Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-11-06
Kolbuszowa: Wykonanie ekspertyzy dendrologicznej
Numer ogłoszenia: 387906 - 2009; data zamieszczenia: 06.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Kolbuszowa , Świerczów 138, 36-100 Kolbuszowa, woj. podkarpackie, tel. 017 2271710 w. 12, faks 017 2271710 w. 11.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.krosno.lasy.gov.pl/kolbuszowa
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie ekspertyzy dendrologicznej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie ekspertyzy dendrologicznej w 2010r, w Nadleśnictwie Kolbuszowa. 1. Ekspertyza dendrologiczna 306 szt. drzew na którą składa się: - opis uszkodzeń każdego z drzew - szczegółowy opis zabiegów (ilość gałęzi i posuszu do usunięcia) - szkice przekroju pionowego drzew wraz z gałęziami - planowana liczba roboczogodzin przewidzianych na renowację i konserwację każdego drzewa. - zestawienie niezbędnych materiałów przewidzianych do zabiegów - wykonanie zdjęć z datownikiem min 2szt na 1 drzewo wraz z zapisem na nośniku elektronicznym - zestawienie użycia specjalistycznego sprzętu i ilości roboczogodzin ich użycia. - Wydruk ekspertyz 2egz i zapis na nośniku elektronicznym Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.25.00.00 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.02.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 1 254.60 PLN (słownie: jeden tysiąc dwieście pięćdziesiąt cztery 60/100 PLN) 2 Wadium należy wnieść w terminie do dnia 2009-11-16 do godz. 09:00. 3 Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a: pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: PKO BP. o/kolbuszowa 07102044050000220204070553 b: poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c: gwarancjach bankowych; d: gwarancjach ubezpieczeniowych e: poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.).III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1 Sytuacja podmiotowa wykonawcy Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych 2 Zdolność techniczna Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 3. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia na zasadzie spełnia/nie spełnia biorąc pod uwagę dokumenty wykazane w pkt. 10.10 niniejszej specyfikacji. 3. Nie spełnienie któregokolwiek ze wskazanych wyżej warunków i wymogów skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z udziału w postępowaniu..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 Aktualny odpis z właściwego rejestru Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert 2 Zaświadczenie z właściwego organu podatkowego oraz ZUS Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert 3 Potwierdzenie posiadanych uprawnień Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają możliwość wykonania prac z zakresu renowacji lub konserwacji drzew, krzewów i zieleni miejskiej, oraz posiadają wykształcenie odpowiadające przedmiotowi zamówienia. 4 Oświadczenie z art. 22 i 24 Oświadczenie z art. 22 i 24 1.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krosno.lasy.gov.pl/kolbuszowa.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Kolbuszowa z siedzibą w Świerczowie
Świerczów 138
36-100 Kolbuszowa.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.11.2009 godzina 09:00, miejsce: Siedziba zamawiającego pok. nr 7.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie finansowane z środków UE - Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego.
INNE PRZETARGI KOLBUSZOWA
- Zagospodarowanie odpadów komunalnych o kodzie 20 03 01 odbieranych od właścicieli nieruchomości niezamieszkałych oraz odpadów pochodzących ze sprzątania koszy ulicznych
- Przebudowa i rozbudowa oczyszczalni ścieków w Kolbuszowej Górnej do przepustowości 5500 m3/d - Etap II
- Zagospodarowanie odpadów komunalnych o kodzie 20 02 03
- "Dostawa artykułów żywieniowych do Jednostki Oświatowej w Gminie Kolbuszowa 2026 - SP_2"
- Świadczenie usług cateringowych dla seniorów Dziennego Domu "Senior+" w Hucie Przedborskiej
- Świadczenie usług cateringowych dla seniorów Dziennego Domu Pobytu Seniora w Kolbuszowej
więcej: przetargi KOLBUSZOWA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup obiektu budowlanego o konstrukcji modułowej z przeznaczeniem na Świetlicę Wiejską Sołectwa Huta Żabiowolska.
- Opracowanie dokumentacji projektowej na budowę Domu Kultury na osiedlu Nowe Miasto w Rzeszowie wraz z zagospodarowaniem terenu - Centrum Tańca i Aktywności Ruchowej
- "Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na wykonanie remontu budynku przy ul. Głowackiego 2 w Wałbrzychu wraz z remontem pięciu wolnych lokali mieszkalnych"
- Inwestycje z zakresu niezmotoryzowanego transportu indywidualnego w drogach powiatowych
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej w ramach zadania pn.: "Modernizacja budynku warsztatów szkolnych Zespołu Szkół Mechanicznych w Namysłowie".
- Wykonanie pełnobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania pn. "Budowa budynku użyteczności publicznej"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





