,3 % + poz. 4 x 12 % + poz. 5 x 0,9 % + poz. 6 x 64,5 % Gmax = poz. 1 x 13,3 % + poz. 2 x 7 % + poz. 3 x 2,3 % + poz. 4 x 12 % + poz. 5 x 0,9 % + poz. 6 x 64,5 % Wskazano pozycje asortymentu, stanowiącego załącznik do formularza ofertowego. Przyjęte wagi procentowe wynikają z udziału wartościowego sprzętu w danej części zamówienia. IV, V, VI część zamówienia Cena = 100 % Cmin Ocena łączna = ----- Cn Cmin - cena najniższa spośród ważnych ofert, Cn - cena podana przez danego Wykonawcę, Zamawiający wybierze ofertę, która uzyska najwyższą liczbę punktów..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.