eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Toruń › pełnienie funkcji pomocy technicznej dla Jednostki Realizującej Projekt w ramach realizacji projektu Gospodarka odpadami komunalnymi w Toruniu, 2004/PL/16/C/PE/023 Zadanie Nr 3 "Pomoc dla PIU"



Ogłoszenie z dnia 2006-07-27

POZYCJA 38703

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Toruń: pełnienie funkcji pomocy technicznej dla Jednostki Realizującej Projekt w ramach realizacji projektu Gospodarka odpadami komunalnymi w Toruniu, 2004/PL/16/C/PE/023 Zadanie Nr 3 "Pomoc dla PIU" Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania Spółka z o.o., do kontaktów: Renara Markiewicz, ul. Grudziądzka 159, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6398119, fax 056 6398120, e-mail: renata.markiewicz@mpo.torun.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.mpo.torun.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Podmiot prawa publicznego; Środowisko. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: pełnienie funkcji pomocy technicznej dla Jednostki Realizującej Projekt w ramach realizacji projektu Gospodarka odpadami komunalnymi w Toruniu, 2004/PL/16/C/PE/023 Zadanie Nr 3 "Pomoc dla PIU". 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 11. Główne miejsce świadczenia usług: Toruń. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot niniejszego zamówienia stanowi pełnienie przez Wykonawcę funkcji pomocy technicznej dla Jednostki Realizującej Projekt w ramach realizacji projektu Gospodarka odpadami komunalnymi w Toruniu, 2004/PL/16/C/PE/023. Pomoc techniczna obejmuje m.in. szkolenia dla pracowników Jednostki Realizującej Projekt, audyt finansowy realizacji całego projektu w cyklu półrocznym, oznaczenie składu morfologicznego odpadów w cyklu rocznym, doradztwo przy budowie systemu selektywnej zbiórki odpadów, doradztwo przy zarządzaniu projektem zgodnie z wymaganiami instytucji finansujących, współpraca przy opracowaniu Raportu Końcowego, o którym mowa w Rozporządzeniu 1164/94/WE 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.14.21.10 - Usługi nadzoru nad projektem, inne niż w zakresie robot budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 79.42.11.00 - Usługi nadzoru nad projektem inne niż w zakresie robot budowlanych Oryginalny kod CPV: 74.12.12.20 - Usługi audytu wewnętrznego Kod CPV wg słownika 2008: 79.21.22.00 - Usługi audytu wewnętrznego Oryginalny kod CPV: 74.14.11.00 - Ogólne usługi doradcze w zakresie zarządzania Kod CPV wg słownika 2008: 79.41.10.00 - Ogólne usługi doradcze w zakresie zarządzania Oryginalny kod CPV: 80.42.32.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie zarządzania Kod CPV wg słownika 2008: 80.53.20.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie zarządzania 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Pomoc techniczna obejmuje m.in. szkolenia dla pracowników Jednostki Realizującej Projekt, audyt finansowy realizacji całego projektu w cyklu półrocznym, oznaczenie składu morfologicznego odpadów w cyklu rocznym, doradztwo przy budowie systemu selektywnej zbiórki odpadów, doradztwo przy zarządzaniu projektem zgodnie z wymaganiami instytucji finansujących, współpraca przy opracowaniu Raportu Końcowego, o którym mowa w Rozporządzeniu 1164/94/WE.szacunkowa wartość powyżej 60000 EUR 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Pożądany; data zakończenia: 31.12.2009

