eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kamieniec › przebudowa stadionu sportowego w Kamieńcu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-07-28

POZYCJA 38760

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Kamieniec: przebudowa stadionu sportowego w Kamieńcu Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Kamieniec, do kontaktów: Jacek Michalak, Marcin Rabiega, ul. 1000 - Lecia Państwa Polskiego 25, 64-061 Kamieniec, woj. wielkopolskie, tel. 061 4423388, fax 061 4423388, e-mail: gmina@kamieniec.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.kamieniec.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przebudowa stadionu sportowego w Kamieńcu. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Stadion sportowy przy ulicy Grodziskiej w Kamieńcu. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: 1) Budowa budynku przebiralni, 2) Modernizacja boiska do piłki nożnej z murawą z trawy sianej, 3) Modernizacja bieżni wokół boiska o nawierzchni poliuretanowej, 4) Budowa boiska wielofunkcyjnego do piłki ręcznej, siatkowej i koszykówki o nawierzchni poliuretanowej, 5) Budowa kortu tenisowego wraz z boiskiem do siatkówki o nawierzchni poliuretanowej, 6) Ogrodzenie kortu tenisowego oraz wykonanie piłkochwytów za bramkami do piłki ręcznej, 7) wyposażenie boisk - bramki, słupki i siatki, tablice do koszykówki. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy którzy spełniaja wymogi art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 ze zmianami)oraz warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.22.21 - Roboty budowlane w zakresie budowy boisk sportowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.22.21 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych Oryginalny kod CPV: 45.21.22.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.22.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: 1)Budowa budynku przebieralni o pow. użytkowej 135,68m2, 2)boisko do piłki nożnej 7140 m2, 3)bieżnia wokół boiska 1732 m2, 4)boisko wielofunkcyjne 1050 m2, 5)kort tenisowy 648 m2, 6)ogrodzenie kortu tenisowego oraz wykonanie poiłkochwytów za bramkami do piłki ręcznej, 6)wyposażenie boisk - bramki wraz z siatkami, 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Pożądany; okres w miesiącach: 5

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 18.000,00 zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O zamówienie mogą ubiegać sie wykonawcy którzy: 1) Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. u. Nr 19, poz. 177 ze zmianami), 2)- posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem techniczny i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; Wykażą,że do wykonania przedmiotu zmówienia użyją co najmniej następującego sprzętu: *Rozkładarka mas poliuretanowych, *Mieszarka do materiałów poliuretanowych, *Maszyna do natrysku wysokociśnieniowego, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu wymaganych od wykonawcy zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty wymagane w celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych: 1)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2)koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem, 3)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4)aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności wykonawcy lub/oraz członków władz wykonawcy (dotyczy również osób uprawnionych do podpisywania umów) w zakresie określonym w art 24 ust 1 pkt 4-8 Prawa zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed terminem składania ofert, 5)aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności wykonawcy( podmiotów zbiorowych )i członków władz wykonawcy w zakresie określonym w art 24 ust 1 pkt 9 wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed terminem składania ofert. 2. Dokumenty wymagane w celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 1)wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć wykonywać zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, 2)wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzy zdania odpowiadające swoim rodzajem pracom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Przez rodzaj prac należy rozumieć wykonanie co najmniej dwóch boisk o nawierzchni poliuretanowej w technologii łączonej kolorystyki warstwy użytkowej - natrysku poliuretanowego, o powierzchni minimum 1000 m2 kazde, 3)wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca, 4)Pełna ważna aprobata techniczna ITB lub pełną ważną rekomendację techniczną ITB na oferowaną nawierzchnie poliuretanową, 5)Ważny atest higieniczny PZH na oferowaną nawierzchnię poliuretanową, 6)Kartę techniczną oferowanej nawierzchni zawierającą szczegółową charakterystykę i parametry techniczne, 7)Autoryzacje producenta na montaż oferowanej nawierzchni sportowej wydaną specjalnie na zadanie objęte niniejszym zamówieniem, 8)Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają uprawnienia budowlane w specjalności: *inżynieryjno-konstrukcyjnej, *elektrycznej, *instalacji gazowych, *instalacji wo-kan i c.o, oraz przynależą do izby zawodowej. 3. Dokumenty wymagane w celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: 1)Informacje banku potwierdzające wielkość posiadanych środków finansowych oraz zdolność kredytową wykonawcy (minimum 500 000,- zł). Wystawioną nie wcześniej jak 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 2)Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (na minimalną kwotę 500 000,-zł, 4. Oświadczenie o spełnieniu warunków ubiegania się o zamówienie publiczne zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5. Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne zgodnie z art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych . 6. Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 1. 7. Kosztorys szczegółowy. 8. Dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych. 9. Dowód wniesienia wadium. 10. Umowa regulująca współpracę podmiotów wystepujących wspólnie. 11. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokumenty zgodnie z paragrafem 2 ustęp 1, 2 i 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie dokumentów, jakich może żądać zamawaijący od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. nr 87, poz 605 z 2006 r.)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kamieniec.pl. Opłata: 30 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia w wersji papierowej na pisemny wniosek wykonawcy można odebrać osobiście w siedzibie Zamawiającego pokój nr 5 lub za zaliczeniem pocztowym, zapłata przelewem na rachunek Zamawiającego w banku: BS Kościan O/ Kamieniec 36 8666 0004 0200 0462 2000 0021 na podstawie otrzymanej faktury. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.08.2006 godzina 11:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 21.08.2006, godzina 12:00, Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w Kamieńcu ul. 1000-Lecia Państwa Polskiego 25 w sali sesyjnej nr 16, I piętro.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak.; Sektorowy Program Operacyjny Restrukturyzacji i Modernizacji Sektora Żywnościowego oraz Rozwój Obszarów Wiejskich 2004-2006, Działanie 2.3 Odnowa wsi oraz zachowanie i ochrona dziedzictwa kulturowego. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 20.07.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.