Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-07-27
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Siedlce: projektowanie kanalizacji sanitarnej Stok Lacki II etap Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Wójt Gminy Siedlce, do kontaktów: Klaudia Krawczyk - Styrna, ul. Asłanowicza 10, 08-110 Siedlce, woj. mazowieckie, tel. 025 6327930, fax 025 6323630, e-mail: ug_siedlce@post.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.ugsiedlce.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: projektowanie kanalizacji sanitarnej Stok Lacki II etap. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 74. Główne miejsce świadczenia usług: Gmina Siedlce - Stok Lacki. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Projektowanie kanalizacji sanitarnej Stok Lacki II etap - usługi inżynieryjne w zakresie projektowania. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.20.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: - opracowanie dokmentacji projektowo - kosztorysowej; - wykonanie map do celów projektowych; 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 30.06.2007
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 3000 zł. Zamawiający wymaga wniesienia orginału dokumentu świadczącego o wniesieniu wadium w formie niepieniężnej lub kopii dokumentu potwierdzajacego wniesienie wadium w pieniądzu. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: - posiadanie uprawnienia do wykonywania określonej działalności; - posiadanie uprawnienia budowlane w specjalnosci instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji kanalizacyjnej; - posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz potencjału technicznego; - znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniajacej wykonanie zamówienia; - brak wykluczenia z postępowania Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: formalne sprawdzenie wszystkich dokumentów znajdujacych się w ofercie Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie stwierdzające stan prawny, miejsce rejestracji i charakter działalności; wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2)oświadczenia oferenta o stanie zatrudnienia osób uprawnionych do wykonania przedmiotu przetargu, 3)potwierdzone kserokopie, świadectw stwierdzających posiadanie wykształcenia i uprawnienia do wykonania przedmiotu zamówienia, 5) oświadczenie o opłacaniu podatków do Urzędu Skarbowego, 6) oświadczenie o płaceniu składek ZUS, 7) oświadczenie o niekaralności w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-9 (dla osób fizycznych i podmiotów zbiorowych) ustawy, 8)referencje zaświadczające o wykonanych projektach kanalizacji sanitarnej (grawitacyjnej i tłocznej), 9) oświadczenie, że oferent nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa o zamówieniach publicznych, 11) potwierdzenie wniesienia wadium, 12) podpisany projekt umowy i parafowane wszystkie strony umowy;
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.siedlcegw. e-bip.pl i www.ugsiedlce.pl. Opłata: 10 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: wpłata na konto Urzędu Gminy Siedlce w BS Siedlce nr 59919400070000074920000010 lub za zaliczeniem pocztowym. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.08.2006 godzina 09:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 21.08.2006, godzina 10:00, Urząd Gminy Siedlce, ul. Asłanowicza 10, 08-110 Siedlce, pok. nr 15 (sala konferencyjna).
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 19.07.2006.
INNE PRZETARGI Z SIEDLEC
- "Promocja projektu" w związku z realizacją projektu pn. "Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce"
- Program bezpłatnej sterylizacji/kastracji psów i kotów z miasta Siedlce, wolno żyjących, bezdomnych odłowionych i usypiania ślepych miotów oraz adoptowanych od Miasta Siedlce w 2025 r
- Organizacja i przeprowadzenie pikniku dla pracowników i emerytów Uniwersytetu w Siedlcach
- Świadczenie usług związanych z udzielaniem świadczeń zdrowotnych i wspieranie personelu medycznego przez sanitariuszy.
- Dostawa odczynników chemicznych do wysoko wyspecjalizowanych zastosowań badawczych dla Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Warszawie.
- Modernizacja kompleksów sportowych ORLIK 2012 w Siedlcach w ramach programu Modernizacja kompleksów sportowych Moje Boisko- ORLIK 2012 - Edycja 2024
więcej: przetargi w Siedlcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie projektu architektoniczno- budowlanego i projektu technicznego dla inwestycji przy ul. Kolejowej 1 w Ustrzykach Dolnych w podziale na 4 części
- Wykonanie dokumentacji projektowej na rozbudowę, przebudowę dróg gminnych na terenie Gminy Dąbrówka w podziale na części. Liczba części 3
- Wykonanie w formule "zaprojektuj i wybuduj" robót remont. wybranych pom. na p. I wg załączonej koncepcji wraz z remontem dachu i przebudową inst. elektroen. i hydrant. p.poż. w bud. Stołówki Centr PW
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. "Modernizacja domu ludowego w Komornikach"
- Opracowanie dokumentacji projektowej sali widowiskowo-konferencyjnej w Dubiecku
- Opracowanie projektu architektoniczno-budowlanego, zagospodarowania terenu oraz drogi dojazdowej dla inwestycji pn. "Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Grunwaldzkiej 65 w Świnoujściu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.