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 15 000,00 PLN 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1) posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. 2) nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z późn. zm). 3) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie): a) wskaże do wykonania niniejszego zamówienia następujące osoby wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywania przez nich czynności: - Inżyniera- niniejsza osoba ma posiadać następujące kwalifikacje wykształcenie wyższe techniczne, oraz: - minimum 5 lat doświadczenia zawodowego uzyskanego w przedsiębiorstwie zajmującym się gospodarką odpadami komunalnymi na stanowisku kierowniczym lub specjalisty, lub - doświadczenie przy opracowywaniu minimum 2 planów gospodarki odpadami dla gmin miejskich o liczbie mieszkańców co najmniej 200000, które zostały przyjęte przez gminę do realizacji. Przez doświadczenie rozumie się, że osoba była autorem lub współautorem planów gospodarki odpadami opracowanych zgodnie z przepisami ustawy o odpadach (Dz. U. z 2001 r. Nr 62 poz. 628 z pózn. zm.). Niniejsza osoba musi biegle władać językiem polskim w mowie i piśmie. - Specjalista ds. finansów i sprawozdawczości finansowej - niniejsza osoba ma posiadać następujące kwalifikacje wykształcenie wyższe ekonomiczne, minimum 10 lat doświadczenia zawodowego jako ekonomista. Niniejsza osoba musi biegle władać językiem polskim w mowie i piśmie. - Biegły rewident - niniejsza osoba ma posiadać następujące kwalifikacje uprawnienia biegłego rewidenta potwierdzone wpisem do rejestru biegłych rewidentów. Ponadto osoba ma posiadać doświadczenie polegające na przeprowadzeniu minimum 1 badania sprawozdania finansowego dla podmiotu o przychodach ze sprzedaży w wysokości co najmniej 20 000 000 PLN (w celu potwierdzenia spełnienia warunku dla usług dokonanych w innej walucie niż PLN Zamawiający dokona przeliczenia wg kursu średniego NBP z dnia wszczęcia postępowania). Niniejsza osoba musi biegle władać językiem polskim w mowie i piśmie. a) wykonać w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 1 usługi, której przedmiotem było pełnienie roli pomocy technicznej dla Jednostki Realizującej Projekt (PIU) z dziedziny ochrony środowiska (pomoc techniczna mogła być łączona z funkcją Inżyniera Kontraktu), o wartości bez podatku VAT co najmniej 500 000 PLN (w celu potwierdzenia spełnienia warunku dla usług dokonanych w innej walucie niż PLN Zamawiający dokona przeliczenia wg kursu średniego NBP z dnia wszczęcia postępowania). c) dysponuje potencjałem technicznym w postaci laboratorium akredytowanego lub posiadającego certyfikat wdrożonego systemu jakości. 4) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły: "spełnia - nie spełnia" w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych powyżej. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż wyżej wymienione warunki Wykonawca spełnił. O ile zaistnieją okoliczności, które powodowałyby unieważnienie postępowania to Zamawiający na mocy art. 26 pkt 3 i 4 ustawy: w wyznaczonym przez siebie terminie wezwie Wykonawców do uzupełnienia wymaganych dokumentów potwierdzających spełnienie warunków uczestnictwa w postępowaniu lub poprawienia dokumentów zawierających błędy Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), b) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 u.p.z.p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ( wprzypadku wspólnego c)aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 u.p.z.p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), c) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 u.p.z.p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, (dotyczy tylko podmiotów zbiorowych w rozumieniu ustawy z 28 października 2002 r. Dz. U. z 2002 r. Nr 197, poz. 1661 o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary), (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), d) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich); e) wykaz sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do Instrukcji Dla Wykonawców oraz następujące dokumenty: Osoba / dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje Inżynier / CV (na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do IDW), z którego jasno wynika wymagane doświadczenie zawodowe Specjalista ds. finansów i sprawozdawczości finansowej / CV (na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do IDW), z którego jasno wynika wymagane doświadczenie zawodowe Biegły rewident / a) kopia uprawnień biegłego rewidenta b) CV (na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do IDW), z którego jasno wynika wymagane doświadczenie zawodowe f) wykaz wykonanych usług sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do Instrukcji Dla Wykonawców oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie, Dokument potwierdzający należyte wykonanie usług powinien zawierać co najmniej: nazwę Wykonawcy składającego ofertę w niniejszym postępowaniu i stwierdzenie, że wykonał on zamówienie, którego dokument dotyczy, nazwę podmiotu, na rzecz którego zamówienie zostało wykonane, określenie przedmiotu zrealizowanego zamówienia, określenie wartości zamówienia, wskazanie daty wykonania zamówienia, stwierdzenie, że zamówienie zostało wykonane należycie, podpis upoważnionej osoby reprezentującej podmiot, na rzecz którego zamówienie zostało wykonane. g) kopię akredytacji lub certyfikatu wdrożonego systemu jakości laboratorium, w którym wykonane zostanie oznaczenie składu morfologicznego odpadów, h) oświadczenie, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do Instrukcji Dla Wykonawców, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mpo.torun.pl. Opłata: 58,56 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można nabyć na pisemny wniosek za zaliczeniem pocztowym. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.08.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 07.08.2006, godzina 10:15, siedziba Zamawiającego w Toruniu, ul. Grudziądzka 159, pokój nr 209.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak.; projekt Funduszu Spójności "Gospodarka odpadami komunalnymi w Toruniu" 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 19.07.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.