Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-11-19
Zakopane: Dostawa mleka i wyrobów mlecznych
Numer ogłoszenia: 386950 - 2011; data zamieszczenia: 19.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Doskonalenia Kadr Służby Więziennej w Zakopanem , ul. Ogrodowa 6, 34-500 Zakopane, woj. małopolskie, tel. 0-18 2013431, faks 0-18 2013431 wew. 813.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka sektora finansów publicznych.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mleka i wyrobów mlecznych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa mleka i wyrobów mlecznych z grupy 155 w następujących ilościach: Grupa I Mleko L.p. Nazwa towaru J.m Ilość 1 Mleko UHT 2% karton 1L L 5000 2 Mleczko niesłodzone od 0,3L do 0,5L L 600 3 Mleko w proszku od 0,3kg do 0,5kg kg 30 Grupa II Sery twarde L.p. Nazwa towaru J.m. Ilość 1 Oscypek górski od 0,50kg do 1kg kg 200 2 Ser wędzony blok od 2kg do 2,5kg kg 300 3 Ser żółty gouda blok od 2kg do 4kg kg 300 4 Ser żółty morski blok od 2kg do 4kg kg 300 5 Ser żółty salami blok od 1kg do 2kg kg 300 6 Rolada ustrzycka od 0,30kg do 0,50 kg kg 300 7 Ser żółty ementaler blok od 2kg do 4kg kg 200 8 Ser mozzarella blok od 2kg do 4kg kg 200 Grupa III Sery żółte różne L.p. Nazwa towaru J.m. Ilość 1 Ser dublet blok od 2 kg do 4 kg kg 300 2 Ser dziurdamer blok od 2 kg do 4 kg kg 200 3 Ser edamski blok od 2 kg do 4 kg kg 300 4 Ser królewski blok od 2kg do 4 kg kg 200 5 Ser la festa różne smaki blok od 0,5kg do 2 kg kg 300 6 Ser salami wędzony blok od 2 kg do 4kg kg 200 7 Ser salami z ziołami blok od 2 kg do 4 kg kg 200 Grupa IV Wyroby mleczarskie L.p. Nazwa towaru J.m. Ilość 1 Bryndza owcza 0,100kg do 0,200kg kubeczki plastikowe kg 300 2 Ser Tartare (różne smaki) porcjowany od 0,02kg do 0,03kg kg 60 3 Ser topiony Hochland trójkąty od 0,020kg do 0,030kg (różne smaki) kg 200 4 Ser biały półtłusty kostki od 0,20kg do 0,40kg kg 1500 5 Ser topiony bloczek 0,1kg (różne smaki) kg 300 6 Ser feta kostkowany 0,10kg do 0,50kg kg 20 7 Ser feta bloczek 0,27kg do 0,40kg kg 30 8 Mozzarelki w zalewie od 0,1kg do 0,4kg kg 250 9 Ser włoszczowski do chleba od 0,1kg do 0,2kg kg 200 10 Serek naturalny sernikowy od 1 kg do 3 kg kg 300 11 Serek naturalny typu Tosca ziołowy lub naturalny od 1 kg do 3 kg kg 300 Grupa V Śmietana L.p. Nazwa towaru J.m. Ilość 1 Śmietana 18% od 0,2l do 0,4L L 1600 2 Śmietana UHT 30% od 0,20L do 0,4L L 300 3 Śmietanka do kawy porcjowana 0,010L L 60 4 Śmietanka do sosów UHT 18% od 0,2l do 0,5l l 300 5 Jogurt naturalny kubeczki plastikowe od 0,1L do 0,4L L 300 Grupa VI Masło L.p. Nazwa towaru J.m. Ilość 1 Masło min 82% tłuszczu kostki od 0,2kg do 0,5kg kg 2200 Określona ilość towaru jest wielkością szacunkową. Zamawiający nie gwarantuje zrealizowania całości zamówienia.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00 - Produkty mleczarskie .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przez upływem terminu do składnia ofert
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można otrzymać bezpłatnie w siedzibie zamawiającego.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.11.2011 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w Sekretariacie w siedzibie zamawiającego, pokój numer 102.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ZAKOPANEGO
- Druk z dostawą czterech kolejnych numerów kwartalnika "Tatry"
- Sukcesywne świadczenie usług całodziennego żywienia pacjentów Uniwersyteckiego Szpitala Ortopedyczno-Rehabilitacyjnego w Zakopanem
- Zakup i sukcesywna dostawa leków II
- Utrzymanie czystości w budynkach administracyjnych, wystawowych i wielorodzinnych TPN w roku 2026
więcej: przetargi w Zakopanem »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Szkoły Podstawowej w Bratoszewicach na 2026 rok"
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych -7 części (P80Gdańsk)
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w celu realizacji żywienia zbiorowego dla uczestników przedsięwzięć szkoleniowych w Ośrodku Szkoleniowo-Konferencyjnym w Lucieniu
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych dla Przedszkola Samorządowego im. Misia Uszatka w Nowym Mieście
- Dostawy żywności na potrzeby jednostek oraz komórek organizacyjnych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej we Wrocławiu - z podziałem na zadania.
więcej: Produkty mleczarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





