eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DębicaWykonanie sieci strukturalnej oraz dedykowanej instalacji elektrycznej w Komendzie Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Dębicy przy ul. Poddęby 6a

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-05

Dębica: Wykonanie sieci strukturalnej oraz dedykowanej instalacji elektrycznej w Komendzie Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Dębicy przy ul. Poddęby 6a
Numer ogłoszenia: 386792 - 2009; data zamieszczenia: 05.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Dębicy , ul. Poddęby 6A, 39-200 Dębica, woj. podkarpackie, tel. 0-14 681-28-55, faks 0-14 681-28-55.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.straz-debica.net

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa Jednostka Organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie sieci strukturalnej oraz dedykowanej instalacji elektrycznej w Komendzie Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Dębicy przy ul. Poddęby 6a.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie sieci strukturalnej oraz dedykowanej instalacji elektrycznej w budynku Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Dębicy przy ul. Poddęby 6a. Pełny zakres prac objętych niniejszym zamówieniem, zawarty jest załączniku nr 1, do SIWZ tj. dokumentacji projektowej , specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych ,przedmiarze robót. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych do określonych w dokumentacji projektowej. Wykonawca, który zaoferował materiały równoważne sporządzi i ich wykaz w układzie: materiał z SIWZ - oferowany materiał równoważny celem potwierdzenia, że zaproponowane materiały równoważne nie są gorsze od określonych w dokumentacji projektowej..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe 45.21.61.21 - Roboty budowlane w zakresie obiektów straży pożarnej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 24.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają postanowienia art. 22 ust. 1 pkt 1-4 tj.: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności dotyczącej przedmiotu objętego zamówieniem, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 5. Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi; 6. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 prawa zamówień publicznych, oraz spełniają warunki określone w SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 prawa zamówień publicznych wg wzoru - ZAŁĄCZNIK Nr 2 do SIWZ, złożone w formie oryginału, ostemplowane i podpisane przez osobę uprawnioną. 2. Oświadczenie zgodne z art. 24 prawa zamówień publicznych wg wzoru - ZAŁĄCZNIK Nr 3 do SIWZ, złożone w formie oryginału, ostemplowane i podpisane przez osobę uprawnioną. 3. Odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, złożone w formie oryginału lub kserokopii. Kserokopia winna zostać potwierdzona za zgodność z oryginałem. Dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 4. Dokumenty, upoważnienia, pełnomocnictwa uprawniające osobę-y podpisujące ofertę do jej podpisania w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynika to z przepisów prawa lub z dokumentów o których mowa powyżej, złożone w formie oryginału dokumentu lub kserokopii pełnomocnictwa udzielonego w obecności notariusza potwierdzona za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną. Z dokumentu musi wynikać zakres udzielonego pełnomocnictwa. 5. W przypadku podmiotów występujących wspólnie, w celu wspólnego ubiegania się o zamówienie i ustalenia pełnomocnika należy zaznaczyć, które podmioty występują wspólnie, oraz przedstawić pełnomocnictwo dla osoby reprezentującej te podmioty. Oryginał, z treści którego musi wynikać sposób reprezentacji w niniejszym postępowaniu. Podmioty występujące wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia. Zamawiający wymaga od podmiotów występujących wspólnie potwierdzenia powyższego przez złożenie oświadczeń. 6. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dokument aktualny. Oryginał lub kserokopia. Wszystkie strony kopii dokumentu poświadczone (za zgodność z oryginałem). Dokument wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Podmioty występujące wspólnie zaświadczenie składają każdy oddzielnie. 7. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat i miejsca wykonania i zleceniodawców. Zamawiający wymaga, by dokument ten potwierdzał, że Wykonawca wykonał w okresie ostatnich pięciu lat, minimum dwie roboty budowlane, odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia w niniejszym postępowaniu tj. wykonał roboty budowlane związane z budową sieci strukturalnej oraz dedykowanej instalacji elektrycznej. Wartość wykonanych robót nie może być mniejsza niż 90 000,00 zł. brutto w jednym zadaniu. 8. Dokumenty (referencje) potwierdzające, że roboty budowlane, o których mowa powyżej, zostały wykonane należycie. Dokumenty złożone w oryginale lub kserokopii potwierdzonej (za zgodność z oryginałem), wystawione przez zleceniodawcę robót budowlanych. Zamawiający wymaga minimum dwóch dokumentów, potwierdzających należyte wykonanie zamówienia na roboty budowlane wykazane w wykazie, których skrócony opis został określony w wierszu powyższym. Dokumenty winny być wystawione przez zleceniodawcę robót. 9. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Z dokumentu musi wynikać, iż wykonawca posiada aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 80 000,00 złotych. Dokument w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej (za zgodność z oryginałem)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.straz-debica.net.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 39-200 Dębica ul. Poddęby 6 a..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.11.2009 godzina 10:00, miejsce: KP PSP Dębica ul. Poddęby 6 a, 39-200 Dębica, Sekretariat Komendy pok. nr 16..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.