Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-11-26
Warszawa: Dostawa pasz objętościowych i zbóż dla Miejskiego Ogrodu Zoologicznego w Warszawie
Numer ogłoszenia: 387262 - 2014; data zamieszczenia: 26.11.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ogród Zoologiczny w Warszawie , ul. Ratuszowa 1/3, 03-461 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 619 40 41 wew. 114, faks 22 6195898.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoo.waw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Budżetowa m.st. Warszawy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa pasz objętościowych i zbóż dla Miejskiego Ogrodu Zoologicznego w Warszawie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa pasz objętościowych i zbóż dla Miejskiego Ogrodu Zoologicznego w Warszawie. Przedmiot zamówienia został podzielony przez Zamawiającego na dziewięć części zwane dalej Zadaniami: ZADANIE NR 1 - dostawa siana prasowanego do siedziby Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku Nr 1.1. i Załączniku Nr 4 do SIWZ. ZADANIE NR 2 - dostawa słomy owsianej prasowanej do siedziby Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku Nr 1.2. i Załączniku Nr 4 do SIWZ. ZADANIE NR 3 - dostawa siana z lucerny do siedziby Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku Nr 1.3. i Załączniku Nr 4 do SIWZ. ZADANIE NR 4 - dostawa zielonki do siedziby Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku Nr 1.4. i Załączniku Nr 4 do SIWZ. ZADANIE NR 5 - dostawa mieszanki dla gołębi do siedziby Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku Nr 1.5. i Załączniku Nr 4 do SIWZ. ZADANIE NR 6 - dostawa pszenicy, ziarna kukurydzy i owsa do siedziby Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku Nr 1.6. i Załączniku Nr 4 do SIWZ. ZADANIE NR 7 - dostawa nasion paszowych do siedziby Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku Nr 1.7. i Załączniku Nr 4 do SIWZ. ZADANIE NR 8 - dostawa otrębów pszennych do siedziby Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku Nr 1.8. i Załączniku Nr 4 do SIWZ. ZADANIE NR 9 - dostawa płatków owsianych i ryżu do siedziby Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku Nr 1.9. i Załączniku Nr 4 do SIWZ.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.11.00.00 - Rośliny uprawne, produkty warzywnictwa i ogrodnictwa 15.61.00.00 - Produkty przemiału ziarna 03.45.10.00 - Rośliny .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje uszczegółowionych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać. Ocena spełniania tych warunków dokonywana będzie na podstawie złożonego stosownego oświadczenia, metodą spełnia / nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje uszczegółowionych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać. Ocena spełniania tych warunków dokonywana będzie na podstawie złożonego stosownego oświadczenia, metodą spełnia / nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje uszczegółowionych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać. Ocena spełniania tych warunków dokonywana będzie na podstawie złożonego stosownego oświadczenia, metodą spełnia / nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje uszczegółowionych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać. Ocena spełniania tych warunków dokonywana będzie na podstawie złożonego stosownego oświadczenia, metodą spełnia / nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje uszczegółowionych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać. Ocena spełniania tych warunków dokonywana będzie na podstawie złożonego stosownego oświadczenia, metodą spełnia / nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień umowy w poniższym zakresie: 1. zmiany regulacji prawnych wprowadzonych w życie po dacie zawarcia umowy wraz ze skutkami takiej zmiany regulacji prawnych; 2. zmiany wysokości ceny o kwotę, wynikającą ze zmiany stawek podatku od towarów i usług, obowiązujących w dacie powstania obowiązku podatkowego w czasie trwania umowy, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania przedmiotu umowy; 3. zmiany poszczególnego asortymentu, będącego przedmiotem umowy i wyszczególnionego w Załączniku Nr 2 do umowy, z chwilą zaprzestania lub wstrzymania jego produkcji, zmiany nazwy asortymentu, itp., a czego Wykonawca nie mógł przewidzieć w dniu zawarcia umowy, na asortyment równoważny przy zachowaniu jego parametrów; 4. zmiany przedmiotu umowy lub terminu wykonania z powodu okoliczności siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach; 5. zmiany terminu lub ilości towaru, w związku z nieprzewidzianą zmianą potrzeb oraz zmiany poszczególnego asortymentu na inny, objęty umową, w granicach do 20% niż wynika to z treści właściwej umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoo.waw.pl oraz www.bip.zoo.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego: 03-461 Warszawa, ul. Ratuszowa 1/3, w Sekcji ds. Zamówień Publicznych (w godzinach 7:00 - 15:00, tel.: 22 619 40 41 w. 114).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.12.2014 godzina 11:30, miejsce: Miejski Ogród Zoologiczny w Warszawie, 03-461 Warszawa, ul. Ratuszowa 1/3, sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wymiana nawierzchni asfaltu i wykonanie nowego chodnika wraz z czterema podejściami do klatek schodowych z kostki betonowej typu melanż wzdłuż budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Nałkowskiej 9 w Warszawie.
- Wymiana nawierzchni asfaltu i wykonanie nowego chodnika z kostki betonowej wraz z czterema podejściami do klatek schodowych na działce gruntu nr 71/4 z obrębu 7-07-01 na terenie nieruchomości przy budynkach ul. Marymoncka 147 i 149 od ciągu pieszego na działce gruntu nr 53 z obrębu 7-07-01 do ciągu pieszego posadowionego za ścianą szczytową budynku Marymoncka 147 w kierunku ul. Wrzeciono.
- Dostawa samochodów osobowych
- Kompleksowa organizacja 1-dniowej konferencji naukowej, pod tytułem "Hypertension - a common link in the cardiovascular, kidney and metabolic syndrome"
- Udzielanie specjalistycznych świadczeń zdrowotnych w Poradni Diabetologicznej Polikliniki Warszawa.
- Przebudowa lokali mieszkalnych na sale edukacyjne w technikach w formule "zaprojektuj i wybuduj" (numer postępowania UD-IX-ZP-20-2025)
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych w roku 2025
- Dostawy artykułów spożywczych do Aresztu Śledczego w Hajnówce
- Przebudowa aktywnego placu zabaw Klubu Malucha w Kunowie
- "Budowa ogrodów deszczowych na terenie Gminy Żary"
- "Dostawy różnych produktów spożywczych do Zakładu Karnego w Nowym Sączu II półrocze 2025"
- Sukcesywny zakup materiałów opisanych w OPZ w systemie sprzedaży bezgotówkowej
więcej: Rośliny uprawne, produkty warzywnictwa i ogrodnictwa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.